NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عاشق نيك الطيز ٢٢

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
حد واخد باله أن وجه قبلي وتحديدا اللي شوفته يعني بتوع المنيا الصعيد بقوا افجر من بتوع ايچيبت هنا

حقيقي اااه بس بحري وخصوصا اسكندريه جمدانهم بقي فاااجر اكتر من الاول بجد

حقيقي اااه بس بحري وخصوصا اسكندريه جمدانهم بقي فاااجر اكتر من الاول بجد
اسكندرية كده كده ملط واكبر نسبه دياثة وتحرر هناك

مصر كلها بقت جامده نيك وخصوصا اسكندريه

حرفيا ااه حتي البنات اللي مش متجوزه ومش عايزه حد يلمسها برده تلاقيها بتتلبون في كل تصرفاتها

انا من اسكندرية يا باشا و مفيش الكلام ده و لو موجود دى قلة لا تذكر اكيد و الكلام الى انت قلته ده ممكن تطير فيه رقاب عندنا مش زى ما انت متخيل

حرفيا ااه حتي البنات اللي مش متجوزه ومش عايزه حد يلمسها برده تلاقيها بتتلبون في كل تصرفاتها
دي حقيقه حتى لو مش ف دماغها تنام مع الراجل بس بتحب تتشرمط عليه

• حبيته
التفاعلات: Omar Tamer
انا من اسكندرية يا باشا و مفيش الكلام ده و لو موجود دى قلة لا تذكر اكيد و الكلام الى انت قلته ده ممكن تطير فيه رقاب عندنا مش زى ما انت متخيل
حبيبي انا مغلطتش في حضرتك
كل البلاد فيها نسوان ودياثة وتحرر ونسوان قارحه

حبيبي انا مغلطتش في حضرتك
كل البلاد فيها نسوان ودياثة وتحرر ونسوان قارحه
اكيد انا مخدش المعنى على نفسى طبعا . متفق كل مكان فيه كدة و كدة .. بس انت كلامك كان مبالغ فيه و الصورة مش زى ما انت متخيل .. اسكندرية اغلبها مناطق شعبية و الكلام ده يعمل نصايب

ي
اكيد انا مخدش المعنى على نفسى طبعا . متفق كل مكان فيه كدة و كدة .. بس انت كلامك كان مبالغ فيه و الصورة مش زى ما انت متخيل .. اسكندرية اغلبها مناطق شعبية و الكلام ده يعمل نصايب
حبيبي كل بلد فيها و فيها انا من الجيزة و عاوز اقولك في لباوي كتير عندنا و زي ما في لباوي في محترمين كتير

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ي

حبيبي كل بلد فيها و فيها انا من الجيزة و عاوز اقولك في لباوي كتير عندنا و زي ما في لباوي في محترمين كتير
طيب ما انا قلت كدة فيه و فيه .. راجع كلامى كويس حتفهم اقصد ايه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%