NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

LADY MONA

لستُ سيدة بلا عُيوب..أنا فقط أظهر مَحاسِني💬🖤
العضوية الذهبيه
ناقد فني
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ناشر صور
توجه جنسي
لا انجذب جنسيا
ليه نسبه الشذوذ في الرجالة عالي
يعني مثلا احنا ممكن تلاقي ديوث لكن من الصعب جدا نلاقي ديوثه ليه مثلا ممكن تلاقي متحرر ومن الصعب نلاقي متحرره ليه مثلا نلاقي ماستر كتير لكن قليل بقي بيقلدوهم من البنات وبقي موجود ميستريس

الشذوذ من ملاحظتي أنه بيبدا من عند الرجاله غالبا لما سألت زمان قالولي أن بسبب عدد الستات قليل لكن دلوقتي بقي الستات كتير اكتر من الرجاله كمان

ايه سبب ده من وجهة نظرك ؟
هل بسبب ظروف البلد وصعوبة الجواز ادي اللي ظهور بعض الشذوذ الجنسي؟
الشذوذ دايما اكتر عند الرجاله تختلف ام تتفق ؟وايه السبب

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: علياء حسن, عمرو 55, أحمد السويسي و 4 آخرين
يعني مثلا احنا ممكن تلاقي ديوث لكن من الصعب جدا نلاقي ديوثه ليه مثلا ممكن تلاقي متحرر ومن الصعب نلاقي متحرره ليه مثلا نلاقي ماستر كتير لكن قليل بقي بيقلدوهم من البنات وبقي موجود ميستريس

الشذوذ من ملاحظتي أنه بيبدا من عند الرجاله غالبا لما سألت زمان قالولي أن بسبب عدد الستات قليل لكن دلوقتي بقي الستات كتير اكتر من الرجاله كمان

طيب نسبه الشذوذ مش عند الرجاله اكتر ولا حاجه بس هو التفاوت قليل الفكره انها دايما بتبداء من عند الراجل عشان تحكمه ف شهوته اضعف ب كتير من البنت والستات ع قد مهما بقى كتير ع قد مهما ف الاول بيخافوا من المجتمع ع انها ماشيه مع واحد هوب تجرب الليز بعدين تحرب مع واحد لو بيفهم تمام هتجرب التانى مع الوقت احساها بحب التملك بيختفى نفس الحال مع الراجل لس الراجل اجراء كتير عشان كدا بيبان اكتر

• عجبني
التفاعلات: Sam Adams، الهايج ابو زب هايج و LADY MONA
السبب من وجهه نظري الشهوانيه اللي ف الرجاله عاليه جدا و بقت عاليه بسبب الانفتاح و النت و افلام البورتو باشكلها اللي بينتشر بسرعه و الاجيال الصغيره اللي ف كتير منهم بينسو الفطره علي ايه
حاجاات كتيييير فشخ بتهددهم و لسه قدام هنشوف و نسمع حاجات غريبه اكتر
معلش يعني واحد قبل علي نفسه انو يبقي شاذ و يتناك حرفيا هيقبل اي حاجه تانيه

• عجبني
التفاعلات: Sam Adams و LADY MONA

اظن انه قليل تلاقي بنت تعمل معاها سكس شات مثلا
لاكن بكل سهولة تلاقي سالب
مش سهل تلاقي بنت عايزة تتكلم في السكس علي الخاص عادي
لاكن سهل تلاقي ولد .
دا مش مبرر لاكن توضيح بس

• عجبني
التفاعلات: LADY MONA و جدو سامى 🕊️ 𓁈
@Man0
عدل التعليق
وانا مش بتكلم عن الشذوذ نفسه أنا بتكلم عن النسبة في الرجالة بتكون اكتر ليه بقي والستات دلوقتي مفيش اكتر منهم

الموضوع اوفر هنا وللاسف عالى بالرغم من الطبيعى مفيش احسن منه

• عجبني
التفاعلات: LADY MONA
طيب نسبه الشذوذ مش عند الرجاله اكتر ولا حاجه بس هو التفاوت قليل الفكره انها دايما بتبداء من عند الراجل عشان تحكمه ف شهوته اضعف ب كتير من البنت والستات ع قد مهما بقى كتير ع قد مهما ف الاول بيخافوا من المجتمع ع انها ماشيه مع واحد هوب تجرب الليز بعدين تحرب مع واحد لو بيفهم تمام هتجرب التانى مع الوقت احساها بحب التملك بيختفى نفس الحال مع الراجل لس الراجل اجراء كتير عشان كدا بيبان اكتر
@Man0
عدل التعليق
وانا مش بتكلم عن الشذوذ نفسه أنا بتكلم عن النسبة في الرجالة بتكون اكتر ليه بقي والستات دلوقتي مفيش اكتر منهم
تم قولى رايك بقى ع كلامى

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
السبب من وجهه نظري الشهوانيه اللي ف الرجاله عاليه جدا و بقت عاليه بسبب الانفتاح و النت و افلام البورتو باشكلها اللي بينتشر بسرعه و الاجيال الصغيره اللي ف كتير منهم بينسو الفطره علي ايه
حاجاات كتيييير فشخ بتهددهم و لسه قدام هنشوف و نسمع حاجات غريبه اكتر
معلش يعني واحد قبل علي نفسه انو يبقي شاذ و يتناك حرفيا هيقبل اي حاجه تانيه
مفيش ايه سبب علمي أن الرجالة شهوانيه اكتر من الستات ده بالعكس تماما أنا قرأت في مصادر كتير أن الستات اكتر
افلام البورنو لغير المتزوجين فعلا أنا شايفه ده سبب مهم جداً لأن الأمر بيبدا بالعادة السرية مع الفيلم لكن بعد كده مش بنحس أنها كافية والعقل بيفكر بشكل مختلف للبحث عن اللمتعه فهنا بيبدا الشذوذ بس افلام البورنو موجوده من زمان يعني مش من دلوقتي عشان تكون خطر الأجيال الجديدة

مفيش الكلام ده الرجالة اكتر بكتير البنات شذوذ فالليز ده الوحيد المنتشر عندنا لكن عدوبقي كام شذوذ منتشر عن الرجالة
اتفق أن تحكم البنت في الشهوه اكتر من الراجل ممكن فعلا يكون سبب

لاكن سهل تلاقي ولد .
دا مش مبرر لاكن توضيح بس
😂ماشي بس ده مش إجابة ده يعتبر توضيح للأسالة

لاكن سهل تلاقي ولد .
دا مش مبرر لاكن توضيح بس
واحنا فعلا بنخاف عشان مستقبلنا والسمعه وتجنبنا للمشاكل فصعب انك تلاقي بنت

• عجبني
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈
😂ماشي بس ده مش إجابة ده يعتبر توضيح للأسالة
لا اجابة
انا مثلا عمري ما عملت سكس شات مع بنت
لاكن في سوالب كتير كانوا عايزين يعملوا سكس شات معايا
دا بسبب انهم ملقيوش بنت يعملوا معاها سكس طبيعي فبقوا هم البنت و بيروحوا للناس

• عجبني
مفيش الكلام ده الرجالة اكتر بكتير البنات شذوذ فالليز ده الوحيد المنتشر عندنا لكن عدوبقي كام شذوذ منتشر عن الرجالة
اتفق أن تحكم البنت في الشهوه اكتر من الراجل ممكن فعلا يكون سبب
البنت مش هتبقى ديوثه ع الراجل بتاعها عشان زى مقولتى هما قليلين لما تلاقى راجل فعلا بس عادى جدا تبقى ديوثه ع بنت وتظبتها مع واحد تانى ومش بعيد تجبلهم شقه كمان 😂
السيطره والماستر اكتر ف الولد دا طبيعى عشان الراحل ف الغالب بيبقى قوته اكبر وعصبيته اعلى

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي و LADY MONA
واحنا فعلا بنخاف عشان مستقبلنا والسمعه وتجنبنا للمشاكل فصعب انك تلاقي بنت
انا مش عارف ليه
طب ما عادي انك يبقي شات مع ولد منغير صور
بخصوصيه
و منغير اي تفاصيل عن نفسك
و كله هيبقي تمام
يبقي مجرد كلام ليكم انتم الاثنين

• عجبني
صعب الست تكون ديوثة صعب جدا لان الست غيورة جدا ومش بتستحمل واحدة تانية تشاركها فى حبيبها او جوزها ده الست بتغير من الست التانية عشان الشغل او الفلوس الخ.. انما مش كل الرجالة غيورة بالشكل الجامد ده

والبنت متحاوطة بمشكلة السمعة والبكارة والكلام ده فصعب تكون متحررة او مستريس وهى متربية على ان الراجل هو الكل فى الكل وانه هو اللى يبدا الخطوة الاولى وهى تقعد تتقل وتستناه يلح عليها
اتفق بس برضو انت وضحت كده ليه صعب تلاقي بنات لكن اي سبب أن الرجالة اكتر ليه الشذوذ بيبدا من عندهم

• حبيته
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈

طب مفي شذوذ بين الستات وكتير كمان
وانا هنا مش بدافع عن فئة

بالعكس الموضوع فعلا بقي كتير سواء دياثه شذوذ-جنسي او ايا كان المسمي
أسبابه كتير
سوء تربيه
افلام اباحيه بتظهر الحجات حلوة
عقدة الخواجه
حجات كتير

انا مش عارف ليه
طب ما عادي انك يبقي شات مع ولد منغير صور
بخصوصيه
و منغير اي تفاصيل عن نفسك
و كله هيبقي تمام
يبقي مجرد كلام ليكم انتم الاثنين
لو امان ليه وهي محتاجه اكيد هتوافق

مفيش ايه سبب علمي أن الرجالة شهوانيه اكتر من الستات ده بالعكس تماما أنا قرأت في مصادر كتير أن الستات اكتر
افلام البورنو لغير المتزوجين فعلا أنا شايفه ده سبب مهم جداً لأن الأمر بيبدا بالعادة السرية مع الفيلم لكن بعد كده مش بنحس أنها كافية والعقل بيفكر بشكل مختلف للبحث عن اللمتعه فهنا بيبدا الشذوذ بس افلام البورنو موجوده من زمان يعني مش من دلوقتي عشان تكون خطر الأجيال الجديدة
البورن موجود من زمان قوي بس سرعه انتشاره مش زي دلوقتي و انواعه مش زي دلوقتي
التقطه التانيه علميا و بعد ابحاث ناس كتير عملوها الشهوه ف الحاله العاديه حاله السكون بتكون عند الراجل اكتر لحين الاثاره
ف العلاقه الجنسيه و الممارسه شهوه الست بتكون اضعاف مضاعفه
النقطه التالته الشباب مدمر جنسيا قوي اقل فكره عندو ممكن يكون عايز يعملها و يجربها و ينميها انا افتكر ف سن الاعدادي و الثانوي دا البوسه ممكن مكنتش اكل بعدها حاجه و اقعد احلم بيها دلوقتي انا بسمع حكايات من عيال حرفيا عيال تشيب
النقطه الاخيره التربيه و الثقافه الجنسيه الاب عليه واجب لما يلاقي ابنه بيبلغ يفهمه ليه دا و ليه دا صح و ممككن بطرق غير مباشره زي قصص القرأن
و الام تحافظ علي بنتها و تصاحبها

• عجبني
البنت مش هتبقى ديوثه ع الراجل بتاعها عشان زى مقولتى هما قليلين لما تلاقى راجل فعلا بس عادى جدا تبقى ديوثه ع بنت وتظبتها مع واحد تانى ومش بعيد تجبلهم شقه كمان 😂
السيطره والماستر اكتر ف الولد دا طبيعى عشان الراحل ف الغالب بيبقى قوته اكبر وعصبيته اعلى
طب ليه هما الرجالة بيبدوا بفكرة الشذوذ ليه تفكيرهم بيروح لكده ؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%