NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ض

ضحيه الاباحيه

ضيف
عندي ٢٠ سنه ، وتقريبا بضرب عشره من قبل ما ابلغ ومتقوليش ازاي ، وعرفت البورن من اولي اعدادي ف حضرتك انا مدمن علي العشرة والبورن يعني منتهي الصلاحيه ..

من غير دخول في تفاصيل كتير بقالي دلوقتي ٤ ايام من غير ما اضرب عشرة وكدا وده عادي مره قعدت اسبوع عادي بس المره دي حاسس ان بضاني اليمين وجعني وتحت العانه النحيه اليمين كدا برضو مش وجع جامد لا تحس وخز كدا بسيط بس مزعج ..

انا مش عارف ده عادي بسبب اني بطلت اعمل واسمع بورن ولا اي مش عارف !؟
برضو انا ممكن بليل احس بتهيج وكدا وممكن اكلم بت فون ونسخن بس ممكن العب بس موصلتش لمرحله اني انزلهم ده في تاني يوم وانا مبطل ، اليومين التانين مجتش جنبه وحاسس بالوجع ده !!

• عجبني
التفاعلات: فكرى
عندي ٢٠ سنه ، وتقريبا بضرب عشره من قبل ما ابلغ ومتقوليش ازاي ، وعرفت البورن من اولي اعدادي ف حضرتك انا مدمن علي العشرة والبورن يعني منتهي الصلاحيه ..

من غير دخول في تفاصيل كتير بقالي دلوقتي ٤ ايام من غير ما اضرب عشرة وكدا وده عادي مره قعدت اسبوع عادي بس المره دي حاسس ان بضاني اليمين وجعني وتحت العانه النحيه اليمين كدا برضو مش وجع جامد لا تحس وخز كدا بسيط بس مزعج ..

انا مش عارف ده عادي بسبب اني بطلت اعمل واسمع بورن ولا اي مش عارف !؟
برضو انا ممكن بليل احس بتهيج وكدا وممكن اكلم بت فون ونسخن بس ممكن العب بس موصلتش لمرحله اني انزلهم ده في تاني يوم وانا مبطل ، اليومين التانين مجتش جنبه وحاسس بالوجع ده !!
عندى نفس المشكله حصلتلى من يجى 2 سنه ولسه معايه لحد دلوه

ايوة يعني جول السنتين طول متفرجتش علي بورن او ضربت عشرة !؟
لا بتفرج وبضرب عشرات عادى بس الوجع بيجى كل فتره ومش بيبقا الم كبير عادى وجع بسيط وبيروح واعلم انا قعت ادور على اجابه لسوال وملقتش اجابه ولا علاج

بسبب انك كل مبتبقا هتنزلهم بتكتم الشهوه و ده غلط و سبب الوجع دوالي الخصيه للاسف عندي فاخلي بالك وامنع نفسك من الافلام دي علي الاقل و انتا مع الوقت هتقلل من العاده بس مش هتمنعها و متكتمش شهوتك عشان الموضوع ميطورش

بسبب انك كل مبتبقا هتنزلهم بتكتم الشهوه و ده غلط و سبب الوجع دوالي الخصيه للاسف عندي فاخلي بالك وامنع نفسك من الافلام دي علي الاقل و انتا مع الوقت هتقلل من العاده بس مش هتمنعها و متكتمش شهوتك عشان الموضوع ميطورش
هو الوجع راح ، بس هي دوال الخصيه لو كانت عندي وبطلت اسمع بورن واحاول مهيجش نفسي وكدا هبقي كويس هتروح الدوال !؟

هو الوجع راح ، بس هي دوال الخصيه لو كانت عندي وبطلت اسمع بورن واحاول مهيجش نفسي وكدا هبقي كويس هتروح الدوال !؟
للاسف الدوالي مش بتروح وسعات بتوصل لمرحله عمليه جراحيه حاول تقلل من العاده عشان الخصيه ترتاح و الموضوع ميطورش ابعد عن اي حاجه فيها ايحاء جنسي او صوم يكون افضل

أخى العزيز انته عندك حق فى اللى قولته وإن جالى بسبب الكتم وانته ب تنزل بس انته بتقول أن الواحد يمنع نفسه من الأفلام دى بس ده حل صعب من رأي ان تخفف ومتضغتش على العضو الزكرة اثنا ابعاده أسريه وشكرا

أخى العزيز انته عندك حق فى اللى قولته وإن جالى بسبب الكتم وانته ب تنزل بس انته بتقول أن الواحد يمنع نفسه من الأفلام دى بس ده حل صعب من رأي ان تخفف ومتضغتش على العضو الزكرة اثنا ابعاده أسريه وشكرا
كلام صحيح مختلفناش

دوالي خصيه للاسف
هتحتاج عمليه جراحيه بحوالي15 الف جنيه
هيفتح لك 3 سم مكان حزام البنطلون كدا.
اتطمن ع نفسك عشان ميحصلش تضخم فالوريد
ونسبه التشوه فالحيوانات المنويه تبقي قليله.

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دوالي خصيه للاسف
هتحتاج عمليه جراحيه بحوالي15 الف جنيه
هيفتح لك 3 سم مكان حزام البنطلون كدا.
اتطمن ع نفسك عشان ميحصلش تضخم فالوريد
ونسبه التشوه فالحيوانات المنويه تبقي قليله.
انا اهو بقالي ٨ ايام ولا بسمع بورن ولا بضرب عشرة ، هو ممكن اهيج ويقف كدا بس مش بضرب عشرة ودلوقتي مش حاسس باي وجع ولا الم وحاسس بتحسن احسن من الاول !
يبقي دي كانت تعب من دوال الخصيه ولا تعب عشان بطلت اسمع بورن وبطلت عشرة

• عجبني
التفاعلات: حامد الزبير
استحمل ممكن يكون احتباس بسيط نصيحتي هي انك ممكن تضرب عشره وتشوف لو ارتحت يبقا احتباس وابدا قلل الضرب تدريجي ومحدش يقولك دوالي وهبل لان الدوال مش بتتشخص بالكلام لازم تتشاف

استحمل ممكن يكون احتباس بسيط نصيحتي هي انك ممكن تضرب عشره وتشوف لو ارتحت يبقا احتباس وابدا قلل الضرب تدريجي ومحدش يقولك دوالي وهبل لان الدوال مش بتتشخص بالكلام لازم تتشاف
لازم تتشاف ههههه هو بيتكلم في اعراض نفس اللي عندي اللي هي دوالي في الخصيه تقوم انتا بدل متنصحه تقول اضرب عشره واتفرج 😂 وبعد كده تقولو ان احنا بنقول هبل ياعم روح اتنيل علي جنب انتا عايز تشوف و خلاص بين عليك ده واحد بيقول انو وصل لمرحلة الادمان يعني الضرر ده وارد جداً

• بيضحكني
التفاعلات: دكتور ميدو
بيقولك ادمان وبيعملها من قبل ما يبلغ وعنده دلوقتي 20سنه
يعني بيعملها من حوالي خمس ست سنين اقل حاجه
وانت تقول له اضرب عشره وقلل ضرب 😂

• بيضحكني
التفاعلات: دكتور ميدو
انا من قبلك من و عمري ٨ سنين و عملت دوالي و انا عندي ١٥

انا من قبلك من و عمري ٨ سنين و عملت دوالي و انا عندي ١٥
عرفت ازاي ان عندك دوالي !؟
وانت كام سنه كلوقتي وفي تحسن ولا لا !؟
وبتضرب عشرة عاظي ولا ىا !؟
وممكن تتجوز عادي ولا ؟؟

• عجبني
التفاعلات: Jan 6
حضرتك طبيب ؟ لا طب دارس الكلام ده ؟ لا خلاص لو سمحت سيب العلم لاصحابه الموضوع مش فهلوه انا اتكلمت بطريقه علميه معاه انت بقا من النوع الي بيروح لمجبراتي عشان هو فاجر وبيعرف يجبس ولما يتفشخ يقوم رايح لدكتور العضم عشان يلحقه دي حاجه تانيه وانا +انا مقولتش وريني طيزك انا قولت لازم تتشاف وانا مقولتش يبعتهالي انا قصدي يروح يكشف لان ده مش تخصصي الكلام واضح مش محتاج تحريف او روشنه او تريقه في حاجه اسمها signs وهي الي بيشوفها الطبيب او بيسال عنها عشان العيان يجاوبه وفي symptoms الي هي الاعراض والتشخيص بيكون في حاجه من الاتنين بس حضرتك متعرفش وبتتريق وخلاص عشان انت روش نيك

بيقولك ادمان وبيعملها من قبل ما يبلغ وعنده دلوقتي 20سنه
يعني بيعملها من حوالي خمس ست سنين اقل حاجه
وانت تقول له اضرب عشره وقلل ضرب 😂
ههههه ؟ اضحك يعني ولا ايه مش فاهم
انا بنصحه طبيا ان الوقوف مره وحده ممكن يعمل احتباس وفالاخر كان قصدي فالكلام انو يكشف وميعتمدش على بوست هنا عشان الهبيده الي زيك كتير وده واجبي او حقه عليا

عرفت ازاي ان عندك دوالي !؟
وانت كام سنه كلوقتي وفي تحسن ولا لا !؟
وبتضرب عشرة عاظي ولا ىا !؟
وممكن تتجوز عادي ولا ؟؟
كشفت جراحه بسبب الم في الخصية و انا في ٣ اعدادي و طلعت دوالي و عملت العملية و كله تمام
و عملت فحص سائل منوي و عد حيوانات منوية و طلعت زي الفل

كشفت جراحه بسبب الم في الخصية و انا في ٣ اعدادي و طلعت دوالي و عملت العملية و كله تمام
و عملت فحص سائل منوي و عد حيوانات منوية و طلعت زي الفل
بالظبط ي جماعه ده الي بقوله انو لازم يكشف ميعتمدش على ارااء وتجارب لان احنا مش ادرى من الدكتور

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%