NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تم أضافة الجزء الثاني
 
  • عجبني
التفاعلات: Aketaaa
طبعا وش كده اللى صحاه من نومه وهو بيمص الزوبر يا ابو اسامه او ام عمر
 
  • عجبني
التفاعلات: Aketaaa
واحد بس اللي رد الباقي معجبهوش القصه
 
هتنزل الجزء الثالث امتي مستنيها علي نار
 
جامدة القصة يسطا كمل
حد من اخوات اسامة :ROFLMAO:
 
  • عجبني
التفاعلات: نبيلة
القصه مفيهاش جنس كتير لو انت داخل علشان الجنس بس اقري باقي القصص بتاعتي
انا اكيتا مساعد صيدلي ٣٢سنه من القاهره
القصه وقتها كان عندي ٢٣سنه
اشتغلت ف صيدليه ف المهندسين جنب نادي ليلي
كان معايا ٢ دكاتره بنات مي وأمنيه
ودكتور كبير ف السن عزت
ومساعد صيدلي جديد عمر أمور وجسمه قريب للبنات عنده صدر صغير خالص وبيتكسف من اقل حاجه ووشه بيحمر
كان في واحده بتيجي الصيدليه بليل علطول تاخد ٥اكياس جيل الازرق كان بجنيه جالي عمر بيقولي الدوليه دي شغاله ف الكباريه بس ايه علاقه الجل الكباريه مش عارف قعدت اضحك واقوله في ناس بتسترخص انها تجيب lub فا بتجيب اي حاجه تزحلق وهيا شكلها نفق فا بتتناك ف طيزها قعد يضحك ويقولي يا عم ماليش انا ف الحاجات دي قولتله امال لما واحد تيجي تقولك عاوزاك هتعمل ايه وشه احمر جدا وقعد يقولي ماليش فيهم قولتله ازاي يعني ارتبك وقالي اقصد ف الشمال يعني قولتله تمام
تاني يوم جالنا واحد عراقي جه هوا وأسرته سكن ف نفس العماره اللي احنا فيها كان معاه مراته وابنه وبنتين زي القمر اتفق مع دكتور عزت على انهم بياخدو حقن مختلفه كلهم بمواعيد مختلفه وعاوزين شخص كويس وأيده خفيفه يبقا معاهم علطول قاله ده صعب ممكن تكلم مستشفى بعتلك ممرضه قاله طب ممكن واحد يطلعنا ف المواعيد بتاعتنا قاله هحاول تاني يوم لقيت دكتور عزت بيقولي خد الجدول ده وظبطه انت وعمر علشان تطلع للناس دي وشكلهم بيدفع تيبس عالي قولت مصلحه عمر كان مبيعرفش يدي حقن قولتله تعالي معايا يوم وانا بديلهم الحقن قالي حاضر طلعنا كان حقنتين واحده للراجل وواحده لابنه دخلنا الراجل كان قاعد براحته شويتين بالفانله واللباس قولتله معاد الحقنه يا افندم قالي وصاحبك ليه جي معاك قولتله علشان أعلمه ازاي يدي حقن قالي هتتعلمو فيا انت بقالك اد ايه بتدي حقن قولتله ٨سنين مراته كانت معديه ولابسه تيشيرت كت وبنطلون شبك فقط مفيش اي حاجه تاني لبساها ردت علي كلمتي وقالتلي خبره يعني ورقعت ضحكه زوبرى وقف فيها تعظيم سلام للشرمطه العراقيه جوزها لاحظ كده قالها بس يا بنتي لحسن دول لسه شباب صغير كل ده وعمر واقف متنح لحاجه ف تليفون ابن الراجل ده انا مش عارفها
وريت عمر ازاي يدي الحقنه وقولتله انا هخليك تدي الحقنه لأبنه من غير ما يعرف انك انت اللي هتديهاله بس خليك سريع جه فارس ابن الراجل ده وقلع البنطلون خالص ووطي انا عاوز اقولكم انا هيجت من المنظر ده نضافه اوفر اوي وخرمه بيلمع ووردي انا من صدمتي قفشت ف زوبرى ولقيت عمر تنح لزوبري وهوا واقف وخبطني بكتفه فوقت وقولتله بلاش توطي كده خليك واقف عادي قالي اللي تشوفه وقام بطريقه بنت متناكه كنت هقلع واركبه خليت عمر يديله الحقنه وكانت ايده خفيفه نزلنا تحت ف الصيدليه دكتور عزت الدكاتره البنات قالولي صاحب الصيدليه عاملنا اجتماع فا احنا هنروح وانتو خليكم هنا قولتله تمام يا دكتور قعدت سرحان لحد اما عمر بيقولي متداري المنيل ده بدل ما حد يدخل ويشوفك كده ببص لقيت زوبرى واقف على جنب وباين ف البنطلون الشروال اللي كنت لابسه قالي بقولك ايه احنا اشتغلنا مع بعض فتره صغيره بس انا مش عارف هتتقبل اللي هقوله ولا لا قولتله مش فاهم قالي انا ماليش ف البنات قولتله انا عارف انك مثلي اتصدم كملت وقولتله عارف من اول يوم ليك هنا طريقتك وجسمك ومشيت بس متقلقش كل واحد حر على إلا يضر قالي طلاما كده يبقا احنا أصحاب ومنخبيش على بعض حاجه قولتله تمام قول اللي عندك قالي واحنا فوق لقيت برنامج مفتوح على تليفون فارس
قولتله ماله البرنامج ده قالي ده برنامج تعارف gay على بعض او بمعنى اصح مقابلات علشان يمارسو مع بعض قولتله احا عرفت الكلام ده منين قالي البرنامج عندي ووراهولي قولتله طب ازاي نجيب الواد ده ونعرف ايه حكايه العائله دي قالي ثواني. قعد يعمل ريفريش للاكونتات القريبه منه لغايه اما لقى مكتوب عراقي مقيم بمصر قالي هوا ده قولتله طب كلمه دخل شاف البروفايل بتاعه لقاه كاتب bottom here
I need only top
يعني انا سالب وعاوز موجب فقط
عمر كان كاتب معلومات انه سالب وحاجات كتير اتفقنا انه يمسحها وهاخد الموبايل بتاعه واصور زوبرى واحطها ف الصور البرايفت عملت كده وخرجت واديت التليفون لعمر لقيته تنح للصور وقالي احا هوا انت ليك ف الجاي قولتله اشمعني قالي عادي ولقيته اتكسف قولتله طيب نخلص موضوع الواد ده وبعدين نشوف موضوعك وضحكنا
دخل كلم الواد واتعرف عليك وعرف ان هوا لسه حي مصر وقاعدين ف المهندسين وعاوزه ييجي يمارس معاه ف بيته وسط اهله عمر كتبله ازاي يعني قاله ان اهله متحررين وابوه عامل عمليه استئصال العضو الذكري فا امه بقت بتتناك بره وهوا بقا يستمتع بده ولما انا صارحتهم حضنوني وقالو بس خليك ادامنا
عمر قاله طب انت عملت حاجه اول ما جيت قاله كنت عمل مع بتاع الصيدليه بس كان طالع معاه صاحبه وشكله رخم اوي لقيت عمر اتعصب وقال المتناكه الوسخه بتقول عليا انا رخم و**** ما سيبها قعدت اضحك جامد لغايه اما هوا ابتدي يضحك وخلصنا الموقف قولتله سيبهولي بقا وانا هتكلم معاه اخدت الموبايل منه وقولتله طب ماتتكلم مع بتاع الصيدليه ده يمكن له ف الموضوع وينكك قالي ازاي قولتله انزل خليه يطلعلك لواحده وقوله انك عاوز حقنه تانيه ووطي ادامه ولخبط ف زوبره وقوم قوله معلش وحط ايدك على زوبره كانت بتعتذر لقيته ضحك وقالي طب ما أقوله تعالي نيكني احسن قعدنا نضحك قالي هجرب وكده كده مش هخسر حاجه قولته طب افرض انه عاوزك انت ومامتك وقتها هتعمل ايه قالي اصلا مامتي هيا اللي عاوزاه اكتر مني رمتله كلمه الصبح وشافت زوبره وقف دخل دماغها وقالت لبابا بعد اما نزل وبابا وافق جدا وقال شكله شاب محترم وهيوافق باللي احنا عاوزينه ومش هيدخلنا ف مشاكل قولتله طب كلمه
٥دقايق ولقيت اتصال على تليفون الصيدليه وكان فارس بيقولي ازيك قولتله تمام مين قالي انا فارس كنت عندي الصبح بتديني انا وبابا حقن قولتله اه افتكرت ازيك قالي تمام في حقنه ليا تاني كمان ربع ساعه وحقنه لماما كمان نص ساعه قولتله حفظت الجدول متقلقش ضحكنا وقفلنا المكالمه كل ده وعمر قاعد متنحلي بيقولي بتفكر ف ايه قولتله هجرب حظي مع الوليه والواد ده هشوف موضوعه طلعت عندهم خبطت لقيته هوا اللي فتح ولابس بنطلون ليكرا ضيق اوي قالي انا اللي هاخد الحقنه الأول وبعدين ماما قولتله تمام قالي تعالي اوضتي دخلت لقيته حاطط علم الرينبو بطول حيطه صور كتير ليه ف أماكن اثريه على باقي الاوضه قولتله انت سافرت كتير شكلك قالي اه اكتر من بابا وماما قولتله تمام هجهز الحقنه قالي اوك جهزت الحقنه وقولتله يلا راح منزل البنطلون كله مش الجزء اللي هياخد فيه الحقنه بس ورجع على زوبرى ولقيته قام بيقولي اسف وحط ايده على زوبرى قولتله لا عادي ولا يهمك رحت ماسك ايده وعدلت زوبرى بايده قالي انت عملت ايه قولتله انت عاوز ايه قالي بصراحه عاوزك ومش انا لواحدي قولتله امال ايه قالش مش مهم دلوقتي قولتله تمام قالي يعني موافق قولتله اه طلع بتاعي من البنطلون وقعد يبوس فيه زي المحروم وراح مدخل زوبرى كله ف بوقه لغايه اما وصل لحد زوره لقيت الباب بيفتح بشويش ركان فيه مرايه صغيره لفيت سنه بسيطه لغايه اما بقيت ابص ف المرايه اشوف اللي ع الباب بالجنب واللي علباب يشوف زوبرى كله لقيت فارس بيقولي حلو اوي قولتله خلص بسرعه علشان امك متجيش قالي وايه يعني قولتله ازاي قالي متقلقش لقيته قلعني التيشيرت والبنطلون والبوكسر وقالي يلا دخله فيه كل ده وأمه باصه من جنب الباب ولقيت احلى خرم شوفته ف حياتي وردي فاتح ونضيف اوي جابلي لوب من ع التسريحه وحطه على خرمه وجوه وحط شويه على زوبرى بقيت انيكه بالراحه واحده واحده قالي نفسي امي تيجي تشوفني وانا بتناك دلوقتي لقاني ابتديت اسرع راح مكمل وقايل وتطلع زوبرك من. خرمي تمصه وترجعه تاني زودت سرعتي ف النيك قالي مش نفسك تنيكها كل ده وانا باصص ف المرايه واشف امه بتلعب ف نفسها مدخله صباع ف كسها ومساك بزازها بالأيدي التانيه قولتله هيا لو هنا دلوقتي هنيمها جنبك وانيك فيكم انتو الاتنين فجأه لقيت حد حاضني من ضهري وبتهمس ف ودني متقلقش مش هخلي زوبرك يخرج مني طول ما انا ف مصر خدتها ف بوسه طويله وانا لسه بردو بنيك ابنها نيمتها جنبه وقولتله قول مص زوبرى وجهزلي كسمك قام جري وقالي حاضر قعد يمص زوبرى وينضفه وبعدين دخلي على كسمه قعد يلحس جامد وهيا بتصرخ من الهيجان قربت عليها ودخلت زوبرى واحده واحده وابتدي انيك فيها وهيا عماله تقول هجيب استنى لغايه اما جابت وكملت نيك فيها لغايه اما قربت اجيبهم رحت مخرجه لقيت اسامه شفته ببوقه وقعد يمص فيه لغايه اما جيبتهم ف بوقه لقيت الباب بيتحرك ببص ف المرايا كانت صدمه كبيره جدا ليه من اللي شوفته واقف بيتفرج علينا
هنعرف التفاصيل ف الجزء التاني لو عجبكم الجزء ده
ولو عندك اي ملاحظه قولهالي احسن بيها الأجزاء الجايه

الجزء الثاني

وصلنا ف الجزء اللي فات ان اسامه شال زوبرى من كس امه وقعد يمص فيه لغايه اما بلع اللبن كله لقيت الباب بيتحرك واتفاجئت ان اللي ع الباب عمر دقيقه كده متنح لقيته دخل مسك زوبرى وقعد يمص فيه من غير ولا كلمه واسامه بيضحك وأمه فطسانه على نفسها من الضحك وانا زوبرى حديده لغايه اما عرفت انطق قولتلهم انا مش فاهم حاجه ام اسامه قالتلي بعد الجوله التانيه هنفهمك كل حاجه اسامه لقيته جايب جهاز فيه هزاز كده بيشتغل بالبلوتوث اخد موبايلي ونزل البرنامج عليه وحط الجهاز ف كس امه وقالي بتعلي السرعه من هنا وتوطيها من هنا وفهمني كل حاجه المهم خليت الجهاز على أعلى سرعه ولقيت ام اسامه عماله تترعش جامد قولتلها مالك قالتلي مش قادره بجيب سيبتها وكل ده وعمر بيمص ف زوبرى قومت عمر قولتله انا مش فاهم حاجه قالي طب زي ما طنط قالتلك بعد الجوله التانيه هفهمك كل حاجه بس ارجوك عاوز اجرب زوبرك قولتله تمام قلع هدومه كلها وشوفت صدر جامد فشخ صدر بنت ف اعدادي بقوله ايه ده قالي علشان كده بلبس لبس تقيل واوقات بحط مشد علشان ميبانوش انا كنت باخد هرمونات مستنيتش انه يكمل نزلت على صدره مص وعض واسامه عمال بلعب ف بزاز امه وهيا بتمص ف زوبر عمر وعنيها مقلوبه من كتر الهيجان قلبت عمر علي بطنه وقبل ما ادخل زوبرى شوفت احلى خرم ف حياتي خرم يستاهل يتلحس وادخل لساني انيكه بيه كمان عملت كده وقعدت الحس وأم اسامه بتمص ف زوبره واسامه بيقفش ف صدره وعمر بيلحس طيز اسامه الهيجان اللي ف الشقه كان كفيل اني اجيب كل اللي زوبرى عمر حس بده قالي في ايه قولتله هجيب قالي طب ممكن تجيب ف بوقي لسه هنطق لقيته دخل زوبرى للأخر ف بوقه وبلع كل اللي نزل منه ام اسامق قالتلي انا مش قادره ارجوك افضل الجهاز اسامه شاورلي ب لا قولتله خليه شويه بس انا عاوز اهيج اكتر قالتلي عنيا نزلت ف الارض بتمص صوابع رجلي صباع صباع كنت مش قادر من اللي هيا بتعمله ولما لقت ان الموضوع مهيجني قالت لاسامه انزل ساعدني وخلوني انام على ضهري وعمر بقا يمص زوبرى تاني وفجأه راح طالع على زوبرى وحاول يدخله اكتر من مره مش عارف علشان كان ضيق جاب كريم اسمه كي واي وحط منه ف خرمه وعلى زوبرى وحاول دخل الراس بالعافيه وفضل هوا بالراحه يطلع واحده واحده لغايه اما دخل زوبرى كله الاه بتاعته تهيج اكتر من بتاعه اللبوه ام اسامه لقيته تعب وقالي انا هستريح شويه قام اسامه علشان يقعد على زوبرى لقيت امه زقته وشالت الجهاز من كسها وقعدت كره واحده على زوبرى وصرخت لأنها قعدت بغشم قبل ما ابنها يقعد فضلت قاعده لغايه اما الوجع راح وطلعت ونزلت وبقت تنيك نفسها وعمر واسامه عمالين يبوسو بعض وانا مش مع امهم انا مع بزاز عمر اللي جننتني قولتلهم انزلو مصو والحس ف رجلي علشان الموضوع ده بيهيجني جدا نزلو وعملو كده وأم اسامه مش راحمه زوبرى رزع وصوت خبط كسها ف زوبرى ممكن يكون سمع العماره كلها لقيته مره واحده بتترعش عرفت انها بتجيب قولت لعمر واسامه طلعو زوبرى منها وانتو الاتنين الحسو كسها وانا هنيك فيكم
قومن ودخلت زوبرى ف اسامه قالي تصدق وحشني اوي انا عاوزه يفضل جوايا قولتله لما افهم الأول موضوعكم بعدين اقولك هنعمل كده تاني ولا دي اخر مره لقيت اسامه زعل اوي وعنيه هتدمع بيقولي انت بتتكلم بجد قولتله منا مش فاهم حاجه قالي صدقني هحكيلك كل حاجه قولتله تمام قربت اجيب قولتلهم انا هجيب لقيتهم هما ال٣ نزلو ع الارض واسامه قعد يضربلي ١٠ وعمر قالي تحب تعمل جوله رابعه قولتله لا مش هقدر لاني مكنش جاهز ولا واكل كويس قالي خلاص هاتهم علينا جيبتهم علىهم وفجأه افتكرت الصيدليه قالي متقلقش دكتور عزت رجع وقولتله انا تعبان ومروح قالي فين اكيتا قولتله جاله اتصال ان اخوه تعب وراح المستشفى قالي طب هنتصل بيه قولتله تمام بس بلاش دلوقتي علشان انت عارف الظرف ده مبيبقاش حد حاطط دماغه ف حاجه ولقيت فجأه موبايلك جنب الدرج قولتله ده كمان نسي موبايله افتكرت اني فعلا مطلعتش بالموبايل
قولتلهم تمام ممكن تحكو بقى قالو تمام ناخد شاور بس ونحكيلك قولتلهم بس هدخل انا لوحدي وبعدين ادخلو انتو ام اسامه وعمر قالولي هندعكلك جسمك قولتلهم لا قالو اوك خلصت شاور وخرجت دخلو مع بعض لقيت موبايل اسامه فتحت الواتس لقيت واحد باعتله صور ومسجله اخويا
ولقيت صوره البروفايل هيا صوره عمر فتحت الصور لقيتها كلها صور ليا تقريبا من اول ما عمر اشتغل معانا واخرها صور زوبرى واسامه بيرد عليه كلمني فون مفهمتش حاجه قفلت الواتس وحطيت الموبايل مكانه وقعدت مستنيهم يخرجو
لقيت الباب اتفتح وخرجو لبسو وعمر فتح دولاب اسامه طلع منه طقم كان عمر بيلبسه وبييجي بيه الصيدليه بطلت استغرب وقولت ها فهموني بقا ام اسامه قالتلي الموضوع سهل خالص انا زهقت من الحياه الروتينيه مع ابو اسامه وحسيت انه هوا كمان نفس الكلام نزلت انا وهوا واحنا ف العراق رحنا بار اخدنا بنت من هناك تمارس معانا وفضلنا ع الحال ده كا نوع من انواع التغيير لغايه اما قولت انا عاوزه راجل يكون معانا ابو اسامه زعل ف الاول وبعدين وافق علشان هوا كان بينيك ستات غيري فا قال عادي جه واحد اب صغير ف السن ادك كده زوبره كان متوسط اول ما طلع زوبره لقيت ابو اسامه برق فا استغربت بعدين لقيت ابو اسامه بيقول يلا نشرب الأول هوا عارف ان دماغي خفيفه وبسكر من اول كأس قعد يشربني كتير لغايه اما بقيت مش عارفه انا بعمل ايه بس بعد اما فوقت لقيت كسي بيوجعني والشاب بينيك ابو اسامه وهوا مستمتع جدا عرفت من وقتها ان ابو اسامه بيحب يتناك ويشوفني وانا بتناك قومت بالراحه قعدت أدام ابو اسامه قولتله الحس كسي يا خول وانت بتتناك قعد يلحس من غير ولا كلمه والشاب زاد ف النيك بعد اما خلص اديته فلوس ومشي واتفقنا اني انا وابو اسامه محدش يتدخل ف حيات التاني حتى عيالنا كل واحد يشوف طريقه من وهوا صغير اسامه كبر وعرف اللي بنعمله وعجبه الموضوع لغايه اما قولنا احنا ده هيبقا شغلنا حصل مشكله مع راجل كبير عندنا لما شاف بنتي طلبها وانا مكنتش عاوزه ده يحصل كنا هنتحبس لقيت ابو اسامه بيقول انا قبل ما اتجوزك كنت متجوز ف مصر واحده من المنصوره وعندي منها ابن اسمه عمر انا برقت وهيا بتحكي وبصيت لعمر اللي لقيته مشبك ايده ف ايدي وانا مش حاسس لقيتها بتكمل وقالت ممكن نروح المنصوره نقعد هناك بس ممكن تحصل مشكله انا هتصل بيهم بعد اما كلمهم قالي انهم نقلو القاهره علشان يشتغلو فيها وعمر بقا شغال ف صيدليه نزلنا مصر قعدنا شهرين ف فندق ومن اول يوم اتقابلنا مع عمر وأمه واسامه اخد عمر بعيد علشان احنا نتكلم مع ام عمر ونشوف اي مكان نقعد فيه بعد اما خلصنا وكلنا بقينا مش زعلانين مع بعض بسبب اللي حصل وان ابو اسامه سافر تاني العراق وساب ام عمر أداها فلوس كتير اوي تعويض عن الايام اللي فاتت وعلشان هيا بتحب الفلوس فرحت وقالت لابو اسامه طب مش هتيجي تبات معايا يوم قالها هيحصل وشرحلها اننا هنشتغل ف الدعاره بكل انواعها هيا طلبت منه انها تشتغل قالها موافق يس لما نلاقي مكان عمر جه ف الوقت ده وقال في شقه كبيره اوي ف العماره اللي انا بشتغل فيها هتفضي كمان شهرين البواب بييجي للدكتور يسيبله إيجار العماره كلها وبيقوله مين قرب يمشي وكده قالو تمام جيبنا رقم البواب ومن هنا كانت بدايه وجودنا ف مصر انا بقيت مش قادر ارد ولا اتكلم لقيت اسامه كان بيعمل عصير وجايبهولنا وجابلي عصير غريب كده قولتله ده ايه قالي هتعرف لما تدوقه شربت وكان عاملي عصير لبن على مكسرات على عسل ابيض على زبادي شربنا وقولتلهم طب انا هقوم عمر قالي ازاي الدكتور هيشوفك قولتله امال هعمل ايه قالي بات هنا على فكره اوضتي جوه ف الاخر قولتله انت كمان ليك اوضه قالي طبعا وماما كمان قولتله صحيح انا من ساعه ما جيت مش لاقي ابو اسامه ولا اخواته قالي ولا ماما كمان هما نزلو يجيبو حاجات للشقه علشان الشغل
ام اسامه قالتلي تحب تشتغل معانا قولتلها ف الدعاره قالتلي اه ١٠ أضعاف مرتبك ممكن تاخده ف أوردر واحد وتخيل لو انت طالع مع واحد ومراته قولتلها ايه اللي بتقوليه ده هوا في زيكم قالتلي مصر مليانه تحب تجرب سكت كده شويه قولتله احب بس مبقاش شغال تحت ايدكم يعني وقت اما اقول خلاص يبقا خلاص قالت تمام لقيت عمر فرحان وقالي يعني هتبات معايا كل يوم قولتله ازاي ده قالي علشان الناس اللي هتيجي هيبقا بليل خالص قولتلهم تمام لقيت جرس الباب بيرن وحد بيفتح من بره كان أبو اسامه وأخواته وواحده كده فرس زوبرى ابتدي يقوم تاني لقيت عمر حط ايده على زوبرى بيقولي عجباك قولتله دي فرسه قالي اسمها لبنى ودي بقا امي بصيتله كده اخوات اسامه دخلو الأوض بتاعتهم وابو اسامه جه سلم عليا وانا قاعد وأم عمر جت تسلم عليا قومت زوبرى عمل خيمه ف البنطلون من شده مهو واقف لقيتها رقعت ضحكه سلمت عليا وباستني من هنا وهنا قولتلها هيا المنصوره حلوه كده قالتلي امال مسمينها بلد اللبن ليه وضحكو كلهم ابو اسامه قالي ايه يا بطل شكلك تعبان خلصو عليك ولا ايه قولتله لا عادي قالي تمام اعتقد ان مهرة قالتلك كل حاجه لقيت ام اسامه بتقولي انا مهرة قولتله اوي ضحكو تاني قولتله اه حكولي قالي تحب نبتدي من امتى قولتله اي حاجه قالي تمام لقيته مطلع رزمه دولارات كانو ١٠الاف دولار وقالي روح جيبلك لبس جديد واشترك ف جيم وبعد شهرين نتقابل تاني. بس متعملتش حاجه مع حد لغايه اما نتقابل بعد الكلمه دي لقيتهم كلهم بصوله قالهم احنا داخلين علش شغل مش عاوزينه يخسر صحته
انا كان جسمي مظبوط ومتقسم قالي انا م عاوز عضلات انا عاوزك بس تبقا ف التمرين بتاعك وبس علشان متتعبش من المجهود اللي هيتعمل
قولتله تمام خلصت ودخلت اوضه عمر ونمت بالبوكسر علشان كنت مجهد جدا وصحيت علي حد بيمص زوبرى فكرته عمر بس لقيت حد تاني
بكده الجزء يكون خلص اشوفكم الجزء الجي بحبكم
قولو ف الكومنتات مين اللي كان بيمص زوبرى واللي هيخمن صح ممكن نكتب قصه انا وهوا سواء اتقابلنا او

القصه مفيهاش جنس كتير لو انت داخل علشان الجنس بس اقري باقي القصص بتاعتي
انا اكيتا مساعد صيدلي ٣٢سنه من القاهره
القصه وقتها كان عندي ٢٣سنه
اشتغلت ف صيدليه ف المهندسين جنب نادي ليلي
كان معايا ٢ دكاتره بنات مي وأمنيه
ودكتور كبير ف السن عزت
ومساعد صيدلي جديد عمر أمور وجسمه قريب للبنات عنده صدر صغير خالص وبيتكسف من اقل حاجه ووشه بيحمر
كان في واحده بتيجي الصيدليه بليل علطول تاخد ٥اكياس جيل الازرق كان بجنيه جالي عمر بيقولي الدوليه دي شغاله ف الكباريه بس ايه علاقه الجل الكباريه مش عارف قعدت اضحك واقوله في ناس بتسترخص انها تجيب lub فا بتجيب اي حاجه تزحلق وهيا شكلها نفق فا بتتناك ف طيزها قعد يضحك ويقولي يا عم ماليش انا ف الحاجات دي قولتله امال لما واحد تيجي تقولك عاوزاك هتعمل ايه وشه احمر جدا وقعد يقولي ماليش فيهم قولتله ازاي يعني ارتبك وقالي اقصد ف الشمال يعني قولتله تمام
تاني يوم جالنا واحد عراقي جه هوا وأسرته سكن ف نفس العماره اللي احنا فيها كان معاه مراته وابنه وبنتين زي القمر اتفق مع دكتور عزت على انهم بياخدو حقن مختلفه كلهم بمواعيد مختلفه وعاوزين شخص كويس وأيده خفيفه يبقا معاهم علطول قاله ده صعب ممكن تكلم مستشفى بعتلك ممرضه قاله طب ممكن واحد يطلعنا ف المواعيد بتاعتنا قاله هحاول تاني يوم لقيت دكتور عزت بيقولي خد الجدول ده وظبطه انت وعمر علشان تطلع للناس دي وشكلهم بيدفع تيبس عالي قولت مصلحه عمر كان مبيعرفش يدي حقن قولتله تعالي معايا يوم وانا بديلهم الحقن قالي حاضر طلعنا كان حقنتين واحده للراجل وواحده لابنه دخلنا الراجل كان قاعد براحته شويتين بالفانله واللباس قولتله معاد الحقنه يا افندم قالي وصاحبك ليه جي معاك قولتله علشان أعلمه ازاي يدي حقن قالي هتتعلمو فيا انت بقالك اد ايه بتدي حقن قولتله ٨سنين مراته كانت معديه ولابسه تيشيرت كت وبنطلون شبك فقط مفيش اي حاجه تاني لبساها ردت علي كلمتي وقالتلي خبره يعني ورقعت ضحكه زوبرى وقف فيها تعظيم سلام للشرمطه العراقيه جوزها لاحظ كده قالها بس يا بنتي لحسن دول لسه شباب صغير كل ده وعمر واقف متنح لحاجه ف تليفون ابن الراجل ده انا مش عارفها
وريت عمر ازاي يدي الحقنه وقولتله انا هخليك تدي الحقنه لأبنه من غير ما يعرف انك انت اللي هتديهاله بس خليك سريع جه فارس ابن الراجل ده وقلع البنطلون خالص ووطي انا عاوز اقولكم انا هيجت من المنظر ده نضافه اوفر اوي وخرمه بيلمع ووردي انا من صدمتي قفشت ف زوبرى ولقيت عمر تنح لزوبري وهوا واقف وخبطني بكتفه فوقت وقولتله بلاش توطي كده خليك واقف عادي قالي اللي تشوفه وقام بطريقه بنت متناكه كنت هقلع واركبه خليت عمر يديله الحقنه وكانت ايده خفيفه نزلنا تحت ف الصيدليه دكتور عزت الدكاتره البنات قالولي صاحب الصيدليه عاملنا اجتماع فا احنا هنروح وانتو خليكم هنا قولتله تمام يا دكتور قعدت سرحان لحد اما عمر بيقولي متداري المنيل ده بدل ما حد يدخل ويشوفك كده ببص لقيت زوبرى واقف على جنب وباين ف البنطلون الشروال اللي كنت لابسه قالي بقولك ايه احنا اشتغلنا مع بعض فتره صغيره بس انا مش عارف هتتقبل اللي هقوله ولا لا قولتله مش فاهم قالي انا ماليش ف البنات قولتله انا عارف انك مثلي اتصدم كملت وقولتله عارف من اول يوم ليك هنا طريقتك وجسمك ومشيت بس متقلقش كل واحد حر على إلا يضر قالي طلاما كده يبقا احنا أصحاب ومنخبيش على بعض حاجه قولتله تمام قول اللي عندك قالي واحنا فوق لقيت برنامج مفتوح على تليفون فارس
قولتله ماله البرنامج ده قالي ده برنامج تعارف gay على بعض او بمعنى اصح مقابلات علشان يمارسو مع بعض قولتله احا عرفت الكلام ده منين قالي البرنامج عندي ووراهولي قولتله طب ازاي نجيب الواد ده ونعرف ايه حكايه العائله دي قالي ثواني. قعد يعمل ريفريش للاكونتات القريبه منه لغايه اما لقى مكتوب عراقي مقيم بمصر قالي هوا ده قولتله طب كلمه دخل شاف البروفايل بتاعه لقاه كاتب bottom here
I need only top
يعني انا سالب وعاوز موجب فقط
عمر كان كاتب معلومات انه سالب وحاجات كتير اتفقنا انه يمسحها وهاخد الموبايل بتاعه واصور زوبرى واحطها ف الصور البرايفت عملت كده وخرجت واديت التليفون لعمر لقيته تنح للصور وقالي احا هوا انت ليك ف الجاي قولتله اشمعني قالي عادي ولقيته اتكسف قولتله طيب نخلص موضوع الواد ده وبعدين نشوف موضوعك وضحكنا
دخل كلم الواد واتعرف عليك وعرف ان هوا لسه حي مصر وقاعدين ف المهندسين وعاوزه ييجي يمارس معاه ف بيته وسط اهله عمر كتبله ازاي يعني قاله ان اهله متحررين وابوه عامل عمليه استئصال العضو الذكري فا امه بقت بتتناك بره وهوا بقا يستمتع بده ولما انا صارحتهم حضنوني وقالو بس خليك ادامنا
عمر قاله طب انت عملت حاجه اول ما جيت قاله كنت عمل مع بتاع الصيدليه بس كان طالع معاه صاحبه وشكله رخم اوي لقيت عمر اتعصب وقال المتناكه الوسخه بتقول عليا انا رخم و**** ما سيبها قعدت اضحك جامد لغايه اما هوا ابتدي يضحك وخلصنا الموقف قولتله سيبهولي بقا وانا هتكلم معاه اخدت الموبايل منه وقولتله طب ماتتكلم مع بتاع الصيدليه ده يمكن له ف الموضوع وينكك قالي ازاي قولتله انزل خليه يطلعلك لواحده وقوله انك عاوز حقنه تانيه ووطي ادامه ولخبط ف زوبره وقوم قوله معلش وحط ايدك على زوبره كانت بتعتذر لقيته ضحك وقالي طب ما أقوله تعالي نيكني احسن قعدنا نضحك قالي هجرب وكده كده مش هخسر حاجه قولته طب افرض انه عاوزك انت ومامتك وقتها هتعمل ايه قالي اصلا مامتي هيا اللي عاوزاه اكتر مني رمتله كلمه الصبح وشافت زوبره وقف دخل دماغها وقالت لبابا بعد اما نزل وبابا وافق جدا وقال شكله شاب محترم وهيوافق باللي احنا عاوزينه ومش هيدخلنا ف مشاكل قولتله طب كلمه
٥دقايق ولقيت اتصال على تليفون الصيدليه وكان فارس بيقولي ازيك قولتله تمام مين قالي انا فارس كنت عندي الصبح بتديني انا وبابا حقن قولتله اه افتكرت ازيك قالي تمام في حقنه ليا تاني كمان ربع ساعه وحقنه لماما كمان نص ساعه قولتله حفظت الجدول متقلقش ضحكنا وقفلنا المكالمه كل ده وعمر قاعد متنحلي بيقولي بتفكر ف ايه قولتله هجرب حظي مع الوليه والواد ده هشوف موضوعه طلعت عندهم خبطت لقيته هوا اللي فتح ولابس بنطلون ليكرا ضيق اوي قالي انا اللي هاخد الحقنه الأول وبعدين ماما قولتله تمام قالي تعالي اوضتي دخلت لقيته حاطط علم الرينبو بطول حيطه صور كتير ليه ف أماكن اثريه على باقي الاوضه قولتله انت سافرت كتير شكلك قالي اه اكتر من بابا وماما قولتله تمام هجهز الحقنه قالي اوك جهزت الحقنه وقولتله يلا راح منزل البنطلون كله مش الجزء اللي هياخد فيه الحقنه بس ورجع على زوبرى ولقيته قام بيقولي اسف وحط ايده على زوبرى قولتله لا عادي ولا يهمك رحت ماسك ايده وعدلت زوبرى بايده قالي انت عملت ايه قولتله انت عاوز ايه قالي بصراحه عاوزك ومش انا لواحدي قولتله امال ايه قالش مش مهم دلوقتي قولتله تمام قالي يعني موافق قولتله اه طلع بتاعي من البنطلون وقعد يبوس فيه زي المحروم وراح مدخل زوبرى كله ف بوقه لغايه اما وصل لحد زوره لقيت الباب بيفتح بشويش ركان فيه مرايه صغيره لفيت سنه بسيطه لغايه اما بقيت ابص ف المرايه اشوف اللي ع الباب بالجنب واللي علباب يشوف زوبرى كله لقيت فارس بيقولي حلو اوي قولتله خلص بسرعه علشان امك متجيش قالي وايه يعني قولتله ازاي قالي متقلقش لقيته قلعني التيشيرت والبنطلون والبوكسر وقالي يلا دخله فيه كل ده وأمه باصه من جنب الباب ولقيت احلى خرم شوفته ف حياتي وردي فاتح ونضيف اوي جابلي لوب من ع التسريحه وحطه على خرمه وجوه وحط شويه على زوبرى بقيت انيكه بالراحه واحده واحده قالي نفسي امي تيجي تشوفني وانا بتناك دلوقتي لقاني ابتديت اسرع راح مكمل وقايل وتطلع زوبرك من. خرمي تمصه وترجعه تاني زودت سرعتي ف النيك قالي مش نفسك تنيكها كل ده وانا باصص ف المرايه واشف امه بتلعب ف نفسها مدخله صباع ف كسها ومساك بزازها بالأيدي التانيه قولتله هيا لو هنا دلوقتي هنيمها جنبك وانيك فيكم انتو الاتنين فجأه لقيت حد حاضني من ضهري وبتهمس ف ودني متقلقش مش هخلي زوبرك يخرج مني طول ما انا ف مصر خدتها ف بوسه طويله وانا لسه بردو بنيك ابنها نيمتها جنبه وقولتله قول مص زوبرى وجهزلي كسمك قام جري وقالي حاضر قعد يمص زوبرى وينضفه وبعدين دخلي على كسمه قعد يلحس جامد وهيا بتصرخ من الهيجان قربت عليها ودخلت زوبرى واحده واحده وابتدي انيك فيها وهيا عماله تقول هجيب استنى لغايه اما جابت وكملت نيك فيها لغايه اما قربت اجيبهم رحت مخرجه لقيت اسامه شفته ببوقه وقعد يمص فيه لغايه اما جيبتهم ف بوقه لقيت الباب بيتحرك ببص ف المرايا كانت صدمه كبيره جدا ليه من اللي شوفته واقف بيتفرج علينا
هنعرف التفاصيل ف الجزء التاني لو عجبكم الجزء ده
ولو عندك اي ملاحظه قولهالي احسن بيها الأجزاء الجايه

الجزء الثاني

وصلنا ف الجزء اللي فات ان اسامه شال زوبرى من كس امه وقعد يمص فيه لغايه اما بلع اللبن كله لقيت الباب بيتحرك واتفاجئت ان اللي ع الباب عمر دقيقه كده متنح لقيته دخل مسك زوبرى وقعد يمص فيه من غير ولا كلمه واسامه بيضحك وأمه فطسانه على نفسها من الضحك وانا زوبرى حديده لغايه اما عرفت انطق قولتلهم انا مش فاهم حاجه ام اسامه قالتلي بعد الجوله التانيه هنفهمك كل حاجه اسامه لقيته جايب جهاز فيه هزاز كده بيشتغل بالبلوتوث اخد موبايلي ونزل البرنامج عليه وحط الجهاز ف كس امه وقالي بتعلي السرعه من هنا وتوطيها من هنا وفهمني كل حاجه المهم خليت الجهاز على أعلى سرعه ولقيت ام اسامه عماله تترعش جامد قولتلها مالك قالتلي مش قادره بجيب سيبتها وكل ده وعمر بيمص ف زوبرى قومت عمر قولتله انا مش فاهم حاجه قالي طب زي ما طنط قالتلك بعد الجوله التانيه هفهمك كل حاجه بس ارجوك عاوز اجرب زوبرك قولتله تمام قلع هدومه كلها وشوفت صدر جامد فشخ صدر بنت ف اعدادي بقوله ايه ده قالي علشان كده بلبس لبس تقيل واوقات بحط مشد علشان ميبانوش انا كنت باخد هرمونات مستنيتش انه يكمل نزلت على صدره مص وعض واسامه عمال بلعب ف بزاز امه وهيا بتمص ف زوبر عمر وعنيها مقلوبه من كتر الهيجان قلبت عمر علي بطنه وقبل ما ادخل زوبرى شوفت احلى خرم ف حياتي خرم يستاهل يتلحس وادخل لساني انيكه بيه كمان عملت كده وقعدت الحس وأم اسامه بتمص ف زوبره واسامه بيقفش ف صدره وعمر بيلحس طيز اسامه الهيجان اللي ف الشقه كان كفيل اني اجيب كل اللي زوبرى عمر حس بده قالي في ايه قولتله هجيب قالي طب ممكن تجيب ف بوقي لسه هنطق لقيته دخل زوبرى للأخر ف بوقه وبلع كل اللي نزل منه ام اسامق قالتلي انا مش قادره ارجوك افضل الجهاز اسامه شاورلي ب لا قولتله خليه شويه بس انا عاوز اهيج اكتر قالتلي عنيا نزلت ف الارض بتمص صوابع رجلي صباع صباع كنت مش قادر من اللي هيا بتعمله ولما لقت ان الموضوع مهيجني قالت لاسامه انزل ساعدني وخلوني انام على ضهري وعمر بقا يمص زوبرى تاني وفجأه راح طالع على زوبرى وحاول يدخله اكتر من مره مش عارف علشان كان ضيق جاب كريم اسمه كي واي وحط منه ف خرمه وعلى زوبرى وحاول دخل الراس بالعافيه وفضل هوا بالراحه يطلع واحده واحده لغايه اما دخل زوبرى كله الاه بتاعته تهيج اكتر من بتاعه اللبوه ام اسامه لقيته تعب وقالي انا هستريح شويه قام اسامه علشان يقعد على زوبرى لقيت امه زقته وشالت الجهاز من كسها وقعدت كره واحده على زوبرى وصرخت لأنها قعدت بغشم قبل ما ابنها يقعد فضلت قاعده لغايه اما الوجع راح وطلعت ونزلت وبقت تنيك نفسها وعمر واسامه عمالين يبوسو بعض وانا مش مع امهم انا مع بزاز عمر اللي جننتني قولتلهم انزلو مصو والحس ف رجلي علشان الموضوع ده بيهيجني جدا نزلو وعملو كده وأم اسامه مش راحمه زوبرى رزع وصوت خبط كسها ف زوبرى ممكن يكون سمع العماره كلها لقيته مره واحده بتترعش عرفت انها بتجيب قولت لعمر واسامه طلعو زوبرى منها وانتو الاتنين الحسو كسها وانا هنيك فيكم
قومن ودخلت زوبرى ف اسامه قالي تصدق وحشني اوي انا عاوزه يفضل جوايا قولتله لما افهم الأول موضوعكم بعدين اقولك هنعمل كده تاني ولا دي اخر مره لقيت اسامه زعل اوي وعنيه هتدمع بيقولي انت بتتكلم بجد قولتله منا مش فاهم حاجه قالي صدقني هحكيلك كل حاجه قولتله تمام قربت اجيب قولتلهم انا هجيب لقيتهم هما ال٣ نزلو ع الارض واسامه قعد يضربلي ١٠ وعمر قالي تحب تعمل جوله رابعه قولتله لا مش هقدر لاني مكنش جاهز ولا واكل كويس قالي خلاص هاتهم علينا جيبتهم علىهم وفجأه افتكرت الصيدليه قالي متقلقش دكتور عزت رجع وقولتله انا تعبان ومروح قالي فين اكيتا قولتله جاله اتصال ان اخوه تعب وراح المستشفى قالي طب هنتصل بيه قولتله تمام بس بلاش دلوقتي علشان انت عارف الظرف ده مبيبقاش حد حاطط دماغه ف حاجه ولقيت فجأه موبايلك جنب الدرج قولتله ده كمان نسي موبايله افتكرت اني فعلا مطلعتش بالموبايل
قولتلهم تمام ممكن تحكو بقى قالو تمام ناخد شاور بس ونحكيلك قولتلهم بس هدخل انا لوحدي وبعدين ادخلو انتو ام اسامه وعمر قالولي هندعكلك جسمك قولتلهم لا قالو اوك خلصت شاور وخرجت دخلو مع بعض لقيت موبايل اسامه فتحت الواتس لقيت واحد باعتله صور ومسجله اخويا
ولقيت صوره البروفايل هيا صوره عمر فتحت الصور لقيتها كلها صور ليا تقريبا من اول ما عمر اشتغل معانا واخرها صور زوبرى واسامه بيرد عليه كلمني فون مفهمتش حاجه قفلت الواتس وحطيت الموبايل مكانه وقعدت مستنيهم يخرجو
لقيت الباب اتفتح وخرجو لبسو وعمر فتح دولاب اسامه طلع منه طقم كان عمر بيلبسه وبييجي بيه الصيدليه بطلت استغرب وقولت ها فهموني بقا ام اسامه قالتلي الموضوع سهل خالص انا زهقت من الحياه الروتينيه مع ابو اسامه وحسيت انه هوا كمان نفس الكلام نزلت انا وهوا واحنا ف العراق رحنا بار اخدنا بنت من هناك تمارس معانا وفضلنا ع الحال ده كا نوع من انواع التغيير لغايه اما قولت انا عاوزه راجل يكون معانا ابو اسامه زعل ف الاول وبعدين وافق علشان هوا كان بينيك ستات غيري فا قال عادي جه واحد اب صغير ف السن ادك كده زوبره كان متوسط اول ما طلع زوبره لقيت ابو اسامه برق فا استغربت بعدين لقيت ابو اسامه بيقول يلا نشرب الأول هوا عارف ان دماغي خفيفه وبسكر من اول كأس قعد يشربني كتير لغايه اما بقيت مش عارفه انا بعمل ايه بس بعد اما فوقت لقيت كسي بيوجعني والشاب بينيك ابو اسامه وهوا مستمتع جدا عرفت من وقتها ان ابو اسامه بيحب يتناك ويشوفني وانا بتناك قومت بالراحه قعدت أدام ابو اسامه قولتله الحس كسي يا خول وانت بتتناك قعد يلحس من غير ولا كلمه والشاب زاد ف النيك بعد اما خلص اديته فلوس ومشي واتفقنا اني انا وابو اسامه محدش يتدخل ف حيات التاني حتى عيالنا كل واحد يشوف طريقه من وهوا صغير اسامه كبر وعرف اللي بنعمله وعجبه الموضوع لغايه اما قولنا احنا ده هيبقا شغلنا حصل مشكله مع راجل كبير عندنا لما شاف بنتي طلبها وانا مكنتش عاوزه ده يحصل كنا هنتحبس لقيت ابو اسامه بيقول انا قبل ما اتجوزك كنت متجوز ف مصر واحده من المنصوره وعندي منها ابن اسمه عمر انا برقت وهيا بتحكي وبصيت لعمر اللي لقيته مشبك ايده ف ايدي وانا مش حاسس لقيتها بتكمل وقالت ممكن نروح المنصوره نقعد هناك بس ممكن تحصل مشكله انا هتصل بيهم بعد اما كلمهم قالي انهم نقلو القاهره علشان يشتغلو فيها وعمر بقا شغال ف صيدليه نزلنا مصر قعدنا شهرين ف فندق ومن اول يوم اتقابلنا مع عمر وأمه واسامه اخد عمر بعيد علشان احنا نتكلم مع ام عمر ونشوف اي مكان نقعد فيه بعد اما خلصنا وكلنا بقينا مش زعلانين مع بعض بسبب اللي حصل وان ابو اسامه سافر تاني العراق وساب ام عمر أداها فلوس كتير اوي تعويض عن الايام اللي فاتت وعلشان هيا بتحب الفلوس فرحت وقالت لابو اسامه طب مش هتيجي تبات معايا يوم قالها هيحصل وشرحلها اننا هنشتغل ف الدعاره بكل انواعها هيا طلبت منه انها تشتغل قالها موافق يس لما نلاقي مكان عمر جه ف الوقت ده وقال في شقه كبيره اوي ف العماره اللي انا بشتغل فيها هتفضي كمان شهرين البواب بييجي للدكتور يسيبله إيجار العماره كلها وبيقوله مين قرب يمشي وكده قالو تمام جيبنا رقم البواب ومن هنا كانت بدايه وجودنا ف مصر انا بقيت مش قادر ارد ولا اتكلم لقيت اسامه كان بيعمل عصير وجايبهولنا وجابلي عصير غريب كده قولتله ده ايه قالي هتعرف لما تدوقه شربت وكان عاملي عصير لبن على مكسرات على عسل ابيض على زبادي شربنا وقولتلهم طب انا هقوم عمر قالي ازاي الدكتور هيشوفك قولتله امال هعمل ايه قالي بات هنا على فكره اوضتي جوه ف الاخر قولتله انت كمان ليك اوضه قالي طبعا وماما كمان قولتله صحيح انا من ساعه ما جيت مش لاقي ابو اسامه ولا اخواته قالي ولا ماما كمان هما نزلو يجيبو حاجات للشقه علشان الشغل
ام اسامه قالتلي تحب تشتغل معانا قولتلها ف الدعاره قالتلي اه ١٠ أضعاف مرتبك ممكن تاخده ف أوردر واحد وتخيل لو انت طالع مع واحد ومراته قولتلها ايه اللي بتقوليه ده هوا في زيكم قالتلي مصر مليانه تحب تجرب سكت كده شويه قولتله احب بس مبقاش شغال تحت ايدكم يعني وقت اما اقول خلاص يبقا خلاص قالت تمام لقيت عمر فرحان وقالي يعني هتبات معايا كل يوم قولتله ازاي ده قالي علشان الناس اللي هتيجي هيبقا بليل خالص قولتلهم تمام لقيت جرس الباب بيرن وحد بيفتح من بره كان أبو اسامه وأخواته وواحده كده فرس زوبرى ابتدي يقوم تاني لقيت عمر حط ايده على زوبرى بيقولي عجباك قولتله دي فرسه قالي اسمها لبنى ودي بقا امي بصيتله كده اخوات اسامه دخلو الأوض بتاعتهم وابو اسامه جه سلم عليا وانا قاعد وأم عمر جت تسلم عليا قومت زوبرى عمل خيمه ف البنطلون من شده مهو واقف لقيتها رقعت ضحكه سلمت عليا وباستني من هنا وهنا قولتلها هيا المنصوره حلوه كده قالتلي امال مسمينها بلد اللبن ليه وضحكو كلهم ابو اسامه قالي ايه يا بطل شكلك تعبان خلصو عليك ولا ايه قولتله لا عادي قالي تمام اعتقد ان مهرة قالتلك كل حاجه لقيت ام اسامه بتقولي انا مهرة قولتله اوي ضحكو تاني قولتله اه حكولي قالي تحب نبتدي من امتى قولتله اي حاجه قالي تمام لقيته مطلع رزمه دولارات كانو ١٠الاف دولار وقالي روح جيبلك لبس جديد واشترك ف جيم وبعد شهرين نتقابل تاني. بس متعملتش حاجه مع حد لغايه اما نتقابل بعد الكلمه دي لقيتهم كلهم بصوله قالهم احنا داخلين علش شغل مش عاوزينه يخسر صحته
انا كان جسمي مظبوط ومتقسم قالي انا م عاوز عضلات انا عاوزك بس تبقا ف التمرين بتاعك وبس علشان متتعبش من المجهود اللي هيتعمل
قولتله تمام خلصت ودخلت اوضه عمر ونمت بالبوكسر علشان كنت مجهد جدا وصحيت علي حد بيمص زوبرى فكرته عمر بس لقيت حد تاني
بكده الجزء يكون خلص اشوفكم الجزء الجي بحبكم
قولو ف الكومنتات مين اللي كان بيمص زوبرى واللي هيخمن صح ممكن نكتب قصه انا وهوا سواء اتقابلنا او لا
عاش كمل
اعتقد ام عمر أو ابوه 🤷‍♂️
 
جميله كمل وتقريبا الي بيمص هتكون ام عمر
 
عاش منتطره التكمله
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الجديد امتي
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%