NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سالب سلفي

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
السجن هو مكان لعقاب ولمتعة مختلفة متعة نفس الجنس بس بطرق مختلفة زى السادية وسحاق العادى وجماعى العنبر الاول عنبر عطية عنبر (سادية) عنبر الثانى عنبر الجماعى عنبر أمنية العنبر الثالث السحاق عنبر سميحة عنبر الدعارة دى بتاع السجنات القواعد. عنبر عطية (سادية) 1- كل كس وطيز بزاز ملك عطية•. 2-ممنوع دخول الحمام كل الخادمات تعمل على نفسة 3-كل والنسوان المشاغب تروح عند عطية 4-طول النهار النسوان بتلبس الجلايب على لحم وبليل يقعدوا ملط على ايديهم ورجليهم 5- ممنوع حد من السجنيات تلمس حد فى العنبر من غير إذن عطية القواعد دى لعنبر عطية بس فى يوم صحيت عطية ناديت على رانيا قصيرة وتخينة وبزازها كورة طيزها كبيرة كسها منفوج ضربتها بقلم على وشها عشان نامت مع الشاويش سامية بدون إذن من عطية قالتها ترفع الهدوم لحد فوق طيزها وكسها راحت حط فى خرم طيزها حتة صابون وفى كسها خيارة كبيرة وقالت لو وقعت هكهرب طيزك ونزلت الهدوم وجلتها تقعد على ارض وبعد نص ساعة رانيا عملت على روحها وغرقت العنبر وبعدين شالت عطية الخيارة وغرقت الخيارة فى الجرا واكلتها رانيا فضلت رانيا تشج على نفسة بتاع ساعة لحد اما إسهال وقف وجلتها تشتطف ولبست جلابية تانية على لحم راحت المغسلة وسط كل نسوان قالتها اقلعى شرموطة وراحت جايب عصايا وراحت مدخلها مرة واحدة فى طيزها ورانيا تصويت اةةةةةةةةةةةةة وعطية عمل تدخل وتخرج فى العصايا ورانيا بتموت جليت اربع نسوان يقلعوا ملط واحدة جليت رانيا الحس طيزها والتانية تمص بزازها واحدة بتلحس كسها واحدة عمل تضربها بالكرباج على ظهرها وبعدين رانيا جابت راحت عطية مخرج العصايا من طيزها عليها ددمم راحت عطية جيلت رانيا تفتح بقها راحت منزل بولها فى بقها كل نسوان جابوا عسلهم على جسم رانيا ورانيا اغمى عليها سابوها ملط على ارض ولبسوا قالت عطيه دى عقاب اى واحدة تخالف أمرى ومشيوا. دى موقف تانى واحدة من السجنات اسمها ريهام ماشى فى الممر بليل وصفها طويلة وعريضا لبس تحت البدلة زبر صناعى 30 سنتى دخلت على عنبر الدعارة ناديت على منة وراحوا على الحمام ارفعى الجلابية يالبوة حاضر يا فندم دى انتى جاهزة كسك منتوف اصل بحب ابقى جاهزة ليكى بس انا مش هنيك كسك لفى وفنسى وراحت ريهام مدخل زبر فى طيزها بايديها بتلعب فى كسها ومنة مش قادرة اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة انتى عنيفة اوى اةةةةةة اوف احا صوتك لو عالى هبعتك عند عطية لا خلص اةةةةة وريهام نزل رزع فيها لحد اما جابت هى ومنة مع بعض قالتها لفى حطت هزاز فى طيز منة بت نطت من مكانها أو ما اشتغل قالتها اول ما يشتغل هزاز القيكى عندى فى مكتب فاهم حاضر امشى ارجعى العنبر فى نفس ليلة فى مكتب الشاويش سناء واقف سناء ملط وعطية نزل عليها با كرباج على كسها سناء بتنط ماسك نفسها بعافية عشان الفضايح عطية اسمعى يالبوة اما اقول تروحى مغسلة تنفذى اخاف حد يشوفنى ما كلهم فى العنابر اما انتى جايفا بتطلبى لية ياكلبة انتى عايزة اية يا ستى تروحى المغسلة ملط زى الكلبة على اربع فعلا راحت اول ما وصلت لقيت عايدة معها صاعق كهرب بلدى ولبس زبر كبير عايدة دى ولية مفترى استاذة كهربا المهم كهربتها فى كسها لحد اما اغمى على سناء وصحيت لقيت نفسها وسط اربع نسوان بينيكوا لى حط زبر فى كسها ولى حط فى طيزها ولى بتمص بزازها وعطية وقف بتقول 1، اوعى اشوفك لبس لباس أو سنتين كل يوم هشوفك لو لقيت لبس لباس أو سنتين انا هفضحك وحط خيارة فى طيزك تشل وانتى بتشخى مفهوم اما اقول عايز حضرتك لقيكى فى الحمام زى الكلبة وطيزك لباب البنات لى هتيجى اشوفهم اول مفهوم حاضرررر اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة انا فين انتى فى عنبرجماعى تالت نسوان جابوا دخل تالت تانية لحد اما اتناكت من عنبر كلة وراحت عطية حط الخيارة ومشيت وسناء مش قادرة تمش اقامت مشيت نفذت التعليمات وتانى يوم الصبح راحت عند عطية العنبر كان فاضى فتشت عليها وراحت على مكتبها كل يوم كدة لحد اما فى يوم وصلت هوايدا السجن دى ولية مفترى راحت عند عطية لسة عطية هتبدا تكلم راحت مسكها وضربها واتدخل النسوان وخلصوا الخناقة وبعدين قررت عطية انها تكسر هوايدا كنت هوايدا فى الحمام بتستحاما دخلوا النسوان معهم عطية مسكوها قالت عطية انا عايزة السجن يسمع صوتها ثبتوها وفشخوا رجيلها واحدة قعدة نتف كسها شعر شعر كان صوتها جايب اخر السجن وبعد كدةحولت على طيزها قعدة على الوضع بتاع ساعة راحت عطية حط شطة فى كس هوايدا وطيزها وكانت مش عارف تحرك بسب النسوان لى مكتفنها وراحت عطية لبسى زبر كبير فضلت تنيك فى هوايدا لحد اما اغمى عليها وبعد كدة اتطبق عليها قانون عطية بقت عطية ملكة السادية فى السجن ودى نهاية القصة هيكون فى قصص تأنى

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: Anasmsm, Ana loka, كازانوفا و 4 آخرين
لو قصيرة تنقل لقصص قصيرة متنوعة @Eden 123

• عجبني
التفاعلات: Eden 123
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%