NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال فضفضه نقاش مشكلة ياريت اللي جربوا بس هم اللي يجاوبوني

هل اثناء الممارسة السوفت تعرف تتحكم في نفسك و متقلبش بهارد لو الموجب طلب منك كده ؟؟
و لا الأمن اني اختار موجب سوفت من الاول؟؟
عشان كتير بقابل موجب هارد و يقولي انه هيمارس سوفت معايا

• عجبني
التفاعلات: ميرو هاني, احمد عاشق المتعه, الجنتل حوده و 2 آخرين
هل اثناء الممارسة السوفت تعرف تتحكم في نفسك و متقلبش بهارد لو الموجب طلب منك كده ؟؟
مفيش موجب هيشوف طيز حلو وهيفضل سوفت هتلاقيه على غفلة حشر زبه فيك ولو اعترضت خد بقى شتائم وكلام زبالة

• معجبنيش
التفاعلات: الجنتل حوده
انت نفسك مش هتعرف تتحكم

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الجنتل حوده و Shynice6
عادي انا بحب لحس الطيز وبحب ابعبصها واحنا في 69 وصاحبي بيمصلي لحد م اجيبهم وبعدي بيلبس وبييجي يقعد علي حجري ونبوس بعض لحد ميجيبهم في البوكسر بتاعه

• عجبني
التفاعلات: الشبح الحساب الجديد
مفيش موجب هيشوف طيز حلو وهيفضل سوفت هتلاقيه على غفلة حشر زبه فيك ولو اعترضت خد بقى شتائم وكلام زبالة
يعني مجربش احسن .. ولا اجرب بس لازم يحون موجب سوفت

لازم مهما كانت المتعه بردو تقدر تتحكم بس المشكلة انك انت نفسك اللي ممكن تتطلب حصلت معايا كتير يكون سوفت وهو اللي يطلب اني افتحه

• عجبني
التفاعلات: Toommc
هو فى دكر يشوف الطيز دى و خرمك ده ويقدر يقاوم يمارس سوفت بس

• عجبني
التفاعلات: Toommc، deedoo22 و الجنتل حوده

هي حلوه اه بس لازم نحترم الرأي الاخر مهما كان

• عجبني
التفاعلات: jasm90 و deedoo22
هتعرف عادي انا مارست سوفت وكنت بستحمل بس بولع بعدها ببقي عايز احط اي حاجه في طيزي 😂

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الجنتل حوده
ما هي دي معاناتي في المقابلات .. حتى لما بتعرف غلى موجب سوفت بلاقيه ينكشني في حوار الهارد و انا بخاف منه

يعني مجربش احسن .. ولا اجرب بس لازم يحون موجب سوفت
جرب بس اهم حاجه تضمن أنه يفضل سوفت ويحافظ على كلمته مش مجرد ما تنام قدامه تلاقيه بيفشخ فيك على طول ونازل فيك شتائم

انا كنت زمان جدا بخاف من الهارد وكل مره كنت بتفق على سوفت وفي كل مره بتنتهي مفشوخ هارد لحد ما بقيت اقصر المسافه وخلتني هارد على طول

انا عن نفسي موجب هارد وكان الشخص اللي معايا متفق على انه يبقا سوفت وقولت ماشي وفعلا كملنا العلاقة سوفت من غير هارد خالص وهو اتبسط كمان منها ولكن اظن الحوار ده بيعتمد علي الشخص انا واحد احب اسعد الشخص اللي قدامي واشوف هو بيحب ايه وبيكره ايه علشان يبقا سعيد والعلاقة تبقا كويسه اومال بقا اسيبه كدا لوحده لا لازم اسعده في العلاقة + وطالما للشخص متفق معايا علي حاجه لازم احترم رايه ورغباته

مش كله علي فكرة الموجب لازم يحترم راي شريكة لحد ما شريكة يتعود علي الأمر وبعدين العلاقة تبقا هارد فاهمني

لو انت اللي في الصورة دي ف اسمحلي اقولك ان بجد خرم طيزك جميل اوي ونضيف يخربيت جمالك بجد

لو انت اللي في الصورة دي ف اسمحلي اقولك ان بجد خرم طيزك جميل اوي ونضيف يخربيت جمالك بجد
ايوة صورتي بجد و تحدي

• حبيته
التفاعلات: Madara 13
لو سوفت قابل سوفت بس

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا لو قابلت هارد و قالك سوفت هتقلب بهارد و انت لو اتناكت او اتفتحت مش هتقدر تتحك بعد كده في الممارسه

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%