NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة وحيد واخواته البنات ـ حتي الجزء الثاني 4/6/2022

الدوكس

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الجزء الاول
انا وحيد عمرى 23 سنه دبلوم صناعه من قريه اسمها المغرابه ودى فى الغربيه يعنى ناس فلاحين اكلنا كله من الارض عايش مع ابويا وامى واخواتى البنات
هديه: 23سنه ودى بقا توامى وروح قلبى بت فرفوشه بس عليها حتت جسم يهبل ولا بنات اروبا
قدرية: 21 سنه بت متعرفش تاخد منها اي حاجه علطول لا بتذاكر لا فاتحة الفيس بوك
هدى: 18 سنه ودى بقا نصيبه مخها ضارب عمرى بس عسليه لو قعدت معاها ساعه هتفطس من الضحك
وحيد اصحى: سبينى انام دودو شويه
هديه: ابوك لو جالك هطينك بطين
انا: يادى سنينى السوده اسبلكو البيت عشان اعرف انام
هديه: اصحى بطل غلبه ابوك وامك واخواتك صحوا هيفطروا وهيخلصوا الاكل واحنا مش هناكل
انا: صحيت وهتنيل على عينى وهقوم ولفيتلها
صباح الخير على اجمل بنت واحلى اخت فى العالم
هديه بابتسامه: صباح النور على احسن واحن اخ فى الدنيا

انا: اه يا قلبى صوتك عامل زى الكراون بيخش على قلبى زى صوت فيروز
هديه: بطل بكش بقا وقوم عشان عايزك تباشر الانفار اللى هتروح تدرس الغله

انا: يادى النيله السوده هو عشان الراجل الوحيد فى ام العيله دى تبهدلونى معاكم كده 😂😂

يا وحيد انتا يا ابن الكلب فز قوم بدل ما اجيلك بالخرزانه
انا: احييه حا ضر قايم اهو يا حاج

مشت هديه وقومت عشان اغير هدومى لبست برمودا منغير البوكسر وطلعت من غير تيشرت لابس فانله الحاملات
انا: مالك يا حج متعصب علينا على الصبح ليه
الحاج على: يبنى الانفار فى الغيط من الساعه 6الفجر انا خليت الولا عوض يقف وراهم على ما انتا ما تروحله
انا: هو لازمن يحج حد يقف ورا الانفار ومعروف يحج عوض هيا خد الرجاله ويجبيبو المحصول على هنا
الحاج: يبنى دول حريم وانت عارف دلع الحريم واحنا عايزين نخلص النهاره
انا: قولت فى بالى حريم دى هتبقا مليطه النهارده وزبى بدا يقف بس على خفيف انه هو ميبنش من البرمودا
وحيد وحيد انتا سرحان فى ايه
فوقت على صوت هدى: لا مفيش مفيش
هدى: ممكن اطلب منك طلب
انا: اومرى خير
هدى: ممكن استلف منك الصب اشغل عليه شويه اغانى وقبل ما تيجى هيكون فى اوضتك
انا: لا انتا عرفه متاكده انا مبحبش حد ياخد من حاجتى ولا يخش اوضتى الا هديه
هديه بضحكه: حبيبى يا اخوى يا توامى
انا: حبيتى
هديه: هناخد بس الصب هنسمع عليه شويه اغانى انا وهدى وقدريه بدل الملل بتاع كل يوم وانا هبقا احافظ عليه مش هبواظوا
انا بضحكه: انتى تاخدى قلبى مش السماعه
قدريه: شجرة واتنين ليمون ونسيب العشاق لوحدهم
ونضحك كلنا ونقعد على السفرة
انا: اما فين الحاجه ابتسام
قدريه: عملتلها فطار ودخلتلها الاوضه معتشش قادره تقوم من على السرير
المهم فطرت وقومت لبست تيشرت ورحت الغيط لقيت عوض اللى شغال فى مزرعه المواشى
انا: ازيك يا عوض
عوض: كويس يا واستاذ وحيد
انا: الحاج بيقولك روح انت المزرعه اكل المواشى وابقا ابعت جمالات مراتك بالاكل على الساعه 2
عوض: حاضر
بعد ما عوض مشى روحت قعد ت تحت الشجرة اراقب الانفار ابص طياز وبزاز دى لحد ما زبى تعب سيبت الانفار وقولت اروح اضرب عشره فى بيتنا بدل محد يشوفنى وانا بعملها
فى بيت الحاج على:
هديه: يالا يا قدريه انتى وهدى خلصوا غسيل المواعين وعمالان الاكل منغير صوت بدل ما ابوكم يصحا ويقعد يزعق علينا
هدى وقدريه: حاضر
قدريه: اه يضهرى بقالى اكتر من ساعتين مكفيه على المواعين وغسيل الارضيه
هدى: امتا بقا اتجوز واخلث من العذاب ده 😂😂
هديه: يلا يا البنات بلاش دلع ونروح نهيص ونرقص شويه قبل م ا ابوكوا ما يصحى ويعكنن علينا
هديه: هاتى تليفونك يا قدريه اوصلو على السماعه النا تليفونى فاصل شحن
قدريه: انا معيش اغانى حلوة
هديه: خلاص هنفتح اليوتيوب وخلاص
هديه خدت تليفون قدريه ولسه بتبحث على الاغانى لقت قدريه عامله بحت على موقع سكس
هديه انصدمت وبتقول فى نفسها كبرتى يا مفعوصه وبقيتى عارفه مش بعيد تلاقيقى سبع ونص
هدى: مالك يا هديه سرحتى فى ايي
هديه: مفيش بس بفتكر شويه اغانى حلوين
قدريه: يستى اى اغانى قبل ابوكى ما يصحى
هديه: اشغلكوا مهرجان ام الحنه
هدى: اه انا بحبو اووى
شغلوا الصب بس خلو الصوت واطى ومش انا
وابتدوا البنات يرقصوا مع الوقت اللى كان داخل فيه
وحيد: فى سره ايه كميه البزاز دى كفايه ترضع شعب بحالوا وزبي اللى ع**** بس محدش يشوفنى بالمنظر ده اخيرا وصلت البيت دخل ملقاش حد دخل الحمام قعد يدعك فى نفسه مش راضيه تنزل لحد ما لقا كلوت من بتاع اخواته على من هيجانه مخدش بالو ونزل البن فى الكلوت ومسح زبه بيه ونسى يغسله وطلع من الحمام
طلع دخل اوضته عشان تليفونه لقاه فاصل ملقاش الشاحن قعد يدور عليه مش لاقيه
وحيد: اكيد هديه خدتو تشحن بيه
وهو رايح ناحيه اوضه اخواته لسا هيخبط على الاوضه لقا الصوت الاغاني شغال الباب الاوضه موراب الفضول خلا وحيد يستنا ويبص يشوف اخواته بيعملوا ايي
وحيد: بص لقا قدريه وهدى وهديه بيراقصو كانهم كانوا شغالين بيراقصو زى صافنيار وانسيتازيا
قدريه لابسه عبايه محزقه على جسمها ومخرومه من عند صدرها وقميصها باين منها اول ما شاف وحيد قميص زبه وقف وبص لقا اخته هديه بتقلع الجلابيه اللى عليها وبتقول لاخواتها اقلعو ا الجو الحر ومفيش حد فى البيت النهارده قدريه ما صا صدقت وجات وبان حته جسم كيرفى وهدى قالت انا مش حرانه وفضلوا يراقصوا
وحيد: اه يازبى يانى وعمال يدعك فى زبو لحد مخلاص هيجبهم جرى على الحمام وراح على الكلوت وراح مصفى لبنو وحطوا على الغساله وطله متسحب وراح الغيط.

الجزء الثانى

بعد ما وحيد شاف اخواته وهما بيرقصوا وضرب عليهم عشره ضميره ائنابه ان ازاى سمح لنفسه هو يعمل كده وراح على الغيط يتابع الانفار لحد ما الساعه جات اتنين بص لقا جمالات مرات عوض اللى شغال عندهم جايبه الاكل لابسه جلابيه زرقه ولابسه طرحه سمرا ومبينه شويه من شعرها

وحيد زبه وقف عليها وحاول يدريه مش عارف وباين من البرمودا

وحيد: ازيك يا جمالات

جمالات: كويسه يسى وحيد

وحيد: كويس يا جمالات انك متاخرتيش على الانفار بالاكل

جمالات: اتاخر ازاى يسى وحيد بس دول شغالين من الفجريه

وحيد: طب روحى حطى الاكل وافرشيه واعملى حسابنا انا وانتى وحطيلنا الاكل فى العشه اللى على راس الارض

جمالات: مينفعش اتاخر على عوض يدوب مسافه السكه

وحيد: يعنى تبقى عامله الاكل وتعبانه فى الاخر متكليش منه يلا بلاش غلبه انا ميت من الجوع ومش ناقص وجع دماغ انا هروح انادى الانفار الاقى سماعه الكلام

جمالات: اللى تشوفه

على ما وحيد شاف الانفار عشان ياكلوا راح العشه

لقا جمالات بتوضب الكل لقاها مفنسه وطيازها فى وشه كان عايز يهجم عليها ويحصل اللى يحصل بس قال فى عقله اهدا بلاش فضايح

وحيد: ها يا جمالات الاكل جاهز

جمالات: جاهز بالهنا والشفا

وحيد: طب اقعدى يالا هتفضلى وقفالى كدة

بدوا فى الاكل ووحيد عمال يبص على بزاز جمالات وجمالات لاحظت ان وحيد عمال يبصلها

جمالا ت: فى حاجه ياسي وحيد

وحيد: مفيش بس تعرفى انك جميله وطيبه

جمالات: تسلم يا سي وحيد

وحيد: مابلاش سي وحيد دى محسانى ان عندى 80 سنه قولى وحيد عادى

جمالات: خلاص مش هقالك تانى ياوحيد

وحيد: طالعه من بوقك زى السكر انا كده شبعت

جمالات وهى وحيد حب يساعدها جه موقع الطبيخ وهو قايم

وحيد: انا اسف يا جمالات مكنش قصدى

جمالات عماله تنضف فى الجلابيه والبقع مش راديه تطلع منها

جمالات: اعمل ايه انا دلوقتى مش هعرف اروح ولا اجيب الصحون اللى عند الانفار

وحيد: انا هروح بسرعه اجيب شويه مياة وننقع البقع اللى ف الجلابيه واخلى حد من الانفار يلم الصحون ومش هتاخر

وحيد راح جاب مياه وراح على العشه لقا جمالات قالعه الجلابيه ولابسه قميص احمر وتحته سنتيانه

وحيد وقف مبلم من المنظر مفاقش اللى عالصوت جمالات: يسى وحيد هات المياه وخليك راقب لحد يشوفنى من الانفار يفتكروا حاجه غلط

وحيد: لا متخفيش انا قولت للانفار انى هريح ساعه مش عايز ازعاج بس بسرعه يلا تلحق تنشف

بزاز جمالات عماله تروح يمين وشمال مع الحركه بص لقا زبه قام وحيد قال مبدهاش بقا وحيدراح ورا جمالات مسك وسطها جمالات خافت بتقوله بتعمل ايه يسى وحيد وحيد جاه مرقضهاعلى الحصيره وعمال يقفش فى بزازها وهى عماله تلطم وتعيط وخايفه تصوت وحيد حس ان جمالات مش ممانعه راح قالع التشيرت والبرمواد اللى كانت عل اللحم جمالات اول ما شافت زبه اتخضت من كبرو كان اكبر من بتاع جوزها

وحيد عمال يبوسها فى شفايفها وجمالات تبادولو متعودتش على كده عوض كان اخره يحطه فى كسها لقت وحيد سحب نص القميص وراح عند اندر بتاعها بينزله لقت وحيد بيلحس كسها اللى اول مالمسه جمالات اتكهربت وعمال تقول بصوت واطى اح اح كمان يسي وحيد الحس ياسي وحيد

وحيد مش عاتقها نازل فيه لحس وجه بزبه على شفرات كسها رايح جاى وجمالات حرفيا مش فى الدنيامن المتعه اللى اول مره تجربها مفقتش لما حست بزب وحييد دخل فى كسها كانه شنيور دخل فى حيطه ووحيد مش راحمها

فى بيت الحاج على

هدى: انا هروح لوحيد اقعد معاه لحد المغرب

هديه: ماشى بس خلى بالك من نفسك ياهدى

هدى: حاضر مش عايزين حاجه من برا

هديه: لا شكرا يا دودو. وخرجت هدى

هديه: قدريه انا عاوز اتكلم معاكئ فى موضوع

قدريه: خير يا قدريه

هديه: هو احنا عمرنا خبينا على بعض حاجه

قدريه: لا وايه لازمته السوال اصلا

هديه: وانا بفتح اليوتيوب عندك لقتك عماله بحث على افلام سكس بتسمعى سكس ياقدريه

قدريه: اه يا هديه بسمع سكس منا مسمعتش سكس يا هديه هروح ادور على اي راجل انام وافضحكم

هديه: انتى واعيه بتقولى ايه يا مجنونه
قدريه: ما انتى مش عارفه ايه اللى حصلى عشان تقولى عليا مجنونه
هديه: احكى يابت الجزمه لحسن اقول لابوكى واخوكى اخليهم يدفنوكى بالحيا
قدريه: لما كنت فى اولى اعدادى فاكرة طبعا الاستاذ مططفى مدرس العلوم لكنت باخد عنده درس فى بيته
اليوم دا كنت باخد عنده الدرس لقيته بيقولى
مصطفى: يلا يبنات ذاكروا الصفحتين دول وتيجوا حافظنيهم الحصه الجايه واستنى يا قدريه
قدريه: خير يا استاذ فيه ايه
مصطفى: ممكن اطلب منك طلب يا قدريه
قدريه: اومر يا استاذ مصطفى
مصطفى: ممكن تعمليلى شويه رز النا مبعرفش اعمله وسمعت من البنات انك بتعرفى تطبخى حلو
قدريه: بس انا ممكن ابوى يضربنى لو اتاخرت
مصطفى: لا متخفيش هما خمس دقائق وهتخلصى
قدريه: حاضر يا استاذ تعالى ورينى المطبخ فين
مشيت مع الاستاذ مططفى لحد المطبخ لقيته وقفلى وبيقولى انا هستنا عشان اتعلم اعمله
وانا بعمله لقيت مصطفى بيبص على طيزى وشويه على بزازى
مصطفى: تعرفى انك جمليه يا قدريه
قدريه: بجد يا استاذ
وفجاة لقيتو مش عارف يا خد النفس وعمال يكح
قدريه: مالك يا استاذ اتصلك بالاسعاف
مصطفى: لا يا قدريه اطفى البوتجاز وتعالى سندينى اوصل الاوضه اجيب البخاخ وهبقا كويس
قدريه: فين اوضتك يا استاذ
مصطفى: على اليمين دى يا قدريه

قدريه مشت بيه لحد اوضه النوم وفتحتها وحطت مصطفى على السرير وقدريه عماله تدور على البخاخ مش لاقياه لقت مصطفى جه شددها من البلوزه اللى كانت لابسها كان هيقطعها فى ايده وركب فوقها وقدريه عماله تصوت مصطفى عمال يبوس فى بوقها وبايده عمال يدعك فى كسها لحد ما حركتها بدات تقل جه فاتح البلوزه وقدريه عماله تقاوم بس ضعيف لغايه ما شهوتها ذات وعماله تقول اه اه مصطفى حس ان قدريه استسلمت جاه قالع البنطلون وقالع الشورت وبان زبه 18سنتى قدريه شهقت لما شفته.....!

التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
التفاعلات: Mada6666
بدايه حلوه استمر وطول ف الاجزاء شويه

• عجبني
التفاعلات: كلاون 😂🤡
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: كلاون 😂🤡 و Le loup
  • عجبني
تسلم ايدك يا برنس من فضلك طول الاجزاء شوية استمتع بالكتابة ومتعنا بالقراءة يا فنان شابووووووووة

• عجبني
التفاعلات: كلاون 😂🤡، انا ابرهيم و الدوكس
تسلم ايدك يا برنس من فضلك طول الاجزاء شوية استمتع بالكتابة ومتعنا بالقراءة يا فنان شابووووووووة
مرددتش اطول فى الجزء عشان دى البدايه

• عجبني
التفاعلات: كلاون 😂🤡 و Abohamed
البدايه حلوه حط اجزاء بسرعه وهي لسه سخنه

• عجبني
البدايه حلوه حط اجزاء بسرعه وهي لسه سخنه
انا كنت ناوى ان النهارده انزل الجزء الجديد بس مش عارف الطريقه انى ادمج الجزء الجديد

• عجبني

بدايه موفقه وطول الجزء خلى الاثاره تعلى​

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بدايه حلوه استمر (y) (y) :giggle: :D :D :giggle: :giggle: 😍 😍 o_O o_O 👏 👏 🤪 🤪 :unsure: :unsure: :coffee: :coffee: :love: :love: 😘 😘

بعد الماتش الاهلى هنزل الجزء التانى

• عجبني
التفاعلات: Mo7a.love2
  • عجبني
حلوه القصه بدايه موفقه كمل يانجم بس خلى الاحداث اطول شويه

• حبيته
التفاعلات: الدوكس
شكلها جامد استمر

انا كنت ناوى ان النهارده انزل الجزء الجديد بس مش عارف الطريقه انى ادمج الجزء الجديد
نزل في الكومنت و اطلب من الشرفين انهم يدمجوا الجزء

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: كلاون 😂🤡 و DarkDeath
مش تتاخر عليناا بقاا

وطول الاجزاء شويه

وحدد معاد تنزل فيه الاجزاء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%