NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الكشف الطبي في الجيش بيكون ازاي لان انا خايف يكونوا بيعروفوا اذا كنت دخلت حاجه في فتحه المؤخره ولا لا انا مامرستش هارد قبل كده بس مره سوفت غير بقي الي مع نفسي
مفيش اي حاجه ماتقلقش خالص كشف عادي جدا هم مش هيبصوا الطيز اصلا

الكشف الطبي في الجيش بيكون ازاي لان انا خايف يكونوا بيعروفوا اذا كنت دخلت حاجه في فتحه المؤخره ولا لا انا مامرستش هارد قبل كده بس مره سوفت غير بقي الي مع نفسي
متقلقش مفيش كشف علي الطيز بيكشفوا علي البيضتين بس ف طول ما بيوضك اتنين وموجودين مفيش حاجه عادي المهم بس لما يسألوك بتشتكي من حاجه متروحش تقولهم طيزي بتاكلني ولا عندي حرقان فيها الي هوا اتعامل عادي متقلقش 😅

متقلقش مفيش كشف علي الطيز بيكشفوا علي البيضتين بس ف طول ما بيوضك اتنين وموجودين مفيش حاجه عادي المهم بس لما يسألوك بتشتكي من حاجه متروحش تقولهم طيزي بتاكلني ولا عندي حرقان فيها الي هوا اتعامل عادي متقلقش 😅
تمم شكرا

من الاخر بيتكشف علي خرم طيزك اه بيعرفوا انت اتنكت ولا لا علي حسب
يعني الكشف عباره عن أن صابع بيخش في خرمك عشان يتأكد من البواسير و كمان حالات الشذوذ لو دخل علطول يبقي شذوذ وبتاخد الشهاده الحمراء غير كدا ميهمكش

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%