NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ندى ولدبنوتى سالب للبنات

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هاى انا ندى ولد بنوتى سالب للبنات من فترة كتبت قصتى وازاى جارتى هيه اللى حولتنى لسالب بنوتى وناكتنى وبعديها لقيت واحدة باعتتلى واتعرفنا على بعض ولقتها بتقولى انها نفسها تجرب تنيك ولد بنوتى وانها هيه اللى عاوزة تبقى متحكمة فى العلاقة وفعلا قعدنا فترة نمارس سكس فون وهيه تنكنى فى الفون وكانت بتبقى مبسوطة منى وتقولى انا مقابلتش واحدة فى لبونتك وشرمتطك ياندى انتى فعلا كأنك بنت صوتك واحساسك بنت وبعدين لقتها بتقول انها عاوزة تقابلنى واتقابلنا فى كافية فى الحى العاشر فى مدينة نصر ناحية سوق السيارات كده وقعدنا وطلبت هيه شيشة وفنجان قهوة وانا طلبت عصير برتقال وهية كل شوية من تحت الترابيزة وانا قاعدة جنبها تروح مديانى بعبوص كده عل الماشى وانا مش قادرة اقعد على بعضى وقولتلها انا عاوزة اتناك منك دلوقتى مش قادرة خلاص استحمل قالتالى انها معندهاش مكان بس ممكن نركب عربيتها ونحاول نشوف مكان هادى شوية وخلصت الحجر بتاعها وحاسبت هيه على المشاريب وركبنا عرببتها ومشيت بينا بعد سوق السيارات فى اتجاة التجمع كده لغاية لما لقينا مكان هادى بطلت العربية وراحت جاية على صدرى وفتحتلى القميص وقعدت تمصلى فى حلماتك وانا عمالة اقول اااااة اةةةةةة وحاسة باحساس يجنن وبتبديها عمالة تبعبصنى وراحت قلعتنى البنطلون وخلتنى امص صباعها وراحت ابتدت تدخله فيا بالراحة فى فتحة طيزى وانا عمالة اصوت من تحتها اااااااه اااااااى يلا نيكينى مش قادرة بس للاسف مالحقناش نكمل سمعنا صوت سرينة عربية دورية قامت بسرعة وانا استخبيت فى الدواسة وسالتهم كانها تايهه عن عنوان ومشيت بالعربية وانا اعصابى باظت طبعا ونزلتنى عند موقف العاشر وقالتلى حنبقى نتقابل تانى بس للاسف سافرت ولسه مارجعتش 😞💔

• بيضحكني
التفاعلات: MADAM SOSO
هاى انا ندى ولد بنوتى سالب للبنات من فترة كتبت قصتى وازاى جارتى هيه اللى حولتنى لسالب بنوتى وناكتنى وبعديها لقيت واحدة باعتتلى واتعرفنا على بعض ولقتها بتقولى انها نفسها تجرب تنيك ولد بنوتى وانها هيه اللى عاوزة تبقى متحكمة فى العلاقة وفعلا قعدنا فترة نمارس سكس فون وهيه تنكنى فى الفون وكانت بتبقى مبسوطة منى وتقولى انا مقابلتش واحدة فى لبونتك وشرمتطك ياندى انتى فعلا كأنك بنت صوتك واحساسك بنت وبعدين لقتها بتقول انها عاوزة تقابلنى واتقابلنا فى كافية فى الحى العاشر فى مدينة نصر ناحية سوق السيارات كده وقعدنا وطلبت هيه شيشة وفنجان قهوة وانا طلبت عصير برتقال وهية كل شوية من تحت الترابيزة وانا قاعدة جنبها تروح مديانى بعبوص كده عل الماشى وانا مش قادرة اقعد على بعضى وقولتلها انا عاوزة اتناك منك دلوقتى مش قادرة خلاص استحمل قالتالى انها معندهاش مكان بس ممكن نركب عربيتها ونحاول نشوف مكان هادى شوية وخلصت الحجر بتاعها وحاسبت هيه على المشاريب وركبنا عرببتها ومشيت بينا بعد سوق السيارات فى اتجاة التجمع كده لغاية لما لقينا مكان هادى بطلت العربية وراحت جاية على صدرى وفتحتلى القميص وقعدت تمصلى فى حلماتك وانا عمالة اقول اااااة اةةةةةة وحاسة باحساس يجنن وبتبديها عمالة تبعبصنى وراحت قلعتنى البنطلون وخلتنى امص صباعها وراحت ابتدت تدخله فيا بالراحة فى فتحة طيزى وانا عمالة اصوت من تحتها اااااااه اااااااى يلا نيكينى مش قادرة بس للاسف مالحقناش نكمل سمعنا صوت سرينة عربية دورية قامت بسرعة وانا استخبيت فى الدواسة وسالتهم كانها تايهه عن عنوان ومشيت بالعربية وانا اعصابى باظت طبعا ونزلتنى عند موقف العاشر وقالتلى حنبقى نتقابل تانى بس للاسف سافرت ولسه مارجعتش 😞💔
بتخليها تنيكك يا هايجة عند مقابر المسيحين وبعدين كنت خدتك انا من الحي العاشر للزهراء مش مسافة🥰😉🙊😅😅

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الباحث عن صداقه حقيقية, Ror, Mazen mohamed و شخص آخر
بتخليها تنيكك يا هايجة عند مقابر المسيحين وبعدين كنت خدتك انا من الحي العاشر للزهراء مش مسافة🥰😉🙊😅😅

مش مسافة فعلا بس انا ماليش فى الولاد 🙈

• بيضحكني
التفاعلات: المحامي
  • حبيته
التفاعلات: ندى ولدبنوتى سالب للبنات
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا مكنتش هنيكك كنت هستضيفك عادي علي الاقل تخش تاخد شاور تهدي طيزك🙊😉
🥰 متشكرة لذوقك بس انا عارفة الامر مايسلمش 😄

• حبيته
  • عجبني
  • عجبني
يخربيت الخيال بطلو الزفت الا انتو بتشربوا يعنى من قله الرجاله

• الكلام ده مش عجبني
يخربيت الخيال بطلو الزفت الا انتو بتشربوا يعنى من قله الرجاله

ميرسى لذوقك والرجالة موجودين بس انا مش بحبهم .. وكل واحدة فينا ومزاجها .. زى ماانت حر تعمل وتختار الحاجة اللى تبسطك .. انا كمان حرة اختار الطريقة اللى تبسطنى فى الممارسة .. ولا حلال ليك وحرام عليا

• عجبني
التفاعلات: الباحث عن صداقه حقيقية
حلم ونفسي اطوله

• حبيته
حتلاقى اللى يسعدك

• عجبني
التفاعلات: سالب بنوتى شوشه
كلام ده بجد

• حبيته
  • محزن
  • عجبني
التفاعلات: جيجي بنوتي، سالب بنوتى شوشه و ندى ولدبنوتى سالب للبنات
امال انا ليه هاممموت ولاقي واحدة و مش لاقي خالص بقالي سنتين لغايه ما تعبت بجد خالص مع اني لبن و**** 🥺🥺😭

اكيد حتلاقى اللى تبسطك وتنبسط منك

• عجبني
التفاعلات: سالب بنوتى شوشه
عاوزة اسمع ارائكم فى اللى حصل معايا

• عجبني
التفاعلات: سالب بنوتى شوشه، Sameh tito و ندى ولدبنوتى سالب للبنات
  • الكلام ده مش عجبني
خول واحده تنيكك اومال احنا نروح فين
اولا انا مش خول .. انا عاوزة انك تحترم رغباتى .. ثانيا روح دور على حد يحب يتناك منك لكن انا مش بحب الولاد

• عجبني
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: جيجي بنوتي, Lord Dark, Mazen mohamed و 2 آخرين
حلو وعقبال ما تلاقى اليبسطك ويمتعك يا موزه

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: banoty bb و ندى ولدبنوتى سالب للبنات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%