NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال وسائل تنعيم شعر الراس

• بيضحكني
التفاعلات: arraw
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو ممكن يبان اني انسان تافه بس الموضوع ده يفرق معايا جامد انا خطبت من مده صالونات عادي و بعد مده خدنا علي بعض خطيبتي محجبه و بالصدفه الباحته شفت صوره ليها و هي طفله ٦ او ٧ سنين و اكتشفت ان شعرها خشن و كيرلي و النوعيه ديه من الشعر انا بكرها جامد و بتقفلني جامد من الشخص الي قدامي انا بحب الشعر يكون ناعم حرير و طويل . لو ولد بتعامل معاه كده كده الزمن ده الشعر بيبقي قصير جدا غالبا و أخرنا كلام و زماله و صحوبيه علي خفيف بس بالنسبه للبنات خصوصا لو كانت مراتك و هتشوفوا بعض كل يوم الموضوع قاتل حرفيا و هيبان عليا اكيد . هل فيه وسائل لتنعيم الشعر من غير متاذيه او تحرقه او تسبب ضرر علي صاحبها ؟ و هل فيه طريقه اقنع بيها خطيبتي بعد منتجوز من غير ما اجرح احساسها كانثي انها تعمل كده علشان متجنبهاش او تحس اني مقفول شويه منها ؟
Leave in بتاع raw African و ممكن برضو المجموعه بتاعه Cantu حلوين اوي للكيرلي هو عامه الشعر للكيرلي جميل بس محتاج اهتمام و طبيعي و هيا صغيره يكون شعرها اوحش لأن في الوقت ده مكنش حد فاهم حاجه عن الكيرلي ممكن تشتريلها المجموعه هديه مثلا لو هيا بتحب skin we hair Care

• عجبني
التفاعلات: بحرر الحياة
Leave in بتاع raw African و ممكن برضو المجموعه بتاعه Cantu حلوين اوي للكيرلي هو عامه الشعر للكيرلي جميل بس محتاج اهتمام و طبيعي و هيا صغيره يكون شعرها اوحش لأن في الوقت ده مكنش حد فاهم حاجه عن الكيرلي ممكن تشتريلها المجموعه هديه مثلا لو هيا بتحب skin we hair Care
لو سمحتي كلميني ضروري وسيبك من اسمي انا مش عاوز سكس بس كلميني

• معجبنيش
التفاعلات: Donia666
ممكن برايفت

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%