NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

استشارة مشكلة وقعت من طولى اخدونى الخمسة و نا

لما ادخل مكان أو أقف فى البلكونة و اشوف جارى شاب جميل قوى رياضى قالع ملط يلعب رياضة وحمل أثقال و مصارعة و كمال أجسام عريان و قضيبه واقف منتصب يتنطط و يتمرجع قدامى ادوخ و يغمى عليا من الشوق والانفعال و قلبى يدق جامد و أعرق و موش افوق ولا تخف الحالة غير بعد ما ييجى حد ينيكنى و يعمل لى جامد من ورأيا.
دخلت الصباح حمام السباحة وانا لابس المايوه الفتلة و طياظى تتهز فوجئت بستة شباب مراهقين خالص تحت العشرين تحت الدوش و عريانين ملط و كل واحد بيلعب فى قضيبه جميل قوى قوى و منتصب و شادد كدة و يناديني رحت انفعلت و ودخت و وقعت من طولى على كنبة تغيير الكلوتات فى الحمام . على طول اخدونى و عملوا لى حب همة الستة و بقيت مبسوط قوى و باشهق و اغنج و اقول لهم بالدور ياشباب بالدور ... ياااه لذيذ قوى الحب ده

• عجبني
التفاعلات: الوقح و ميم العراقي
😂😂😂😂😂😂😂😂🤣😂

لما ادخل مكان أو أقف فى البلكونة و اشوف جارى شاب جميل قوى رياضى قالع ملط يلعب رياضة وحمل أثقال و مصارعة و كمال أجسام عريان و قضيبه واقف منتصب يتنطط و يتمرجع قدامى ادوخ و يغمى عليا من الشوق والانفعال و قلبى يدق جامد و أعرق و موش افوق ولا تخف الحالة غير بعد ما ييجى حد ينيكنى و يعمل لى جامد من ورأيا.
دخلت الصباح حمام السباحة وانا لابس المايوه الفتلة و طياظى تتهز فوجئت بستة شباب مراهقين خالص تحت العشرين تحت الدوش و عريانين ملط و كل واحد بيلعب فى قضيبه جميل قوى قوى و منتصب و شادد كدة و يناديني رحت انفعلت و ودخت و وقعت من طولى على كنبة تغيير الكلوتات فى الحمام . على طول اخدونى و عملوا لى حب همة الستة و بقيت مبسوط قوى و باشهق و اغنج و اقول لهم بالدور ياشباب بالدور ... ياااه لذيذ قوى ال

😂😂😂😂😂😂😂😂🤣😂
جلو بس 5 كتير

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: عشيق ماما
دخلت الصباح حمام السباحة وانا لابس المايوه الفتلة و طياظى تتهز فوجئت بستة شباب مراهقين خالص تحت العشرين تحت الدوش و عريانين ملط و كل واحد بيلعب فى قضيبه جميل قوى قوى و منتصب و شادد كدة و يناديني رحت انفعلت و ودخت و وقعت من طولى على كنبة تغيير الكلوتات فى الحمام . على طول اخدونى و عملوا لى حب همة الستة و بقيت مبسوط قوى و باشهق و اغنج و اقول لهم بالدور ياشباب بالدور ... ياااه لذيذ قوى الحب ده
بالشفا 😅😅😅😅😅
تعالى و انا اكمل عليكى

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: عشيق ماما
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خيالك واسع بالخمسة :ROFLMAO:

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%