NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عارف بس انا جودت معاه في الهزار و دي قلة ذوء مني
مش علي طريقة التجويد كده بس دي مش اول مرة وكل مرة اميل شكل

مش علي طريقة التجويد كده بس دي مش اول مرة وكل مرة اميل شكل
معلش انا قولتله كلمتين يا ريت يفهمهم لو بيفهم

معلش انا قولتله كلمتين يا ريت يفهمهم لو بيفهم
يا عم الحبتبن الب عملتهم فوق دمة حافظنهم
فمتتخلش فلي ملكاش فيه
عشان متسمعش الي ميرضكاش
ده موضوع بيني و بنها

يا عم الحبتبن الب عملتهم فوق دمة حافظنهم
فمتتخلش فلي ملكاش فيه
عشان متسمعش الي ميرضكاش
ده موضوع بيني و بنها
اول حاجة خليك مؤدب علشان كل الي بتعمله ده مش حيفيدك و لا حيحسن صورتك لا قدامي و قدام اي حد انت يا ابني لسة صغير و عايز تتعلم صدقني يعني اية ذوء و يعني اية حقي و حأك و حدودي و حدودك

ثانيا حضرتك الي داخل في موضوعي و كومنتي و عايش و مقضيها فانت الي دخلتني مش انا الي ادخلت

ثالثا حتسمعني اية مثلا ميردنيش مهرجان 😅 و لا حتشتم و لا حتعد تتنرفز في كلام مش مفهوم
" قلة الادب دايما دليل على ضعف موقفك"

رابعا لو في موضوع بينك و بينها خلية بينك و بينها لان اول ما تتخانق في الشارع مينفعش تطلب ان الناس متدخلش،،،لاء و انت كمان داخلي و كاني هوا هنا مثلا

خامسا حفهمك حاجة علسان انت لسة صغير متجريش ورا اي واحدة مهما كانت استغني و حتلاقي كل الي بتتمناهم بيجو لغاية عندك

سادسا اهتم بانك تطور طريقة كلامك علشان باين عليك مبتعرفش تتكلم

• عجبني
التفاعلات: مرحب
اول حاجة خليك مؤدب علشان كل الي بتعمله ده مش حيفيدك و لا حيحسن صورتك لا قدامي و قدام اي حد انت يا ابني لسة صغير و عايز تتعلم صدقني يعني اية ذوء و يعني اية حقي و حأك و حدودي و حدودك

ثانيا حضرتك الي داخل في موضوعي و كومنتي و عايش و مقضيها فانت الي دخلتني مش انا الي ادخلت

ثالثا حتسمعني اية مثلا ميردنيش مهرجان 😅 و لا حتشتم و لا حتعد تتنرفز في كلام مش مفهوم

رابعا لو في موضوع بينك و بينها خلية بينك و بينها لان اول ما تتخانق في الشارع مينفعش تطلب ان الناس متدخلش،،،لاء و انت كمان داخلي و كاني هوا هنا مثلا

خامسا حفهمك حاجة علسان انت لسة صغير متجريش ورا اي واحدة مهما كانت استغني و حتلاقي كل الي بتتمناهم بيجو لغاية عندك

روح اتعلم انت الاول يعني ايه زوق
و متدخلشي في الي ميعنكاش
عشان انت متعرفش حاجه

هي يعني جابتك و قالتلك ادخل
انت الي دخلت و كمان و جهتلي انا كمان و غلط فيه بدون ما اعملك حاجه

بطل حك ارجوك
مش نقصاك انت كمان

هي يعني جابتك و قالتلك ادخل
انت الي دخلت و كمان و جهتلي انا كمان و غلط فيه بدون ما اعملك حاجه

بطل حك ارجوك
مش نقصاك انت كمان
طب براحة كده قولي خرجت عن حدود الزوق و الادب معاك في اية

طب براحة كده قولي خرجت عن حدود الزوق و الادب معاك في اية
يا بني انا و ميرنا اصدقاء و هي زعلانه مني و انت دخلت غلط فيه و فهمت الموضوع غلط

كنت اشرح و استاذن و فهم علشان نفهم لاني اول حاجة عملتها سألتها راجع الكومنتات
و قبل ما انا و انت نشد مع بعض سألتك برده
اتعلم من الاكبر منك ازاي تدير حوار و ازاي تكون ذوء و ازاي تعرف تتكلم
احنا هنا كلمات بتتكتب لانا اعرفك و لا انت تعرفني فطريقة كلامك و كلامك هو الي بيخلي الناس هنا تشوفك و انت مش متوفق خالص في دي

لاكن دخلة قلب الاسد دي مبتجبش خاصة هنا اسمع من اخوك الكبير

بص الي بينكم حلوه مع بعض بينكم و بين بعض احترم الصداقة الي بينكم و لحظات الود و الاكتر انك تحترم رغبة الي قدامك لان ده بيعليك في نظره اوي مهما كان الي حصل و لو بتعزو اوي راقبه من بعيد خليك علية حارس لما تحس انه بيقع اسنده مش علشان يرجعلك لاء علشان الصداقة و المعزة الي جواك نحيته

لاكن متضغتش كده لان باين من كلامها انها مضغوطه و انا لا اعرفها و لا ليا كلام معاها على اد الكومنتات و بس انت عامل ضغط جامد و اكيد اكيد متحبش تكون الضغط في صديق ليك

• عجبني
التفاعلات: مرحب
احنا هنا كلمات بتتكتب لانا اعرفك و لا انت تعرفني فطريقة كلامك و كلامك هو الي بيخلي الناس هنا تشوفك و انت مش متوفق خالص في دي

بص الي بينكم حلوه مع بعض بينكم و بين بعض احترم الصداقة الي بينكم و لحظات الود و الاكتر انك تحترم رغبة الي قدامك لان ده بيعليك في نظره اوي مهما كان الي حصل و لو بتعزو اوي راقبه من بعيد خليك علية حارس لما تحس انه بيقع اسنده مش علشان يرجعلك لاء علشان الصداقة و المعزة الي جواك نحيته

لاكن متضغتش كده لان باين من كلامها انها مضغوطه و انا لا اعرفها و لا ليا كلام معاها على اد الكومنتات و بس انت عامل ضغط جامد و اكيد اكيد متحبش تكون الضغط في صديق ليك
لا اتعلم انت متدخلش حوار ملكشي دعوه بيه
مفيش حد طلب منك تدخل

تمام ولا قلت حاجه غلط

خلي بالك سهل اوي اني ارد عليك و نقعد نخش في مسارعة ديوك سوا لاكن مش حنحل حاجة لاكن الصعب انك تكون متزن و هادي علشان و هنا قوتي و ضعفك اتعلم و مش عيب تتعلم كلنا بنفضل نتعلم لاخر نفس

مفيش حد طلب منك تدخل

تمام ولا قلت حاجه غلط
انت الي دخلتلي ملعبي و انا بصراحة مش من هواة اني اقعد اتفرج

قولتلك برده ملكاش دعوه
انت متعرفشي حاجه فمتتدخلش برده

مفيش حد طلب منك تدخل

تمام ولا قلت حاجه غلط
لما الاقي غلط لازم اتكلم و لما اغلط لازم اعتذر و لا اسئ الفهم لازم اقول و اشرح

قولتلك برده ملكاش دعوه
انت متعرفشي حاجه فمتتدخلش برده
و انا دخلت انا برد على كلامك الي بحكم صغر سنك دخلتني فيه

انت الي دخلتلي ملعبي و انا بصراحة مش من هواة اني اقعد اتفرج
اولا معدش راد عليك
عشان مش هعكر مذاجي معاك