NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة يوميات سادي مصري ـ حتي الجزء السابع 17/5/2022

فارس العنتيل المفتري

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الجزء الأول

لكل إنسان مننا ميول وكل واحد وبيحصل معاه موقف بيبينلك ميولك يعني بمعني اصح بتفهمك نفسك وخاصه أن احنا كا عرب معندناش رفاهيه الجنس وانا جاي احكلكو النهارده انا عرفت ميولي اذاي انا اسمي فارس أو السيد فارس ذي ما كل كلابي بيندوني عندي 26 سنه حكايتي بدأت بدري شويه يعني من بعد ما خلصت ثانويه علي طول وذي كل طالب بيحاول يخش كليه محترمه بس للاسف مجموعي مجبش الكليه الي كنت بتمناها فا ولدي عرض عليا اني اكمل تعليمي في روسيا وكلكم عارفين يعني اي روسيا يعني الساحه الحمره يعني بشيره وتوب هوبند وكنكرت يعني اجمل بنات العالم بصراحه كل دا مكنش فارق معايا معي أني انبهرت جدا بلبسهم وطريقه عشتهم بس كان لفتره قليله وبعد كدا اتؤقلمت لحد مجه اليوم الموعود طبعا اي طالب بيسافر بيستقبله حد في المطار ودي بتبقي مسؤوله عنه واسمهاا ( ديكانه) وانا الديكانه بتعتي كانت اسمهاا يوليا بنت عندها 25 سنه جسم مليف بس المليف الي علي حق تحس ان كل جرام في جسمها في مكانه الصح لقيتهاا مستنياني ومعاها صورتي واول ما شفتني دخلت عليا سلمت وعرفت نفسهاا ووصلتني السكن وكدا وادتني رقمهاا عشان لو في اي حاجه اكلمهاا المهم كلمتهاا تاني يوم ونزلت معاها الجامعه خلصت شويه اوراق وكدا والي لحظته أن يوليا متكبره جدا الان يعتبر الكل بيتمناها وخاصه العرب المهم خلصت ورجعت السكن اتعرفت علي شباب مصرين وكدا نزلت معاهم اشتريت شويه لبس وجواكت وحاجات من دي وظبط نفسي ومعتش كلمت يوليا لحد ما الدراسه بدأت وبدات انزل الجامعه اول يوم قبلت يولياا لقت مكتوب علي الجكت الي انا لبسه zolla ودي ماركه روسيه فعرفت اني نزلت اشتريت حجات من غيرهاا المهم لقتهاا بتقولي عدي عليا بعد ما تخلص خلصت محاضراتي وعديت عليها لقتهاا بتزعقلي وتشخت وتنطر وحاجه اخر قله ادب استنتهاا لحد ما تخلص ولا ارضين روحت ضربهاا بالقلم ودا كان سبب تغير حياتي 180 درجه من فارس الشب المحترم لفارس العنتيل المفتري . دا مقدمه القصه لو عيزين اكمل اكتبو في التعلقات

الجزء الثاني

بعد ما ضربتهاا القلم ونزلت من الجامعه كنت
متاكد اني خلاص هترفد وهينكسر الفيزا وارجع مصر ودا شي طبيعي الان المرءه هيا اساس مجتمعه ومينفعش تتهان وخاصه واني عربي الغريب أن حصل عكس كدا تمام عدا يوم واثنين وثلاثه ومفيش اي رد فعل من الجامعه لحد رابع يوم ولقتهاا جيالي السكن خبطتت فتحت دخلت انا قولت دخله تزعق لقتهاا اول ما دخلت راحت نزله علي ايديهاا ورجليها وباست رجلي انا واقف مزهول من الي حصل اول مرا اشوف حد كدا لما منتقطش راحت قيمه وبصت في عنيا واتكلمت
يوليا/ انت مستغرب من الي حصل مش كدا
انا/ اكيد انتي مقامك تحت جزمتي بس اول مرا اشوف حد يعمل كدا
يوليا/ انت شخصيتك قويه وعجبتني لما رفضت اني اعملك زي الباقي ودا خلاني احس انك تستحق تملكني وإبقا كلبتك
انا/ كلبتي .كلبتي اذاي يعني مش فاهم
يوليا / يعني ابقا ملك اشرتك تضربني وتهني وتنكني وتعمل كل ما يحلو لك ولا افعل شئ دون اذنك
انا/ افكر يا خنزيره
يوليا/ كنت مفكره انك غير العرب الجهله بس شكلك طلعت منهم
روحت جيبهاا من شعرهاا ونازل فيها ضرب
انا/ عرب مين الي جهله يا زباله احنا اسيدكم يا كلبه انت كنتو عبيد وسبايا تحت اقدمنا مكنش ليكو لزمه غير انكك تتناكو وتنهانو
يوليا/ اممم طبعا يا سيدي وانا قدامك اهو عيد مجد أجدادك وخليني كلبه عندك وافعل في ما شئت
روحت نازل فيها ضرب ومنزلهاا تحت رجلي وخلتهاا تلحس وتقلعني الجزمه وبعد كدا بدأت تلحس كل حته في جسمي وتقلعني حرفينا مسبتش حته في جسمي غير وهيا لحساها وانا كنت متمع جدا بالإحساس دا بعد ما قلت لقتهاا مطلعه من شنطتهاا كلبشات وحبل ومشابك ودبابيس وكرباج وشمع اسود خدت منها الكلبشات وكلبشتهاا خلفي وبعد كدا قلتلي اربط رجلي كل رجل في نحيه من السرير وبعد كدا جتلي فكره وربط رقبتهاا بحيس انهاا لو حولت تزق جسمهاا تنخنق ونزلت فيهاا ضرب بنت الحرام لحد مخليت جسمهاا كله ينزل ددمم وهيا كل دا مربوطه وحاطط الكلوت بتعهاا في بقهاا عشان مطلعش صوت بس الغريبه أن كسهاا كان بيجيب عسل بكميات كبيره قوي بعد ما جسمهاا خلاص باظ جبت الشمع وولعته وبقيت انقط علي كسهاا وبززهاا من عند الحلمه وكل ما تحاول تتحرك عشان متتلسعش تنخنق تطر ترجع لوضعيتهاا تاني كل دا وانا زبي نااار قدامي معتش قادر استحمل اكتر من كدا روحت ماسك زبي ودخل رأسه علي أول كسهاا وبعد كدا بصيت في عنيهاا وكبست زبي كله مرا واحده جواهاا واااه علي دا احساس مفيش اجمل من كدا نزلت رزع في كسهاا أكثر من نص ساعه لحد ما خلاص هجيب لبني رحت فككهاا واول ما اتفكت جت تجري تحت رجلي وقعدت تلعب في زبي لحد منطرت في بوقهاا وبلغت كل نقطه وانا من التعب نمت زي مناا وهيا نامت جنب السرير زي الكلبه لحد ملقيت حد بيفتح الباب ويدخل.......

انتظرو التكمله في الحزء الثالث وارجو الدمج

الجزء الثالث

مفوقتش غير علي الاخرانه (رايسه السكن )بتفتح الباب وتخش واول ما شافت المنظر دا راحت مزعقه وبدأت تكلم معي يولياا
الاخرانه/.انتي عاهره كيف تمارسين الجنس معي طالب انتي مسؤوله عنه يجب أن أخبر الجامعه
يولياا/ فلتخبري من تريدي أن تخبريه ولكن هل تعتقدي انكي ستكوني علي قيد الحياه لكي تخبري أحدا فإنتي تعلمي انني اكون زوجه اورديان رايس المافيا وانا هنا بعلمه وانتي لا تسوي سوا طلقه من أحد رجاله
انا هنا انصدمت ودماغي بدأت تجيب وتودي احاا رايس المافيا دا علي كدا لو عرف هيفرمني انا شكلي وقعت في حوار مش قده
لقيت الاخرانه قلتهاا ارجوكي انا لدي اولاد اريد أن ازوجهاا فلتفعلي كل ماتشائي واوعدك أنه لم يعلم أحد هما بيتكلمو وانا واقف مصدوم مش عارف اقول ايه واول ما الاخرانه طلعت نطقات
انا/ انتي بجد زوجه رايس المافيا
يولياا/ نعم سيدي انا زوجته
اول ما قالت كدا انا قلبي وقع في طيزي مهو العمر مش بعزقه برضو
انا/ ولماذا لم تخبريني لو علم زوجك سيكون اخر ايام حياتي
لقيت يولياا ضحكت وقالت لماذا تهابه فهو احكر من ذالك أنه ارسلني حتي اجربك وان عجبني ما تقوم به سوف يؤتي معي المره القادمه لكي يكون كلب مثلي فنحن نعشق الخضوع انا هنا عيني لمعت عارف يعني اي يبقا رايس المافيا كلبك احاا علي العظمه يعني فلوس وحمايه ونسوان ومفيش كلب يقدر يفتح بوقه قصادي المهم ضربتهاا قلمين وخت منهاا لبسهاا الداخلي وقولتهاا يلاا البسي وغوري يا كلبه لبست ونزلت وانا كملت نوم لحد ما لقيت الاخرانه بتصحيني
الاخرانه/ سيدي ارجوك تحدث معها واخبرهاا الا تؤذيني
بصراحه بنت الجزمه عليهاا جسم جبار البت عود فرنساوي طولهاا ١٦٥ سنتي ووزنهاا ٦٥ كيلو وعندهاا ٣٠ سنه بس تشوفهاا تقول لسه متجوزتش المهم رديت عليها
انا/ متقلقيش محدش هيؤذيكي ولا هيؤذي اولادك طول منتي مطيعه
الاخرانه/ حقا سيدي اشكرك جدا علي هذا المعروف
انا/ مفيش حاجه ببلاش لازم اخد مقابل

الاخرانه/ اعلم ذالك ونا هنا لكي اعطيك المقابل فأنا المقابل وافعل بس ما شئت

انا / جميل لازم تفهمي انك هتكوني كلبتي تفعل كل ما اؤمرك به

الاخرانه/ حسنن سيدي فأنا ملك يداك

روحت رزعهاا قلم وقائم زي منا ملط وماسك راسهاا وحاشر زبي فيه للاخر لحد ملقيت وشهاا احمر وبطلع في الروح روحت مطلع زبي تمت تكح
الاخرانه/ ما اجملك يا مصرين فأنتم تقدرون معني الجنس افعل بيا أكثر يا سيدي

بيض لقيت الحاجه بتاعت يولياا لسه عندي الكلبشات والشمع والمشابك والحبل والدبابيس روحت رزعهاا كلم قلم ومقطع هدومها ورميهاا علي السرير وربط رجليهاا كل رجل في نحيه من السرير وبعد كدا حطيت في كل شفه من شفايف كسهاا ثلاث مشابك وروحت مدخل دبوس في ظبورهاا لقيت نفوره عسل طلعه من كسهاا وصوتهاا مسمع الاوبش كله روحت رابط بقهاا باندر يوليا وحاشر اندرهاا هيا في بوقهاا ونزلت ضرب فيها بعد كدا وقفت ضرب روحت نازل بزبي في كسهاا
الاخرانه/ نعم نيكني كمان افشخ هذا الكس اعطني كمان اه اه اه اه اه اه اممم اعشقم ايهاا العرب فيتفرج رجال روسياا ويتعلمو معني السكس

وانا مش سايب كسهاا شغال رزع أكثر من ساعه الا ربع لحد منطرت جواهاا وروحت قايم وسيبهاا خدت دش ونمت صحيت ثاني يوم لقيت الاوضه متوضبه وكل حاجه تمام نزلت لقيت الاخرانه واقفه قدام الباب رزعتهاا بوسه ببعبوص وبعد كدا اكلت وظبط دنيتي وبدأت اتعلم من النت اصول الساديه واذاي أمتع الكلبه الي معايا لحد ملقيت جهاز هزاز بتحطه في كسهاا وتتحكم في من الفون وكمان بيطلع فولط كهرباء خفيف المهم طلبته ووصل ثاني يوم قبل منزل الجامعه استلمته ونزلت الجامعه وهوا معايا وعبال ما وصلت كنت اتؤخرت نص ساعه قبلتني يولياا وتمت تزعق علي التأخير وبعد كدا دخلت مكتبهاا خلتهاا دخلت من هنا ودخلت وراهاا روحت مسكهاا من شعرها ورزعهاا كام قلم لقتهاا بتبوس رجلي وبتعتزر وبتقولي

يوليا/ اسفه سيدي. ولكن كان يجب أن أفعل هذا حتي لا يلاحظ احد اني اعاملك غير الجميع
قولتلها يعني انتي خليفه علي منظرك قدام الطلبه يا قحبه دانا هفشخ كسمك وروحت مقلعهاا البنطلون الجنس ولاندر ومدخل الجهاز وانا كدا كدا كنت ربطه بالموبايل وقولتهاا لو تشيليه هقطع علقتي بيكي لقتهاا خافت وقلتلي اوعدك مشلوش ونزلت انا محاضراتي لحض نص المحاضره كدا ولقتهاا دخل عشان تمضي كام طالب علي كذا ورقه خلتهاا موطيه ورحت مشغل الجهاز لقيت عنيهاا قلب واعصبهاا مش شيلاهاا وبتبصلي ببصه ترجي وقفت الجهاز وبعد ما خلصت عديت علي المكتب لقيت عندهاا زملتهاا شغلت الهزاز وفولط كهرباء لقتهاا صوتت وبصتلي وبتترجاني أوقفه وقفته ودخلت اتكلمت معاهاا لقتهاا بتقولي أن جوزهاا عايز يقبلني قولتهاا ماشي نتقابل بكرا....
يا طرأ اي الي هيحصل معي جوزهاا زعيم المافيا دا الي هنعرفه بعدين ...سلااام

الجزء الرابع

بعد ما اتفقت معي يولياا نزلت من الجامعه ورجعت السكن لقيت الاخرانه بتضحك مسكتهاا من شعرهاا ودخلتهاا الاوضه وقلعتهاا المني جيب الي لبساه وحتطلهاا جهاز هيا كمان وضربتهاا كام قلم ودخلت انام علي الساعه ٩ صحيت ونزلت عشان اطبخ لقيت الاخرانه بتقولي ممنوع المطبخ بسقفل الساعه ١٠ والساعه دلوقتي ٩.١٥ ومش هتلحق روحت ضاحك ومشغل الجهاز لقتهاا روحهاا راحت وعنيهاا قلبت وسندت علياا وقلتلي خلاص اعمل الي انت حبه ابوس ايدك وقف الجهاز دا ابوس رجلك قولتلهاا انزلي بوسي نزلت باست جزمتي وقفت الجهاز ودخلت طبخت والكل مستغرب مهو مش معقول تسيب حد يطبخ للساعه ١٢ دا كل مرا الساعه تيجي ١٠ تقفل المطبخ وتخرجك حتي لو الاكل لسه مستواش مديتش لحد اي اهتمام ونديت عليهاا وانا باكل جات تقعد جنبي رزعتهاا قلم وخلتهاا تقعد تحت رجلي وشغلت الجهاز وانا باكل وهياا نزلت بوس في رجلي وتترجاني اوقف الجهاز وانا ولا انا هناا ودي راحت مطوحه علي دهرهاا روحت شايل الجهاز بسرعه ونزلت فيهاا نيكك ببص لقيت خيال واقف يتفرج من البلكونه بتاعت الأوضاع ركزت لقيت البنت الي جنبي في الأوضاع والبنت دي مصريه بس حته جامده علي حق بنت ٢٠ سنه جسم جامد نيك بزاز مشدوده وطيز كبيره نسبيان سيبت الاخرانه ورحت جيبهاا من شعرهاا وهيا بتترجاني اسبهاا وانا من الشهوه مش شايف قدام قطعت هدومهاا لقتهاا خدتني في حضنهاا وانا بمشي زبي علي كسهاا الصغير لقيت بنت القحبه دخلت زبي علي فتحه كسهاا ومحستش بنفسي غير وانا زبي في كسهاا ودمهاا بينزل من علي زبي ولقيت البت خدت شفيفي وقفلت علي جسمي برجليهاا لحد ما خلاص هجيب عايز أطلعه لقتهاا تبتت اكتر لحد ما نزلت جواهاا ومن التعب نمت زي مناا صحيت لقيت كل حاجه متظبطه في الأوضه وحد بيخبط علي الباب فتحت
نورهان/ اي ياحب كل دا نوم
انا/ اي يابنتي ماالك في أي انتي من ساعه ما فتحتك وانتي هيجه
نورهان / طب متيجي ترزع وتحفر فيه شوياا يا قلبي
انا/ لا ياروح امك مش يومك خالص قومي يلاا انزلي الجامعه ورحت رزعهاا بعبوص راحت ضحكه وخرجت

وافتكرت الجهاز شغلت جهاز يولياا وبعد ثلاث دقائق لقيت يولياا بتتصل برد لقيت صوت جوزهاا
اورديان/ ارجوك سيدي اقف هذا الجهاز فيولياا لم تعد تتحمل
قفلت الجهاز ورديت عليه
انا/ لقت اغلطه يا كلب وانتظرك الان
اورديان/ حسنن سيدي سوف اؤتي في اقرب واقت
قفلت السكه وبعد كدا دخلت خدت دش وظبط دنيتي وقعد نص ساعه ولقيت الباب بيخبط بفتح لقيت عباره عن ضلفتيت خشب مش بنأدمين ووراهم انسان أقل ما يقال عنه طور لو رزعني قلم هيخلص علياا
انا/ مين
شخص/ انا لورديان تسمحلي أن ادخل
انا/ اتفضل
واول ما دخل وقفل الباب رحت رزعه قلم عشان احسسه بالخضوع وأنه ملوش لزمه وقولتله
انا/ مدام دخلت هنا يبقا علي ايدك ورجلك يا خنزير
لورديان/ حاضر سيدي
ونفز الأمر ونزل علي أيده ورجله وامرته يلحس جزمتي نفز وبعد كدا نزلت فيه ضرب وتعزيب ونيك اكتر من ساعه وطلع من عندي مبسوط نيك وهوا ماشي اداني كرت اسود ومكتوب عليه بالدهب سيدي فارس العنتيل المفتري
ودا كان أول ظهور الاسم دا فارس العنتيل المفتري وقلي دا كرت تخش بيه اي مكان هنا ولو حصلت اي مشكله سلمهم الكرت دا وهما هيحلو المشكله علي طول والكرت دا كان. جنه علي الارض واتفتحتلي بعد ما خلصت معي زعيم المافيا واخدت الكرت وهوا نزل وانا لبست ونزلت روحت بااار وسكرت وانا قاعد لقيت حتت سروخ داخل علياا ومعاهاا شحط زي الضلفه وانا الكسين معلين معايا وخلتهم بيرقصو ورحت داخل واخد البت في بوسه لقيت الشحط الي معاها عايز يضربني رزعته يد في الثانيه لقيت الأمن داخل وعايز يضربني طلعتله الكرنيه الي اخدته من لورديان اول ما الجردات شفوه اتخضو ووطو علي ودان الولاا لقيت الولاا قام واعتزر مني وساب الطربيزه خالص ومشي وانا قاعد معي البت لقيت لورديان داخل ومعاه كذا جرد وراح ماسك الواد وتم يتكلم معاه ويشاور علياا ولولاا موطي رأسه زي الكلبه وبعد ما خلص معاه كلام طلعه سلاحه وضربه طلقتين واحده في قلبه والثانيه في رأسه وراح جاي في وسط البار وقاال دا اخرت اي حد يجي علي فارس فارس يعتبر اخوياا واي حد يزعله يبقي زعلني ودي نهايه الي يزعلني وجه اداني سلاح وقلي اي حد يزعلك اضربه بالنار وملكش دعوه وسبان ومشي مشي من هنا ولقيت البت نزلت طلعت زبي ونزلت مص فيه وتقولي ارجوك تقبلني كلبه تحت اقدامك سيدي قدام الكل مسكت البت من شعرهاا وحشرت زبي في ظورهاا لحد مكانت هتنخنق طلعته وبقلبتهاا علي الطربيزه وقلعتهاا ونزلت رزع فيهاا لحد مجبت جواهاا ودخلت زبي في البنطلون ومشيت في مشهد آخر واحده ف25 من عمرهاا شعر اصفر عين خضره جسم متناسق متبعه الموقف كله من بعيد وعجبهاا جرائتي وبعد ما مشيت وطت علي جرد وقالتله عايزه الولد دا نرجع عندي ماشي مسطول لقيت عربيه فاان سمرا وقفت قدامي واتنين جردات شقطوني وشمموني حاجه أغمي علياا.......ياترا الي الي هيحصل بعد كدا ومين الست دي وعيزه اي هنعرف الجزء الخامس

الجزء الخامس

بعد ما اتخدرت واتخطفت مفقتش غير ثاني يوم علي اوضه أشبه بالجنيه الحطان كلهاا بيضه ومنظمه بطريقه تخليك مش عايز تخرج منهاا معداش كتير ولقيت ساروخ في الاربيعنات والكل عارف يعني اي اربيعنات حاجه جامد نيك كل حاجه فيهاا جامده جسم مشدود طيز بارزه سمار خفيف الي تعشقه بزاز شامخه بعد ما دخلت عرفت نفسهاا ومدت اديهاا وسلمت وقالت
الصاروخ/ انا مادونا من الرازيل والعضو النشط لمنظه scp الا يطاليه وعضوه في المافيا الايطاليه ومحتاجه مساعدتك
انا/ محتاجه مسعدتي اذاي يعني دانتي بتقولي انك عضو لمنظمه scp ( والي مبعرفش منظمه scp دي منظمه نشطهاا الخارجي انهاا بدور في ما وراء الطبيعه لكن حقيقتهاا هنعرفهاا في الأجزاء الجايه) وكمان عضوه في المافيا الايطاليه يبقا هتحتاجي مني انا اي
مادونا/ عندك حق لو مكنش علقتك ب لورديان قويه مكنش هيبقا ليك ليزما عندنا
انا/ واي دخل لورديان في الموضوع يعني مش فاهم
مادونا/ لورديان دا اساس الموضوع احنا ليناا حاجه عند لورديان ومحتجين تجبهلنا
انا/ ومين قلك اني هوافق علي اني اسعدكو وخاصه اني مشوفتش اي حاجه وحشه من لورديان
مادونا/ مهو بالعقل كدا انت ابوك كذااا وتاجرر في حاله وامك كذا وست بيت محترمه مبتهرجش من بتهاا تحب بقاا انفجار صغير يخلص عليهم وهما في حلهم ولاا تسلمناا لورديان
انا/ طب واهلي ملهم بالموضوع وانا ذات نافسي مالي بالموضوع
مادونا/ مهو مفيش اي حد قريب من لورديان وغريب عن عائلته غيرك انما كل رجالته من عائلته ومقدرناش نجند حد منهم
انا هنا المبضه نورت في دماغي يعني مفيش اي جاسوس ليهم في قصر لورديان يعني لو قولتله هيقتلهم وكدا يبقا نقظت نفسي واهلي من ايد المافيا الايطاليه وبرضو اتقربت اكتر من لورديان ودا الي كنت مفكره لاكن سعات الدنيا بتبقا مخبيناا حجات كتير هنعرفاا معي الأحداث
انا/ تمام واي المطلوب مني
مادونا/ حاجه سهله جدا تبلغنا بكل تحركات لورديان لحد مقولك الاوامر الجديده
انا/ تمام اقدر امشي أمتي
مادونا/ شخبوص حضر عربيه لفارس توصله لحد بيته وبصتلي ياريت لورديان ميعرفش بحاجه حفاظا علي حيات عيلتك
انا/ حاضر
من غرور مادونا طلعتني منغير ما اتغمي أو اي حاجه وشوفت البيت فين وكمان عملت شير لوكيشن لنفسي من الواتس عشان احفظ المكان اكتر وبعد ما مشيت من عند مادونا رجعت علي السكن فاصل دخلت نمت علي طول مفوقتش غير علي حاجه سخنه علي ولي فتحت عنيا لقيت نورهان بتمص في زبي
انا/ في أي يابت مالك حد يصحي حد كدا
نورهان/ ما انت من ساعه مفتحتني وسايب كسي مبتسؤلش عليه اعمل اي بس
انا/ بس كدا يا كسمك طب تعالي يا قحبه نعمل اسكتش ساديه واعرفك قمتك
نورهاان/ يلاا سيدي اعمل كل الي يعجبك
واخدت نورهان من شعرهاا ونزلت ضرب علي وشهاا واتف علي وشهاا واضرب لحد ما وشهاا كله احمر ودخلت صوبعي في بوقهاا وطلعت لسنهاا واضرب زبي علي لسنهااا ورحت رميهاا علي السرير ورابط رجليهاا بايدهاا وخلتهاا كلهاا كتله واحده ورحط معلق الحبل في الحيطه وشادد لحد مرفعتهاا وخلتهاا علي مستوي زبي وانا واقف وجبت الشمع وولعته وحطيته تحت كسهاا علي طول وحشرت زبي في ظورهاا بحيس انهاا لو حولت ترجع بجسمهاا ورا تتلسع فترجع لزبي تاني وبعد ملقتهاا خلاص بتتخنق طلعت زبي من بوقهاا وجبت كرباج ونزلت فيهاا ضرب لحد مجسمهاا تبقا فيه حتت زرقه وبعد ما خلصت ضرب كانت بتجيب شوهتهاا فلحقت الشمعه ونفخت فيهاا طفيتهاا وبعد كدا حطيتهاا علي كسهاا لقيت البيت بتشخرر وبتجيب اكتر فشيلت الشمعه وحطيت الكلوت في بوقهاا بحيس ميطلعش صوتهاا ورحت حاشر زبي في كسهاا ونزلت فيهاا نيك أكثر من ساعه وبنيكهاا بغل بسبب الي حصلي لحد ما جيبت في كسهاا ونزلتهاا ودخلت اخدت دش ولبست ببص لقيتهاا نائمه ضربتهاا قلم فاقت
انا / مالك يابت حصلك اي
نورهان/ سيبني في الإحساس الحلو دا ون"ي عشان انت قاسي وبتحرمني من المتعه دي معتش تسيبني تاني ب***ه عليك
انا / خلاص يا قلبي واخدت بوسه ونزلت
وصلت لقصر لورديان وطلعت الكرت اديته للواقف علي الباب دخلني اول ما دخلت لقيت لورديان في وشي سلمت عليه وقولتله علي كل حاجه حصلت
لورديان/ متاكد من الي انت بتقوله
انا/ انا عملت الي عليا قولتلك وانت حر
لورديان/ اعزرني بس انتا غريب عني لي اصدقت وادخل نفسي في حرب معي المافيا الايطاليه
انا/ وفكرك طالب زي هيكون اي الي بينه وبين المافيا الايطاليه
لورديان / خلاص نفز الي اقولك عليه بالحرف الواحد
ونفزت كل حاجه لورديان امرني بيهاا لحد مجيه اليوم المنتظر واخدت لورديان للمكان الي اتفقت معي مادونا عليه اول ما وصلنا
مادونا/ برافو يا فارس ليك عندي هديا وبصت للورديان وقلتله اخيرا وقعت يا خنيز يا روسي
لورديان / وتفتكري لورديان يقع بالسهوله
وراح مطلع سلاحه وصارب مادونا بالنار والرجاله دخلو خلصو علي كل الي في المكان وراح لورديان حضني وقلي
لورديان/ بشكرك جدا يا فارس انت من دلوقتي مش صحبي وسيدي وبس انا لقيت سيدي واخوياا واي شئ تطلبه انا معاك
سيبته ومشيت روحت السكن وبقلب في الفون لقيت رقم برايفت بيكلمني وبيقولي
شخص مش معروف / وفكرك لما تخون مادونا هنسيبك من غير اذاي ياريت تطمن علي اهلك عشان اوعدك مش هتشفهم تاني وقفل
قفل من هنا وانا مبقتش عارف امسك اعصابي ورنيت علي اهلي اكتر من مرة لحد ما في المرة العشره ردو
امي/ اي ياحبيبي في أي خير صحتناا من النوم
انا/ اسف يا غاليه بس كنت بطمن عليكو الان قلبي وكلني
امي/ لا متقلقش يا حبيبي احنا
لسه مكملتش كلمه كويسين ولقيت انفجااار كبير وامي وابوياا ماتو قدام عيني وانا مش عارف اعملهم حاجه
ورحت الرقم ثاني
الشخص المجهول / ما رايك في منظر الانفجار اليس جميل
انا/ انا مش هسيبك يابن العاهره و**** لقتلك بايدي
امييييي اه ه ه ه ه يا كسره قلبي واغمي علياا من الصدمه .........
وبكدا يبقا الجزاء الخامس خلص وانا وديت القصه في حتي تاني غير الجنس وبس بناء علي طلبكو وياريت القصه تعجب الكل وعلي فكره انا مكنتش ناوي أنزل النهارده بس عشان كلمكو الجميل نزلت سلاام...

الجزء السادس

بعد ما أغمي علياا فوقت بعد حوالي شهر ونص و اول ما فتحت عيني لقيت يولياا ونورهان قعدين جنبي واول ما فوقت وافتكرت بدات اعيط وكنت هخش في صدمه عصبيه ثانيه لما لحقني الدكتور واداني مهداء ومنوم واول ما عيني قفلت شوفت امي قدامي وابوياا
امي/ انا مربتش مراا عشان من اول قلم من الدنيا تنكسر قوم واعي تنسي حقاا احناا متناا غدر مش عيزاك تنسي لحظه موتناا بس مش معني كدا تنهاار ومتقمش لا خلي دا دافع انك تجيب حقنا من الي عملو كدا
ابويا / اسمع كلام امك يابني ولازم تفهم اني مخلف راجل ومهمي الدنيا حولت تكسر فيك وتوقعك قوم من تاني وكمل
انا/ مش قادر اكمل انا عايز اموت وافضل معاكو انتو ازاي تسبوني لوحدي كداا انا مش قادر اعيش من غيركو
امي/ ولما انت تموت مين هيجبلناا حقاا انا مخلفتش راجل عشان من اول قلم من الدنيا يهرب يلاا قوم علي حيلك وهتلي حقي
وخدتني في حضنهاا وملست علي شعري يلا قوم يا واد واسبت نفسك ومقلقش احنا مش هنسيبك ابدا
وبعد ما خلصت كلام بدات اعيد لوعيي ثاني بس المرأ دي لقيت لوردياان ويولياا ونورهان وجردات لورديان اول ما فوقت لقيت يولياا جت باست ايدي وقالت
يوليا / ارجوك لا تفعل هكذا فأنت لست ضعيف ونحن جميع بجانبك لكي نؤتي بحقهم
اولا كائني سامعي وبصيت لي لورديان وقولت
انا/ لورديان انا عايز انضم للمافيا الروسيه
لورديان/ فارس قوم بالسلامه وانا هتكفل بكل مصريفك وكمل تعليمك ومتمشيش في الطريق دا عشان آخره الموت
انا/ وانا قلبي انفطر علي اهلي لو مش هتسعدني هرجع مصر وبرضو مش هسيب الي عمل كدا ومتنساش أن اهلي ماتو قداك يعني انا لو سلمتك مكنش حد اذاهم
لورديان/ فارس فوق انت عارف انت داخل علي اي انت عارف آخره السكه الي انت بتخترها دي اي
انا / اه عارف اخرتهاا موت لسجن وانا بقولك عايز امشي فيهاا
لورديان/ براحتك فارس اول ما تطلع من المستشفى هبعتك علي مكان تدرب فيه علي كل حاجه واول ما تجهز هتبداء عمليات لحد متبقا ليك وزن في السوق وبعد كدا نبداء نجيب حقنا من المافيا الايطاليه
انا/ اعتبرني جاهز من دلوقتي ويلاا
لورديان/ فارس متزودهاش مش عاش مشيت معاك في الجنان الاول يبقا تسوق فيهاا انت مش هتخرج من هنا غير وجسمك كله بخير
بعد ما لورديان قال كدا قعدت حوالي اسبوع ويولياا مبتسبنيش ونورهان بتفوت علياا كل كام يوم وبعد ما الاسبوع خلص خرجت من المستشفي ورحت علي قصر لورديان واول ما موصلت كلمت لورديان
انا/ جاهز زي ما أمرتك وعايز إبداء من النهارده تدريب
لورديان/ طب ارتاح كام يوم عشان انت المكان الي هتروحه مش هترجع منه غير لما تبقا قاتل محترف
انا/ موفق ومش عايز ارتاح
لورديان/ اكتريناا
اكتريناا/ نعم سيدي
لورديان/ جهزي لناا طياره فنحن ذاهبين الي ارض الجحيم
اكتريناا/ حسنن سيدي خلال خمس دقائق كل شئ سوف يكون جاهز
وبعد حوالي عشر دقائق لقيناا اكتريناا دخله عليناا
اكتريناا/ كل شئ جاهز
لورديان/ حسنن هيا بنا يا فارس
ورحت معي لورديان ركبت طياره هليكوبتر وروحنا جزيره في وسط البحر ومتحوطه من كل حيته باسوار عاليه وجميع الاسلحه الي تتخيلهاا وموجود في نفص الجزيره قصر أقل ما يقال عليه جنه علي الارض حاجه فوق الخيال واول ما موصلنا نزلت الطياره علي مهبط فوق القصر
لورديان/ هيا بنا فارس لقد وصلنا
نزلت معي لورديان وكل الي يشوفه ينحنيله لحد ما وصلناا قاعه في القصر ودخلناا ونده لورديان علي واحده
لورديان/ زولفياا
زولفياا/ امرك سيدي
لورديان/ فلتستدعي افغاني
زولفياا/ حسنن سيدي
ومشت الست دي ورجعت بنأدم أقل ما يقال عليه ضلفه من باب حديد حيطه حاجه معضله من كل نحيه لو ضربته ايدك تنكسر واول ما دخل انحني للورديان واتكلم
افغاني/ تحت امرك سيدي ماذا تريد أن افعل
لورديان/ مرحبا افغاني هذا اخويا ويدعي فارس واريدك أن تجعله قاتل محترف في اقرب وقت ممكن وهوا سوف يعيش هنا بالقصر واريد عندما أعود المرأ القادمه لا اعرفه مفهوم
افغاني/ مفهوم سيدي
لورديان/ حسنن انا ذاهب فلدي الكثير من الأعمال الاقوم بهاا وراح مطلع جهاز موبايل ثرياا وقالي لو احتجت اي حاجه كلمني من هنا
انا/ حسنن لورديان
وبعد ما مشي لوردياان اتكلم افغاني
افغاني/ انا ادعي افغاني واريد ان نكون اصدقاء ولكن اثناء التدريب لا يوجد شئ اسمه صداقه حسنن
انا/ حسنن افغاني وانا ادعي فارس
افغاني/ تشرفت فارس اتركك ترتاح الان ومن غدا نبداء التدريبات
انا / لا انا لست هنا للراحه اريد أن إبداء التدريب من اليوم
افغاني/ حسنن هذا جيد هيا بنا
طلعت معي افغاني لساحه التدريب وشوف لا يقل عني خمسين ألف بنأدم بيضرب بس الغريب أن كل 6 أشخاص مجموعه وليهاا اسم وانا اول ما وصلت خبط افغاني علي أيده عشان الكل ينتبه وقال
هذا صديقنا الجديد ويدعي فارس وهوا من مصر ومقرب جدا للسيد لورديان وهوا هناا لكي يكون قاتل محترف واطلب من الجميع الترحيب بيه والتعارف
بداء الكل يجي بس في روسيا السلام مبين الشباب بدون تلامس يعني نظام انك تقفل ايدك وتلمسهاا لايده وخلاص انما سلام البنات انهاا تقرب وتبوسهاا فلانشايه والكل رحب بيا وسلمت علي مجموعتي الي كانت مكونه من 4 بنات وولد غيري وكانت البنات
ارينا من روسيا
رحمه من مصر
جميله من لبنان
شهد من فلسطين
وحيدر من الامارات
وانا طبعا
وبدأت من اليوم دا في التدريب اتعلمت في الاول كيفيه الضرب بجميع انواع الاسلحيه ازاي افكك واركب السلاح من الصفر ازاي اصنع سلاح بدائي من معدات بسيطه وبعد كدا بداءت اتعلم كيفيه القنص لحد مبقيت امهر قناص في مجموعتي واتعلمت كمان قتل المخابرات ودا هتعرف من الأحداث وايضا اتعلمت السباحه لاماكن بعيده بدون اي انبيب اكسجين واتعلمت الكثير من المهارات القتاليه ففي خلال أربع سنين تدريب بقيت من امهر القتله في المعسكر إن لم أكن امهرهم وبعد كدا كلمت لورديان عشان يجي والبطبع لورديان وصل وشاف مهراتي وقال
لورديان/ رائع فارس انت من الآن تحت اداره Eml
انا/ واي هوا الاءي ام ال دا يا لورديان
لورديان/ دي مجموعه تضم امهر القتله التي نمكلهم واعمله دائما خارج البلاد وبكرا هيبقا عندك تفاصيل اول عمليه
انا/ حسنن لورديان
وتأتي يوم لقيت لورديان بيدعوني انا وجميله واول ما وصلنا
لورديان/ دي هتبقى اول عمليه ليكو وانا اخترتك انت وهيا عشان انتو امهر اثنين عرب عندنا
انا / وهتبقي فين العمليه دي يا لورديان وعباره عن أي
لورديان/ العمليه في مصر وهتبقا اختيال اكبر مساعد للمافيا الايطاليه
انا اول ما سمعت كدا فرجت جدا وبعد اسبوع دخلت انا وحميله علي اننا زوجين ووصلنا ل6 اكتوبر واجرناا شقه
ودخلناا نمنا وبعد ما صحيناا بصراحه كنت هائج نيك مهو من يوم نورهان وانا معملتش حاجه يعني من حوالي 4 سنين فصحيت صحيت جميله وقولتهاا
انا/ بقولك اي اي رايك نمارس الجنس دلوقتي
جميله/ نام واسكت يا فارس
انا/ يابت متبقيش حماره وتعالي اكيفك
جميله/ مهو بصراحه كدا انت شكلك عيل طري وانا بحب الي معايا يفشخ شرف كسمي
انا/ دانتي جيتي في ملعبي يا كسمك تعالي
واخدتهاا من شعرهاا وحشرت زبي في زورهاا لحد متريل واطلع زبي وعملت الحركه دي كذا مرا لحد ما نطرت في بوقهاا وبلعتهاا لني وانا بضربهاا علي وشهاا الي زي الملاك ( اصل جميله دي حته لبنانيه علي حق عندهاا 22 سنه وطلهاا170 سنتي ووزنها 75 كيلو بس كلهم متجمعين في بزازهاا وطيزهاا) وبعد ما خليت وشهاا احمر من كتر الضرب قطعت هدومهاا وبصراحه مكنتش مستحمل اسكتش فرزعت زبي علي طول ونزلت فحت في كسهاا وهيا بتولول تحت رجلي ( واه الي هيسال علي أن جميله صغيره ومفتوحه فاحب اقولك اصبر وهتفهم أن فتحته كسهاا دي هيا السبب في دخول المافيا) وبعد شد وحزب ساعه نزلت جواهاا ونمت زي محناا ملط وصحيت ثاني يوم وصحيت جميله
جميله/ عايز اي ثاني سيبني انا لسه كسي بيجيب من الي عملته فيه امبارح
انا / لا فوقي يا كسمك خليناا ننهي الي جين عشانه
وبالفعل صحت ونزلناا رقبناه وخدناا كل تحركاته وعرفناا الكلفتاا الي بيحب يلبسهاا علي طول وخليت جميله تدخل عليه وبطريقتهاا خلتهاا تجيبه تحت رجليها وتدخل شقته وتحطه منوم وانا دخلت بعدهاا وجهزت الكلفته بخيط شفاف وسويته صغيره ودي طريقه من طرق المخابرات في الاغتيلات وبالفعل ثاني يوم نزل متؤخر وملبس الكلفته وهوا نازل بس كان مسكهاا في أيده وراح يقابل دخل مطعم قابل واحده بس كان ضهرهاا لينا فمعرفنهاش وهوا في وشناا وبيلبس الكرافت بتاعه فالسوسته تسحب الخيط ويتخنك ومش عارف يعمل اي واول ما الست شافت كدا راحت عشان تساعده وقفت وراه وحاولت تفتح الكلفته بس. وهيا بتحاول رفعت. وشهاا وكانت المفاجأة احاااا...... وهنا نهايه الجزاء السادس ياترا فارس شاف مين
وياريت الكل يقول رأيه في التغيرات دي وأكمل علي النهج دا ولا ارجع اللنهج القديم الجنس السادي فقط ولا ابداء سلسه جديده للجنس السادي بس واه محتاج ثلاث بنات وشبين بس ياريت البنات تكون خاضعه والشباب تكون بتفهم في الساديه عشان عايز اسؤلهم علي كان حاجه هيعلو معايا القصه قوي بس الي يكلمني يكلمني علي حسابي الثاني فارس العنتيل المفتري ١١٢ وهعلق منه تحت عشان الي حابب يكلمني .وشكرا علي كل التعلقات الايجابيه
يلااا سلام

(الجزء السابع)

احااا انتي ازاي عايشه
جميله / مين دي الي عيشه يا جوبا( وجوبا دا بقا اسمي الحركي )
انا / جميله احنا لازم نرجع السكن دلوقتي حالا
جميله/ تمام كدا كدا المهمه نجحت
واول ما وصلت السكن طلعت التلفون السورايا وكلمت لورديان
انا/ لورديان مادونا اذاي لسه عيشه انت مش قتلتهاا قدام عنيا
لورديان/ فارس انت شارب انا قاتل لورديان قدام عنيك
انا/ لورديان كانت معي العميل الي اختلناه النهارده
لورديان / طب اقفل ونعمل كام تلفون وهرجع اكلمك
وبعد ما قفل لقيت جميله اتكلمت
جميله/ مين لورديان دي يا جوبا
انا/ لورديان دي اكبر عدو ليا دي الي وصلتني للي انا فيه دلوقتي
جميله / ازاي يا جوابا حبه اسمع لو انت حابب تحكي
وحكتلهاا عن كل حاجه ماعدا طبعاا اني بنيك لورديان ومراته
وبعد ما خلصت لقيت جميله قالت
جميله/ تعرف أن احنا الاثنين يعتبر دخلين الطريق دي لنفس السبب وهوا الانتقام
انا/ طب انا هنتقم لي اهلي انتي بقي هتنتقمي لمين
جميله / لي اهلي برضو
انا/ لا انتي تحكيلي بقاا
جميله/ بص يا سيدي انا كنت بنت زي اي بنت لحد موصلت لاوله جامعه ومن ساعه ما دخلت الجامعه وانا اتغير كل شئ في حياته اتعرفت علي ابن راجل مهم في الدوله وبدائت اخش جو الشرب والجنس وهوا الي فتحني وبعد كدا حملت منه ولما قولتله قلي انا معملتش حاجه غظب عنك وعدا شهر كامل وانا بتحايل عليه لحد ما اختي سمعت وانا بكلمه ووجهتني وحكتلهاا كل حاجه وهيا قالت لابويا واخوياا ودخلو فهمو مني كل حاجه وبعد كدا راحو الابو الشب دا بس كان رده غريب قال انا ابني حر في الي يعمله ولو نطقتو بكلمه هخلص عليكو بس ابويا خد الموضوع علي أنه تهديد وطلع علي التلفزيون وحكي كل حاجه وجاله كذا تهديد من الراجل وبرضو مترجعش لحد ما في يوم راجعت من الجامعه ولقيت بتناا كله والع واهلي كلهم ميتن ودخلت في فتره اكتئاب ويومي كله كان علي النت بعيد عن الناس لحد ما اتعرفت علي افغاني وهوا الي دخلني المافيا . خلصت كلام معي جميله ولقيت لورديان بيرن
انا/ طمني يا لورديان مادونا لسه عايشه اذاي
لورديان/ معرفش معرفش بس انا اتاكدت انهاا لسه عيشه بس باسم ثاني
انا/ طب انا لازم انتقم منهاا
لورديان /متتهورش عشان متمتش انا هبعتلك مجموعه كامله من ارض الجحيم وهكلم الكجي بي يحميك ويبعتلك احد عملائه عشان يجبلك كل المعلومات
انا / تمام لورديان بس انا الي تبقا القائد
لورديان/ طبعاا بس قبل ما تقتلهاا تعرف كل حاجه وتعرف مين الي هيمسك الشرق الأوسط بعد إبرام الي قتلته وقفلت معي لورديان وبعدها بساعه لقيت لورديان كلمني ثاني وقلي هيكلمك حد يقولك القيصر تحت امرك الان تقوله عندما يؤمر الفرعون ستكون في الانتظار قولتله تمام وبالفعل بعدها بنص ساعه حد كلمني وقلي القيصر امرك الان وانا قولتله عندما يؤمر الفرعون تكون تحت امره
الشخص/ مادونا عايشه في التجمع الخامس بس باسم سيده اعمال إماراتية اسمهاا جومانا وفتحه مجموعه شركاه اسمها الجارحي وعندهاا بنت وولد وهيا من اصل برازيلي بس متربيه في الكويت وهيا عايشه في مصر دلوقتي وخاصه بعد ما ابرام مات فهيا الي هتبقي الوكيله في مصر لحد ميعينو شخص جديد وبتخرج من بتهاا الساعه ٩ وخلفهاا سياره بهاا ٤ أشخاص وشخص في سيارتهاا يعني بيبقا معاها خمسه بتوقف في اشاره حوالي ٥ دقائق وبتاخد في الطريق ثلث ساعه لحد ما توصل الشركه وبتخرج من الشركه الساعه ٥ مساء
انا/ تمام ولو عرفت اي جديد تكلمني علي طول يا قيصر
القيصر / علم وينفز يا فرعون
وقفلت معاه ورسمت خاطه متخرش المايه ووصلت المجموعه ثاني يوم وكانت مجموعتي ومعاها مجموعه ثانيه ومجموعه طوارء من الكجي بي وبداءت اشرحلهم الخطه
انا / علي ما اعتقد انا كل حاجه مفهومه
جميله/ تمام
رحمه/ تمام
ارينا/ تمام
حيدر / تمام
والمجموعه الثانيه عرفت كل الي هتعمله وهوا المراقبه الدقيقه
والمجموعه الثالثه ودي عرفت الي هتعمله وهوا التؤمين والاخلاء لو حصل اي حاجه مش محسوبه
وبداءنا من ثاني يوم علي طول التنفيز
والمجموعات الثانيه بتراقب الوضع كام
قائد المجموعه الثانيه/ جوبا خلاص دخلين عليك
انا / تمام ونفز دلوقتي
وحضرت القناصه وضربت السواق في دماغه وضربت طلقه في العجل وعربيه الحراسه انقلبت وضربت سواق عربيه مادونا والحارس وخرجت عربيه في وش عربيه مادونا خبطت ووقفت والمجموعه دخلت خدت لودريان علي مكان آمن في الصحراء. ومدونا مغمي عليهاا دخلت وقعت علي كرسي قدامهاا وهيا متكتفه وأمرت الرجاله تفوقهاا واول ما شفتني اتخضت
مادونا/ كنت اعلم أنك سوف تنتقم ولكن لم أكن أعلم أنك سوف تجدني بهذه السهولة
انا/ هههههه اهلان يا ما دونا ولا اقولك يا جومانا
مادونا/ وتعلم أيضا اسمي الحقيقي
انا/ بقولك اي عندي ليكي مفاجئه هتعجبك قوي وفتحت التاب وفتحت كمرات البيت بتعهاا وظهره فيه جوزهاا واولدهاا وهما بيلعبو وقولتهاا منظرهم حلو قوي بس يخساره مش هعيشو كتير
مادونا/ لا لا لا ارجوك لا انا معك افعلي بي ما شئت ولكن هم ليس لهم زنب
انا / وانا اهلي كان اي زنبهم كتير ورحت رانن من موبايلي وحصل انفجار كبير قدام الكمرات في بيتهاا وهيا شايفه
مادونا/ سوف اقتلك فارس اقلللللللك
انا / هههههه مش لما تعيشي تبقي تقتليني دينا
دينا/ نعم يا جوبا
هاتي الدبابيس والعده وتعالي
دينا / حاضر
انا / قوليلي بقا يا مادنا مين الي هيبقا مندوب المافيا الروسيه بعد إبرام
مادونا/ لن أقل لك شي حتي وان قتلتني
انا / هههه موت اي بس يا شيخه واحنا بتوع موت برضو انا هخليكي تتمني الموت ومش هتشفيه
ودخلت دينا بالحاجه وكانت عباره عن بنزه ودبابيس متوصبله بجهاز بيطلع فولط كهرباء وكرباج
انا/ دينا اديهاا حقنه ادرنالين عشان متفوتش ولا لحظه من المتعه دي
وبالفعل دينا اديتهاا الحقنه وبعد كدا قولتهاا
انا / يلا يا دينا شوفي شغلك عايزك تنضفلهاا كل الضوافر دي
وبالفعل دينا بدائت تخلعهاا كل ضوافرهاا علي الحيه
مادونا/ اه اه اه اه ارجوك لا سوف اتحدث بكل شي المندوب الجديد هوا غسان وهذا سوف يمسك الشرق الأوسط
وبالفعل كلمت لورديان وقولتله قلي اغتاله قبل ما ترجع لازم نحسس المافيا الايطاليه اننا مش هنسبهاا في حالها
انا. / احكيلي بقا انتي ازاي عايشه
مادونا/ انا لا اثق في أحد لهذا الأمر ارسلت شبيهتي وظبط لهاا كل شئ وعندما علمت أنك انت ولورديان قتلتوهم أمرت بقتل ولسه مكملتش كلمهاا وضربتهاا طلقه في وسط راسهاا ومشيت .. وبعد ما رقبناا غسان وعرفنا عنه كل حاجه مكنش ليه غير نقطه ضعف واحده غير أن هوا ديوث ودا كان الباب الي دخلت منه عرفت أنه طالع شرم ثلاث ايام طلعت وراه ونزلت في الأوضه الي جنب منه وطبعا انا جسمي بقا معضل وشعري طويل ونازل علي كتفي معي بشرتي البيضه فبقيت سكس جدا واي واحده تتمناني وخليت مرات غسان ماشيه بعربيتهاا وخبطهاا
مرات غسان/ مش تحاسب
انا/ الحوار بالروسي عشان تعرف اني اجنبي ..انا اتؤسف جدا ولكن انا لا اعرف الطرقات هنا
مرات غسان/ انت اجنبي من اي بلد انا وما اسمك
انا/ ادعي كنان من روسيا
مرات غسان/ اممم اسمك جميل ومظهرك أيضا حسنان كنان في أي فندق انت
انا/ لا اعرف ولكن هذا عنوانه
شافت العنوان وقالت
مرات غسان / اووو هذا نفس الفندق التي انزل بيه
انا/ حقا فلنتنزه سويا وتفرجيني علي مصر ولكن انا لا اعرف اسمك الي الان
مرات غسان/ ههههه حقا انا اسفه انا ادعي يارا
انا / حسنن يارا فلنلتقي اليوم في الباار
ومشيت وسبتهاا بس بنت المتناكه هيجتني البت جسم جبار عود فرنساوي( وانا بعشق العود دا قوي الي تكون رفيعه وصدرهاا قد الرومان دا بجد بدوب فيه وا في الحقيقه)
وعنيهاا عسلي وحاجه تهيج ومشيت وقبلتهاا بليل بس الدنيا مبتسبش كل حاجه زي محناا مخطتلها وحصل الي مكنش في الحسبان .....ياترا حصل اي دا الي هنعرفه في الجزاء الجاي ............ بشكر كل الناس الي بتشجعني وياريت الناس الي طلبتهاا كل الي محتاجه افكار وئراء محتاج تتناقش معي بنات وشباب تكون بجد حبه الموضوع عشان اخد منهم افكار جديده لتطوير القصه ..سلاااام

التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و الاسواني
  • عجبني
التفاعلات: فارس العنتيل المفتري و BٍِASM17 اسطورة القصص
لكل إنسان مننا ميول وكل واحد وبيحصل معاه موقف بيبينلك ميولك يعني بمعني اصح بتفهمك نفسك وخاصه أن احنا كا عرب معندناش رفاهيه الجنس وانا جاي احكلكو النهارده انا عرفت ميولي اذاي انا اسمي فارس أو السيد فارس ذي ما كل كلابي بيندوني عندي 26 سنه حكايتي بدأت بدري شويه يعني من بعد ما خلصت ثانويه علي طول وذي كل طالب بيحاول يخش كليه محترمه بس للاسف مجموعي مجبش الكليه الي كنت بتمناها فا ولدي عرض عليا اني اكمل تعليمي في روسيا وكلكم عارفين يعني اي روسيا يعني الساحه الحمره يعني بشيره وتوب هوبند وكنكرت يعني اجمل بنات العالم بصراحه كل دا مكنش فارق معايا معي أني انبهرت جدا بلبسهم وطريقه عشتهم بس كان لفتره قليله وبعد كدا اتؤقلمت لحد مجه اليوم الموعود طبعا اي طالب بيسافر بيستقبله حد في المطار ودي بتبقي مسؤوله عنه واسمهاا ( ديكانه) وانا الديكانه بتعتي كانت اسمهاا يوليا بنت عندها 25 سنه جسم مليف بس المليف الي علي حق تحس ان كل جرام في جسمها في مكانه الصح لقيتهاا مستنياني ومعاها صورتي واول ما شفتني دخلت عليا سلمت وعرفت نفسهاا ووصلتني السكن وكدا وادتني رقمهاا عشان لو في اي حاجه اكلمهاا المهم كلمتهاا تاني يوم ونزلت معاها الجامعه خلصت شويه اوراق وكدا والي لحظته أن يوليا متكبره جدا الان يعتبر الكل بيتمناها وخاصه العرب المهم خلصت ورجعت السكن اتعرفت علي شباب مصرين وكدا نزلت معاهم اشتريت شويه لبس وجواكت وحاجات من دي وظبط نفسي ومعتش كلمت يوليا لحد ما الدراسه بدأت وبدات انزل الجامعه اول يوم قبلت يولياا لقت مكتوب علي الجكت الي انا لبسه zolla ودي ماركه روسيه فعرفت اني نزلت اشتريت حجات من غيرهاا المهم لقتهاا بتقولي عدي عليا بعد ما تخلص خلصت محاضراتي وعديت عليها لقتهاا بتزعقلي وتشخت وتنطر وحاجه اخر قله ادب استنتهاا لحد ما تخلص ولا ارضين روحت ضربهاا بالقلم ودا كان سبب تغير حياتي 180 درجه من فارس الشب المحترم لفارس العنتيل المفتري . دا مقدمه القصه لو عيزين اكمل اكتبو في التعلقات
عاش كمل

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
عاش كمل

• عجبني
كمل يا عم انت لحقت 😂

• عجبني
  • عجبني
تم أضافة الجزء الثاني

• عجبني
قصه حلوه بس الاحداث سريعه وقصيره

• عجبني
تسلم ايدك :giggle: :giggle: :love: :love: :unsure: :unsure: 😘 😘 👏 👏 (y) (y) :D :D 😍 😍 o_O o_O
🤪 🤪 :coffee: :coffee:

• عجبني

الاحداث سريعه وقصيره​

• عجبني
  • عجبني
حاول تطول الجزء شوية يا ريس

• عجبني
تم أضافة الجزء الثالث

• عجبني
  • عجبني
حاول تطول الجزء شوية يا ريس
عارف ان الأجزاء قصيره سيكه بس انا بنزل كل يوم وبكتب ارتجالي من غير محضر الجزاء شوفو انتو عايزين انزل كل يوم بنفس الطريقه ولا انزل كل يومين واطول الأجزاء واحضرهاا الاول

• عجبني
عارف ان الأجزاء قصيره سيكه بس انا بنزل كل يوم وبكتب ارتجالي من غير محضر الجزاء شوفو انتو عايزين انزل كل يوم بنفس الطريقه ولا انزل كل يومين واطول الأجزاء واحضرهاا الاول
يوم ويوم هيبقا احسن لان الارتجال اوقات كتير بيضيع منك سرد القصة فخليك يوم ويوم اولا الجزء هيطول والترتيب هيبقا احسن والفنيات هتبقا اكتر

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جميل يابرنس

• عجبني

عاش​

• عجبني
حاسس ان القصه معلهاش قبول ومحدش حبيبهاا وانا بتعب فيهاا جدا لو استمر الحال علي كدا هنهي القصه ومعتش كاتب تاني

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%