NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لما انزل مصر بقي مع المحاشي والبشاميل والكريبات والكوارع واللازانيا باخدها معايا من هنا والذي منه 😂😂
ماتستعجلش كله في بطنه قصدي في وقته 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: المايستروووو
  • حبيته
كل طيب مانع نفسك ليه
لا مش بتعذب ولا حاجه انا بهزر بس منعت العشا وقللت الاكل ف الغداء والفطار واحدة كرواسون ولو كلت بالليل واحدة فاكهه او واحده بانيه انا كنت بقيت ١٠٠ كيلو كنت كاره نفسي كدا حلو وهخس كمان ٧ كيلو

• عجبني
التفاعلات: Ms Roony
لا مش بتعذب ولا حاجه انا بهزر بس منعت العشا وقللت الاكل ف الغداء والفطار واحدة كرواسون ولو كلت بالليل واحدة فاكهه او واحده بانيه انا كنت بقيت ١٠٠ كيلو كنت كاره نفسي كدا حلو وهخس كمان ٧ كيلو
حلو اوي كده برافو عليك

• حبيته
حلو اوي كده برافو عليك
أول مره تظبط معايا قبل كدا كنت اخس ٥ كيلو وازهق المره دي مزهقتش بس دي كانت اكتر مره ازيد فيها وكل اللي يشوفني هنا بعد ما رجعت يقولي انت عملت كدا ليه 😂😂

• بيضحكني
أول مره تظبط معايا قبل كدا كنت اخس ٥ كيلو وازهق المره دي مزهقتش بس دي كانت اكتر مره ازيد فيها وكل اللي يشوفني هنا بعد ما رجعت يقولي انت عملت كدا ليه 😂😂
محبين الخير كتير 😂😂

• بيضحكني
  • بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا تقل لقد مر الوقت مادام هناك يوم جديد وشمس تشرق ورب يدبر لعباده أحوالهم ويعطي لكل مجتهد رزقه.

صباحكم ملئ بالسعاده و الرزق و كل الخير❤️🌹🌹🙏

بعض الأخطاء تأخذنا الي الاماكن الصحيحه🤷‍♀️
صباحك فل

• بيضحكني
قرصه ترب 🙂😂😂

• بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%