NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مرابط حاليا ومبطل عط من سنه وشويه تقريبا 😂
ي عم اهدي بس. من غير أقلام لو سمحت انا هعترف 😂
انا محمود ٢٤ سنه بحضر ماجستير
من الدقهلية من مصر جسمي مش رياضي فشخ بس تمام الوزن ٩٥ الطول ١٨٤
نمت مع هنديات وعراقيات ومصريات و افغانيات و افركن وروسيات وفي واحده نيباليه جت كدا ف النص حماده مش عشره متر يعني بس الدنيا تمام
حلو كدا ي باشا ولا عايز تاني 😂

• عجبني
التفاعلات: الـ مجتاو و ki1inG
فكرة حلوة ممكن يعرفك علي واحد بنجلاديش عشان الهنود بيخبوا البنجلاتشيين ولليلة سودة بينها .... حد عارف جمع بنجلاديش اية 🤷🏻‍♀️
مجموعة من بنجلاديش

• بيضحكني
التفاعلات: الـ مجتاو
فكرة حلوة ممكن يعرفك علي واحد بنجلاديش عشان الهنود بيخبوا البنجلاتشيين ولليلة سودة بينها .... حد عارف جمع بنجلاديش اية 🤷🏻‍♀️
بنجلاديشين 😂 او بنجال او بغال ف الخليج 😂

• بيضحكني
  • بيضحكني
وصلتي لفين... انا زمان كنت متابع مسلسل اسمه ايه جابك عند جارك... دلوقتي وصل الجزء ال15 تقريبآ و دل بجد علفكرة
لا منا مش هعيش معاهم واتفرج عليهم كدا كتشير
😂

• بيضحكني
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الـ مجتاو و Mahmoud abdo
طب بص يا ريس انا ممكن ابدأ بقترح لقصه جنسيه انت تكتبها باسلوبك لكن البدايه ممكن اوصفهالك من موقف حصل معايا.

انا كنت بوزع جرايد الوسيط في محيط مصر الجديده كل يوم جمعه و في مره انا ماشي بوزع جرايد نداهت عليا ست في بلوكه عاوزه جرايد و طلعت ليها في عملره ٣ ادور و الست استقبلني علي السلم و و اتكلمت معايا عادي و كان لابس عبايه بيتي و فلقه صدرها باينه و وطيت تاخد جرنال شوفت صدرها كله مكنتش لابسه برا و انت تكمل الاطار من هنا لانه ماليش ف العط برا الجواز 😁

وصف الشخصيه: شاب ٢٥ سنه رياضي لابس جاكيت عليه شعار الوسيط بيحلق راسه موس و عامل دوجلاس و مكنش ليه تجارب جنسيه قبل كده و انطوائي بيشتغل شغلانتين شغلانه الجرايد و شغال كول سنتر

اعتقد البدايه تنقع لقصه جنسيه عاديه بين موزع جرايد و الساكنه او اينكن المسمي
هي فكرة حلوة.. بس انا حابب كل شخصية تكون حد من المنتدي... يعني الست دي تكون شخصية وصفت نفسها هنا.. وتمام كدا انت اول شخصية في القصة و ظهورك هيكون في ترتيب الاحداث يعني مش من اول القصة فاهم

• أتفق
  • بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هي فكرة حلوة.. بس انا حابب كل شخصية تكون حد من المنتدي... يعني الست دي تكون شخصية وصفت نفسها هنا.. وتمام كدا انت اول شخصية في القصة و ظهورك هيكون في ترتيب الاحداث يعني مش من اول القصة فاهم

فاهم يا ريس.. بص اقرب وصف للست اللي قابلتها هي مدام مياده كنت قريت كل منشوراتها و وصفت نفسها في كام منشور @مدام ميادة

• عجبني
التفاعلات: ki1inG
وخد دي كمان ف فتره من فتراتي هنا غ الهند كنت ببيع بانجو دا بجد ه فكره 😂 وكنت ف مره نمت مع مرات واحد بديله عشان ياخد ببلا انا كنت فاكر كدا ف للاول بس هو طلع ديوث 😂

• بيضحكني
فاهم يا ريس.. بص اقرب وصف للست اللي قابلتها هي مدام مياده كنت قريت كل منشوراتها و وصفت نفسها في كام منشور @مدام ميادة
ياريت المدام تنورنا و تاجي البيت تزورني عشان اعرف منها الحكاية بالتفصيل و اخود كل المعلومات اللازمة 😂💔

• بيضحكني
التفاعلات: Mahmoud abdo و الـ مجتاو
ياريت المدام تنورنا و تاجي البيت تزورني عشان اعرف منها الحكاية بالتفصيل و اخود كل المعلومات اللازمة 😂💔
و انت محتاج يا كنيج 😂😂😂

• بيضحكني
  • بيضحكني
وخد دي كمان ف فتره من فتراتي هنا غ الهند كنت ببيع بانجو دا بجد ه فكره 😂 وكنت ف مره نمت مع مرات واحد بديله عشان ياخد ببلا انا كنت فاكر كدا ف للاول بس هو طلع ديوث 😂
😂😂😂😂

• بيضحكني
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الـ مجتاو و Mahmoud abdo

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%