NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عنتيل شرس

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
٢٩ سنه مش نكت ولا قفشت مع أن انا شكلي حلو وطبيعي نفسي انيك ولو مره وحده بس ومفيش فلوس اجوز في ايه الحل تنصحوني ب ايه ومش اعرف اجيب شرموطه لاني مش عارف وحده انا خاام

• بيضحكني
  • عجبني
  • محزن
التفاعلات: The Pirate, أحمد برايز, Ahmed Zoro و 5 آخرين
ممكن سؤال

تعالا خاص اقولك

طب هسألك شوية اسأله ومن خلالها هساعدك..
صاحبت بنات قبل كده.
لما تيجي بنت تبصلك بتعمل ايه..
طبيعة شغلك ايه معاك بنات في الشغل...

صاحبت بنات قبل كده.
لما بنت تبصله المفروض بيعمل ايه؟!

• عجبني
التفاعلات: ALbrens
لما بنت تبصله المفروض بيعمل ايه؟!
يفضل باصص لحد ما هي تتكسف وتبص الناحيه التانيا ساعتها يركز في اللي بيعملوا ولو هي معجبه بيه هتبصله تاني يقوم باصصلها تاني هتتكسف فشخ ساعتها يقوم رايح ناحيتها ويفتح معاها كلام هتكون متوتره ومكسوفه شويه انت كده بتهيئ الجو قبل ما تدخل تكلمها وتختلف طبعاً من بنات لبنات وكل واحد وشطارته

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Mostafa sasa، قاتل الأساطير و Osama Mo
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
صاحبت بنات قبل كده.
صاحبت بس من زمان
لم تبصلي ببعد عيوني عنها
شغلي مفيش فيه بنات

صاحبت بس من زمان
لم تبصلي ببعد عيوني عنها
شغلي مفيش فيه بنات
غلط انك تبعد عيونك عنها لازم تبصلها لحد ما هي تتكسف وتبص الناحيه التانيه بص شوف التعليق ده
يفضل باصص لحد ما هي تتكسف وتبص الناحيه التانيا ساعتها يركز في اللي بيعملوا ولو هي معجبه بيه هتبصله تاني يقوم باصصلها تاني هتتكسف فشخ ساعتها يقوم رايح ناحيتها ويفتح معاها كلام هتكون متوتره ومكسوفه شويه انت كده بتهيئ الجو قبل ما تدخل تكلمها وتختلف طبعاً من بنات لبنات وكل واحد وشطارته

خليك جريئ يصديقي

سلم امرك لله وهو اللى يسهلها وتتجوز وتنيك براحتك
٢٩ سنه مش نكت ولا قفشت مع أن انا شكلي حلو وطبيعي نفسي انيك ولو مره وحده بس ومفيش فلوس اجوز في ايه الحل تنصحوني ب ايه ومش اعرف اجيب شرموطه لاني مش عارف وحده انا خاام

معلش

هكلمك على انى اخوك الصغير
اولا ابعد عن الشراميط عشان هما مدورينها وومكن ينقنولك مرض جنسى
ثانيا اصبر وهتفرج واتقل الى خلاك صبرت واستحملت دا كلو مش قادر تصبر لحد ما تكون نفسك
حاول تضغط على نفسك عشان تتجوز وحده وتشتغل وتجيب فلوس اكتر قعدتك دى وانت بتطلب جواز ملهاش اى لازمه او فايده

لما انت ع حسب كلامك ميح خالص و كل دا ...مسمي نفسك عنتيل شرس ليبيه بناءا ع ايه يعني😂😂
اعذرني ع السؤال بس الفضول بقي

لما انت ع حسب كلامك ميح خالص و كل دا ...مسمي نفسك عنتيل شرس ليبيه بناءا ع ايه يعني😂😂
اعذرني ع السؤال بس الفضول بقي
من نفسي ي صاحبي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%