NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Fady Ahmed

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لما تكون عايش مع امك لوحدك و اصحابك كل يوم يكلموك تنزل معاهم عالقهوة و تقولهم لا و يقولولك يبني هتقعد في البيت تعمل ايه و تقولهم و لا حاجة هقعد مع امي

انت بليل و انت قاعد فوق طياز امك قصدي قاعد مع امك 🔥

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: العنتيل 007, تيفو, aymen htm و 21 آخرين
عايز حد بيعرف يشتم ابعتله صور محارمي يفشخهم

• عجبني
التفاعلات: الساحر الجبار, ابوو زبرر 🥒🔥🦍, هيثم الجوكر و 3 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وأخد حظر تليجرام

عايز حد بيعرف يشتم ابعتله صور محارمي يفشخهم
تعالى خاص ياحبيبى ورينى كده وانا همتعك اوى اوى بكل اللى انت عايزه.. شتايم ونيك وفشخ واوسخ كلام وشتيمه لمحارمك بس تعالى يلا ياححححبيبى مستنييكك اووى دلوقتى ضروورى.. حححححح

تعالى خاص ياحبيبى ورينى كده وانا همتعك اوى اوى بكل اللى انت عايزه.. شتايم ونيك وفشخ واوسخ كلام وشتيمه لمحارمك بس تعالى يلا ياححححبيبى مستنييكك اووى دلوقتى ضروورى.. حححححح
تعالي خاص

• عجبني
التفاعلات: عاشق البزااااز الملبن
تعالي خاص
تعالى انت ياحبيبى على الخاص.. انا مش عارف ابعتلك خاص.. او تعالى تليجرام لو عايز ابعتهولك ونتواصل مع بعض علطوول.. على
Mr..X ELMESTER666 ده تلى وعليه صورة اسد جامد زى بزاازها طبعا الملبن كده.. مستنييكك بقى.. هنا او هنا.. زى منتا عايز حححح

تعالى انت ياحبيبى على الخاص.. انا مش عارف ابعتلك خاص.. او تعالى تليجرام لو عايز ابعتهولك ونتواصل مع بعض علطوول.. على
Mr..X ELMESTER666 ده تلى وعليه صورة اسد جامد زى بزاازها طبعا الملبن كده.. مستنييكك بقى.. هنا او هنا.. زى منتا عايز حححح
تعال خاص وانا افشخاك

دي هتبقي احلي حاجه حصلت لأي حد

تعال خاص وانا افشخاك
وليه الغلط طيب يعنى.. انا كنت باعت للى بيقول انها امه.. ولا وهو قاعد مع امه.. عيب عليك.. وبلاش تخلينى اغلط فيك احسن.. انا بعرف اغلط انا كمان يعنى وغلطى وحش اووى وهيزعلك.. فبلاش غلط احسن.. وابقى اعرف الاول انا بكلم مين.. والكلام رايح فين اصلا

ابعت التجرام بتاعك

لما تكون عايش مع امك لوحدك و اصحابك كل يوم يكلموك تنزل معاهم عالقهوة و تقولهم لا و يقولولك يبني هتقعد في البيت تعمل ايه و تقولهم و لا حاجة هقعد مع امي

انت بليل و انت قاعد فوق طياز امك قصدي قاعد مع امك 🔥

دى حماتى

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%