NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة ياريت كل واحد يقول موقف محرج تعرض ليه

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf
ونا صغيره كان في زمان العيلة كله بتكون موجوده في العيد ونا عندي حسنه في منطقة حساسة 🌚🌚🐸 وريتهم كلهم الحسنة فين
طب مش هتوريهالنا و انتي كبيره

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf، الصقر_الجارح و doctor_massage
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كان صاحبي بنيكني في بيتهم وامه دخلت علينا الغرفة وهو مدخله فيا على الاخر المشكلة انها ضحكت وخرجت بسرعة

• عجبني
  • معجبنيش
اتقفشت ونا بنيك في ولد سالب

• عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: White_Wolf و الصقر_الجارح
  • عجبني
التفاعلات: doctor_massage و White_Wolf
  • عجبني
  • عجبني
مره رحت درس و أنا في الكلية و غلطت في المعاد و باب السنتر مكنش بيتقفل كويس فزقيته و دخلت لقيت المستر منيم زميلتي على الترابيزة و بيلحس كسها و هو فاتح رجليها

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
  • جامد
التفاعلات: White_Wolf, S̲A̲R̲A̲H̲, الصقر_الجارح و 2 آخرين
مره رحت درس و أنا في الكلية و غلطت في المعاد و باب السنتر مكنش بيتقفل كويس فزقيته و دخلت لقيت المستر منيم زميلتي على الترابيزة و بيلحس كسها و هو فاتح رجليها
عملت ايه

• عجبني
تواعدنا انا وخالتي المطلقة انيكها بعد ما الكل ينام واتفقنا على المكان اللي تنام فيه وكانت اختي المتزوجة نايمة معاها في نفس الغرفة لكن صار مشكلة لما جاو ينامو واختي نامن مكان حالتي ولما الكل نام وبعد منتصف الليل دخلت عليهم الغرفة وانا عريان وزبي سابقني واتجهت صوب المكان المتفوق عليه انا وخالتي ودخلت تحت اللحاف لكن اتفاجات ان حالتي كانت لابسة عبارة بيتي ومرفوعة فوق طيزها وكانت لابسة سترينغ محشور بين قلقان طيزها رحت حاضنها على اساس انها خالتي ونايك بزازها وتضغط عليهم وحشرت زبي بين قلقان طيزها والدنيا ظلمة فحسيتها ترجع بطيزها الصورة وتضغط على زبي رحت مادد إيدير على كسها واتفاجات ان كسها فيه شعر رحت ساحب إيدي فمسكت إيدي وضغطت بيه على كسها تعرفت انها اختي وكانت هايجة وممحونة فزوجها يعمل بعيد ويجي مرة كل ستة شعور يقعد اسبوع ويسافر من جديد فهي كانت نحتاجو تتناك حتى ولو كنت اخوها وراحت رافعة رجلها وزبي فات بين فخادها وصار على كسها اتشجعت ورحت باعد طرف الكيليت على جنب وادخلت زبي جوو كسها ونكتها وهي تكتم اهاتها وزبي يدخل ويخرج في كسها ولم جتها الرعشة زودت النيك وبقيت اسرع لغاية ما جيت تنزل وحست بيا راحت ساحبة جسمها الامام وجاتني الرعشة ونزلت بين فلقات طيزها وقمت وخرجت من الاوضة واخدت شاور ودخلت نمت بغرفتي
نهار اسود
وأختك واجهتك بالي حصل

• عجبني
وبعدين

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و White_Wolf
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: White_Wolf و doctor_massage
🤣 🤣 🤣 🤣 🤣
انا ما رح شارك بالردود

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و White_Wolf
الكلام ده حصل اليومين دول كانت نايم والنور قطع فا من الحر قمت فوق السطح لقيت زبي واقف اوي هيجن مش طبيعي فا نزلت البنطلون وطلعت زبي وقعت العب فيه ومش خت بالي اني ام صحبي قدمي علي السطوح وبا تنشر الغسيل ما حسيت انه شفتني رحت مدخل زبي في البنطلون ونزلت تحت بس الغربي اني هجت اكتر مش عارف ليه 🤔

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
الكلام ده حصل اليومين دول كانت نايم والنور قطع فا من الحر قمت فوق السطح لقيت زبي واقف اوي هيجن مش طبيعي فا نزلت البنطلون وطلعت زبي وقعت العب فيه ومش خت بالي اني ام صحبي قدمي علي السطوح وبا تنشر الغسيل ما حسيت انه شفتني رحت مدخل زبي في البنطلون ونزلت تحت بس الغربي اني هجت اكتر مش عارف ليه 🤔
انت من دبي ؟؟

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
عودة
أعلى أسفل