NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نكتة واحد راح للصيدليه يشتري فياجرا

اللحيس

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
واحد راح للصيدليه يشتري فياجرا ودالو 200 جنيه الصيدلي قالوا مش معايه فكه قالوا خلاص انا رايح السوبر ماركت دخل السوبر ماركت واشتري حجات واداله 200 قاله مش معايه فكه قالوا خلاص رايح اجيب عيش من الفرن ..راح للفرن اشتري عيش واداله 200 قالوا مش مع ايه فكه راح مروح للبيت
تاني يوم جه واحد تاني للصيدليه وقال للصيدلي عايز فياجرا راح جايبله الفياجرا فساله النوع ده حلو قالوااا.اه انبارح واحد اخذ حبايه ناك الشارع كله
🤣
🤣
🤣

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: كريم الطيب و حورس المصري
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بصراحة انا مفهمتهاش

واحد راح للصيدليه يشتري فياجرا ودالو 200 جنيه الصيدلي قالوا مش معايه فكه قالوا خلاص انا رايح السوبر ماركت دخل السوبر ماركت واشتري حجات واداله 200 قاله مش معايه فكه قالوا خلاص رايح اجيب عيش من الفرن ..راح للفرن اشتري عيش واداله 200 قالوا مش مع ايه فكه راح مروح للبيت
تاني يوم جه واحد تاني للصيدليه وقال للصيدلي عايز فياجرا راح جايبله الفياجرا فساله النوع ده حلو قالوااا.اه انبارح واحد اخذ حبايه ناك الشارع كله
🤣
🤣
🤣
حلوه 😂😂😂

دا فعلا ناك الشارع من غير ولا مليم
تحياتى لك

ههههههههههههههههههه

🤣
🤣
🤣
😂😂😂😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%