NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش و انت بتمارس العادة السريه بتكون بتفكر بايه ؟

happyhubby

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
...و انت بتمارس العادة السريه بتكون بتفكر بايه او بمين ؟ ايه موضوعك المفضل ؟ و خيالك بيوصلك لفين ؟
عندي فضول أعرف ...يلا نشوف مين عندو اجمد سيناريو ههه

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Dr Samy، نسوانجي راقي و tabadol amman
انا عن نفسي بغمض عيني
واصنع فيلم ف دماغي ابطاله بابطاله كلهم واتخيل بيزيد معاك مره ف مره
بس بتوصل لاعلي حد من الشهوه

• عجبني
التفاعلات: الحكيم
بصراحة افكر بمدى حقارتي ووضاعتي وانا افعل هذا الفعل فامتنع ولا اكمل

• عجبني
التفاعلات: زبي مولع فشخ, شاب ادلعك, medo 22 و 2 آخرين
بتخيل اني بنيك راجل ومراته

أنا بصراحة بحاول ابعد عن التفكير بأختي لما بمارس العادة السرية. بفكر مثلا ببنت الجيران أو بزميلتي في الجامعة بس وأنا بفرك زبي وبدعكه ولما أوصل لنص الطريق فجأة بيقتحم علي خيال أختي وبيطغى على كل الخيالات التانية...لذلك بكمل دعك زبي وأنا أتخيل أختي بأوضاع جنسية لغاية ما أجيب شهوتي وأنا بتخيل اني بقذف في كسها...قلبي بيقول لي اني في يوم من الأيام هانيك أختي عاجلا أم آجلا...

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: aymen htm, Max Moco, Dr Samy و 2 آخرين
بتخيل اني بنيك واحده بلدي قمر. في شقتها

• عجبني
التفاعلات: moro ام بزاز
بتخيل اختي

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: aymen htm, الرعد الشديد, Dr Samy و 2 آخرين
زمان كنت بفكر في الي نفسي انيكها دلوقتي مهما عملت العادة مستحيل تشبعني لازم علاقة

بفكر ان صاحبي بينيكني :)

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Dr Samy و Hany_hasan
بخالتى نفسي انيكها و اشوفها بتتناك قدامي

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الرعد الشديد و Dr Samy
اصراحه بتخيل زب و هوا بيخرم في طيزي بما اني سالب يعني و بشوف فيديوهات cuckold و حاجات كدا و لبن كتير بقي لدرجه اني بجيبهم علي نفسي كتير

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Dr Samy
بتخيل مراتى وهى بتحتقرنى وتشتمنى وهى وسط الرجالة وانا بترجى الرجالة انهم ينكوها

• حبيته
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Max Moco، Dr Samy و ديوث متحرر 1289
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أنا بصراحة بحاول ابعد عن التفكير بأختي لما بمارس العادة السرية. بفكر مثلا ببنت الجيران أو بزميلتي في الجامعة بس وأنا بفرك زبي وبدعكه ولما أوصل لنص الطريق فجأة بيقتحم علي خيال أختي وبيطغى على كل الخيالات التانية...لذلك بكمل دعك زبي وأنا أتخيل أختي بأوضاع جنسية لغاية ما أجيب شهوتي وأنا بتخيل اني بقذف في كسها...قلبي بيقول لي اني في يوم من الأيام هانيك أختي عاجلا أم آجلا...
حتى الخيال مع الأخت لزيز، فما بالك بالنيك الحقيقي. عقبال ما تنيك أختك قريبا وتحقق حلمك الجميل....

• عجبني
التفاعلات: MTI
حتى الخيال مع الأخت لزيز، فما بالك بالنيك الحقيقي. عقبال ما تنيك أختك قريبا وتحقق حلمك الجميل....
نتعلم منك نفسي في اختي

• عجبني
التفاعلات: مۭــحۡــٰٱ̍ڔمۭــڄۚــې، سكون الظهيرة و أموت فى الجنس
يفتكر كل واحده انا نيكتها

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Dr Samy
هي جامدة للدرجادي؟

نتعلم منك نفسي في اختي
انت مش لوحدك يا عزيزي، أغلب الشباب بيفكرو بأخواتهم وعدد كبير من البنات بيتمنوا يتناكو من اخوتهم بس عدد قليل منهم بس هو اللي يقدر يحقق أحلامه مع الأسف...

• عجبني
التفاعلات: سكون الظهيرة
هههه مستحيل تلعبها تفكير ده في العقل اللاوعي لما تنقل تفكير ده العقل الواعي راح توصل الي مبتغاك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%