NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Body6

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
أنا المفروض اني عندي 21 ولما كان عندي 16 سنة شهوتي أبتدت تزيد كل شوية وكل سنة اوسخ من اللي قبلها لحد ما بدأت العب جيم قولت هتحسن لقيت نفسي اني هيجاني بيكون 10 أضعاف العادي وحرفيا بتاعي واقف طول اليوم ومع أن طوله متوسط الا انه بيكون باين من البنطلون علطول وبحس اني عايز امسك اي حاجة انيكها ومش عارف اهدي نفسي لانها ساعات بتبقى زي النوبات كدا بتيجي مرة واحدة وبتقعد فترة كبيرة وبعدين بحاول أهديها ف هل فيه اقتراح لكدا

• عجبني
التفاعلات: Pourquoipas و العنتيل الاصلي
أنا المفروض اني عندي 21 ولما كان عندي 16 سنة شهوتي أبتدت تزيد كل شوية وكل سنة اوسخ من اللي قبلها لحد ما بدأت العب جيم قولت هتحسن لقيت نفسي اني هيجاني بيكون 10 أضعاف العادي وحرفيا بتاعي واقف طول اليوم ومع أن طوله متوسط الا انه بيكون باين من البنطلون علطول وبحس اني عايز امسك اي حاجة انيكها ومش عارف اهدي نفسي لانها ساعات بتبقى زي النوبات كدا بتيجي مرة واحدة وبتقعد فترة كبيرة وبعدين بحاول أهديها ف هل فيه اقتراح لكدا
اهدا وحاول تشغل نفسك بحاجة

عادي ي صديقي انت كنت ف مرحله مراهقه وتكوينك الجسماني وكل ال حصل ف الكام سنه ده طبيعي جدا وحصل معانا كلنا
وكويس انك وجهت طاقتك للچيم...استمر ع كده
وحاول تبعد عن اي حاجه بتثيرك
ومش تقعد لوحدك لو حسيت بإثارة

• عجبني
التفاعلات: Body6
عادي ي صديقي انت كنت ف مرحله مراهقه وتكوينك الجسماني وكل ال حصل ف الكام سنه ده طبيعي جدا وحصل معانا كلنا
وكويس انك وجهت طاقتك للچيم...استمر ع كده
وحاول تبعد عن اي حاجه بتثيرك
ومش تقعد لوحدك لو حسيت بإثارة
شكرا يا باشا

• حبيته
التفاعلات: 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ....
اجري كتير اهم من الجيم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت مصاحب

بعد ابتعادي عن النيك حصلت لي حلها الوحيد النيك ثم النيك ثم النيك لا غير

اتجوز لو عندك امكانيه

المواضيع المشابهة