NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الخبرة هى العامل الأساسى اللى تخلى الجيل ده بيحب الستات الكبيرة كمان الدنيا مفتوحة ليهم مش زى ايامنا احنا النت فتح عقولهم وعنيهم على حاجات كتير لو كانت موجودة على ايامنا كنا هنعمل برده زيهم
عندك حق

• عجبني
التفاعلات: AMGjr
أذواق
مش كل الشباب بتميل لكبار السن وفي ناس كتير بتحب الصغيرين... هي فعلا اذواق 💥
بس الاهم بتبقي الكبيره فاهمه ومجربه وغير كدا مفتوحه ع لو الكلام وصل لنيك حقيقي
دي وجهة نظري الشخصيه
يعنى تقدى وقت مش حب لجمالها بل للمصلحه فقط

• عجبني
التفاعلات: doctor_massage و Abo hassan
ممكن اعرف ليه الجيل ده مركز اوى مع الستات الكبيرة بالرغم فى البنات الجيل ده احلى مننا بكتير؟
مش لاقي سبب واضح اقولهولك
بس اغلب الرجالة بيحبوا السن الكبير
خصوصا الاربعينات

ممكن اعرف ليه الجيل ده مركز اوى مع الستات الكبيرة بالرغم فى البنات الجيل ده احلى مننا بكتير؟
الموضوع دا علي مستوي العالم كله مش مصر بس بالنسبالي عشان حاجه مجربتهاش قبل كدا فا عايز اجرب حد اكبر مني و ساعات كتير فشخ البنات الي في سننا مملين فشخ

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Om Ahmed و drsniper666
الموضوع دا علي مستوي العالم كله مش مصر بس بالنسبالي عشان حاجه مجربتهاش قبل كدا فا عايز اجرب حد اكبر مني و ساعات كتير فشخ البنات الي في سننا مملين فشخ
بعيد عن التجربة
بس هم بيبقوا حلوين 😂😂

• عجبني
التفاعلات: Om Ahmed
طيز الستات الكبيره احلي وامتع وتعملي اللي انا عايزو ❤️🔥🔥

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Om Ahmed و شهوة مجهول
  • أتفق
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: عبضو, Om Ahmed, شهوة مجهول و 2 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Om Ahmed, شهوة مجهول, drsniper666 و شخص آخر
اهو كلام
مش متفق

• عجبني
فقدان الشغف

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Om Ahmed و شهوة مجهول
انا ٢٢ و علاقه سري مع مرات عمي ارمله ٥٥ بدون اولاد. تعملني مثل ابنها ووانا اعملها مثل امي .مع شويه تجاوزات

• عجبني
التفاعلات: شهوة مجهول
ممكن يكون من اللى بيشوفه لانه اتجاه غريزة بيتوجه حسب الموجة ..دلوقتى جيل الاربعين والخمسين مثلا طبيعى لما يشتهى ست مناسبة له هتكون قريبة من عمره بنسبة كبيرة انما شاب فى العشرينات المفروض هيشتهى بنوتة مزة شقية عفية نارية منها الكرباج ومنها المهلبية برضو اهم يلعبو جمباز مع بعض ويفرهدو نفسهم انما اللى بيتفرج عليه معظم الشباب من وقت ذروة البلوغ مثلا لغاية ٣٠ كده محسسه انه دا الطبيعى و غالبا هو اللى بيحرك شهوته جواه ناحية اللى بيشوفه
مجرد وجهة نظر

• عجبني
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Om Ahmed و Karim g
فقدان الشغف
اتفق وصعوبة الزواج وتكاليفه سبب رئيسى ان الشباب يدور على اسهل واسرع طريق لتفريغ شهوتهم اللى طبيعى موجودة فينا كلنا مفيش بشر مش بيفكر فى الجنس بشكل او باخر مهما كان

• عجبني
التفاعلات: Om Ahmed و عرباوي zx
الخبره يا ام احمد الخبره والجسم الفاير

• عجبني
الخبرة بتفرق وبتحكم

• عجبني
الكبيرة زكية وفهيمة وبتعرف تعطي حالا

• عجبني
لا شيء يفوق الخبرة حبيبتي انا عديت الأربعين ولسه بهيج علي النسوان الكبيرة يمكن غشان اول تجربة لي كانت مع واحده اد أكبر مني ب٣٠ سنة وكانت تجربة لا تنسي

• أتفق
التفاعلات: شهوة مجهول

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%