NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

وحده الشراميط الصحيه الجزء الثاني هدي ممرضة الطوارئ

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
ه

هدي الشرموطه

ضيف
الجزء الثاني من قصتنا وبطلة القصه الشرموطه هدي ممرضة الطوارئ
هدي بنت جميلة وجسمها جاااامد وعليها جوز بزاز جامدين
هدي شغاله في الاستقبال وكان بيروح يقعد معاها محمد فواز وكان فواز بيهبلها بكلامه لدرجة انه باسها في شفايفا في مرة وهيا عملت محترمه وزعقتله وبعد كده فواز سابها ومشي وقعد فترة مش معبرها وهيا راحت تخلص ورق من عنده وفواز قام حاطط ايده علي طيزها وهيا كانت عماله تخلص وسابته ومشيت وبعدين فواز راح وراها علي الطوارئ
ودخل اول ما دخل بتقوله مش هينع اللي بتعمله ده فواز مسكها وباسها بوسه طويله وبعدين خرج بزازها وقعد يرضع فيهم وهدي تقول احح ده جميل ارضع كمان احح ارضع وفواز يقول لها هتجوزك يابت وهدي ساااحت ونزل لها البنطول ولفها وطلع زبهقالتله استني ونزلت تمص فواز قالها ايوة كده طلعي الشرموطه وقعدت تمص وبعدين فواز وقفها ودخله في طيزها وهيا اووووف ايه ده افشخني
فواز يقولها انتي ايه تقوله انته عايز ايه يقول لها لبوة
تقوله انا لبوة وشرموطه اححححححح براحه علي طيزي
ده انا هفشخ طيزك يالبوة
هدي من غير شتايم
فواز انتي لسه شوفتي حاجه ياشرموطه
هدي الصوت حد يسمع
فواز اللي يسمع يسمع بنيك لبوة عادي
هدي طب اححح براحه
فواز هاتي بزك يابت المتناكه
هدي خد بزي اهو مص براحه والنبي
فواز يمص وهو بينينك فيها
وبعدين قالها هاجيب
نزلت هدي وقعدت تمص وخدت اللبن كله في بوقها
وبعدين قعدت وعدلت هدومها وفواز قالها وقت ما اقول تعالي تيجي ياشرموطه ماشي
قالتله قلب الشرموطه وبتضحك
وبعدين خرجوا من الاوضه عادي وتاني يوم دخل الاوضه لها واصهحد زميلها تاني اسمه بلال وقعد يهزر معاه ومسك تليفونها
ولقا المتناكه ليها صور ملط وخد الصور. دي
وقالها مصي زبي بدل ما افضحك
قالت انته اتجننت
قالها مش تعملي محترمه مصي يالبوة
وطلع زبه ومسك وشها وقعدت تمص
وبعدين قالها اقعدي عليه وقعدت علي زوبره وقعدت تنط عليه وهاجت بقت تقول احححح انا لبوة ومتناكه احححح نيكني اححح قوي احححك افشخني احححح
يقولها انتي معرصه
تقول ايوة معرصه افشخني
يقولها فواز عمل ايه معاكي تقول فشخني زيك
اححححححح اوووووف
ودخلت فاطمه زميلتها وشافت المنظر ومشيت هدي جت تقوم بلال قالها كسمك كملي دي شرموطه زيك مش هاتتكلكم
وهدي تقول اححح هتنيكها
يقول هنيكهااا وافشخ كسها
انتي لبوة قوي
قالها ابو تريكه عايز ينيكك يابت
تقول احححح. لا ده عايز يخطبني هو قالي
طب ما تخليه ينيكك يالبوة
تقول له لا ياعم. زوبرة كبير يفشخني
وهنا قرر بلال يسخنها قالها خالتك صدرها جامد
قالت اوووف عايز ايه منها قالها عايز انيكها ياولاد الوسخه
هعشركم
وهدي سخنت وبقت تقول احححك نيكني احححك ونيك خالتي وبنتهاونيك اختي احححححك هات لبنك في طيزي المولعه دي
اوووف
بلال جابهم في طيزها وهدي كانت بتعيط من الي حصل
مش متخيله انها تقول كده وتهيج كده وقالت مش هاسيبك
قالها اعلي ما في خيلك اركبيه
قالت هاتشوف وطلع بلال لقا فاطمه قاعدة علي المكتب جنب الباب راح قالها ايه رئيك يا قصير ياحلو تيجي وهاكيفك ورح حاطط ايده علي بزها زمسكه عصره وهيا ساحت وبعد كده فات وراحت باعده ايده
وقالت مش هاسيبك ياعرص قالها هانشوف يامعرصه
يتبع......
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: غريب عن العالم, شاب نييك, Bhzyman و 2 آخرين
الجزء يوضع في رد ع نفس القصة

ثم تنسخي رابط القصة ثم تضعيه في الموضوع الموحد للتبليغات ع القصص وتطلبي الدمج
 
الجزء الثاني من قصتنا وبطلة القصه الشرموطه هدي ممرضة الطوارئ
هدي بنت جميلة وجسمها جاااامد وعليها جوز بزاز جامدين
هدي شغاله في الاستقبال وكان بيروح يقعد معاها محمد فواز وكان فواز بيهبلها بكلامه لدرجة انه باسها في شفايفا في مرة وهيا عملت محترمه وزعقتله وبعد كده فواز سابها ومشي وقعد فترة مش معبرها وهيا راحت تخلص ورق من عنده وفواز قام حاطط ايده علي طيزها وهيا كانت عماله تخلص وسابته ومشيت وبعدين فواز راح وراها علي الطوارئ
ودخل اول ما دخل بتقوله مش هينع اللي بتعمله ده فواز مسكها وباسها بوسه طويله وبعدين خرج بزازها وقعد يرضع فيهم وهدي تقول احح ده جميل ارضع كمان احح ارضع وفواز يقول لها هتجوزك يابت وهدي ساااحت ونزل لها البنطول ولفها وطلع زبهقالتله استني ونزلت تمص فواز قالها ايوة كده طلعي الشرموطه وقعدت تمص وبعدين فواز وقفها ودخله في طيزها وهيا اووووف ايه ده افشخني
فواز يقولها انتي ايه تقوله انته عايز ايه يقول لها لبوة
تقوله انا لبوة وشرموطه اححححححح براحه علي طيزي
ده انا هفشخ طيزك يالبوة
هدي من غير شتايم
فواز انتي لسه شوفتي حاجه ياشرموطه
هدي الصوت حد يسمع
فواز اللي يسمع يسمع بنيك لبوة عادي
هدي طب اححح براحه
فواز هاتي بزك يابت المتناكه
هدي خد بزي اهو مص براحه والنبي
فواز يمص وهو بينينك فيها
وبعدين قالها هاجيب
نزلت هدي وقعدت تمص وخدت اللبن كله في بوقها
وبعدين قعدت وعدلت هدومها وفواز قالها وقت ما اقول تعالي تيجي ياشرموطه ماشي
قالتله قلب الشرموطه وبتضحك
وبعدين خرجوا من الاوضه عادي وتاني يوم دخل الاوضه لها واصهحد زميلها تاني اسمه بلال وقعد يهزر معاه ومسك تليفونها
ولقا المتناكه ليها صور ملط وخد الصور. دي
وقالها مصي زبي بدل ما افضحك
قالت انته اتجننت
قالها مش تعملي محترمه مصي يالبوة
وطلع زبه ومسك وشها وقعدت تمص
وبعدين قالها اقعدي عليه وقعدت علي زوبره وقعدت تنط عليه وهاجت بقت تقول احححح انا لبوة ومتناكه احححح نيكني اححح قوي احححك افشخني احححح
يقولها انتي معرصه
تقول ايوة معرصه افشخني
يقولها فواز عمل ايه معاكي تقول فشخني زيك
اححححححح اوووووف
ودخلت فاطمه زميلتها وشافت المنظر ومشيت هدي جت تقوم بلال قالها كسمك كملي دي شرموطه زيك مش هاتتكلكم
وهدي تقول اححح هتنيكها
يقول هنيكهااا وافشخ كسها
انتي لبوة قوي
قالها ابو تريكه عايز ينيكك يابت
تقول احححح. لا ده عايز يخطبني هو قالي
طب ما تخليه ينيكك يالبوة
تقول له لا ياعم. زوبرة كبير يفشخني
وهنا قرر بلال يسخنها قالها خالتك صدرها جامد
قالت اوووف عايز ايه منها قالها عايز انيكها ياولاد الوسخه
هعشركم
وهدي سخنت وبقت تقول احححك نيكني احححك ونيك خالتي وبنتهاونيك اختي احححححك هات لبنك في طيزي المولعه دي
اوووف
بلال جابهم في طيزها وهدي كانت بتعيط من الي حصل
مش متخيله انها تقول كده وتهيج كده وقالت مش هاسيبك
قالها اعلي ما في خيلك اركبيه
قالت هاتشوف وطلع بلال لقا فاطمه قاعدة علي المكتب جنب الباب راح قالها ايه رئيك يا قصير ياحلو تيجي وهاكيفك ورح حاطط ايده علي بزها زمسكه عصره وهيا ساحت وبعد كده فات وراحت باعده ايده
وقالت مش هاسيبك ياعرص قالها هانشوف يامعرصه
يتبع......
جامده اوي وبيحصل فعلن
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%