NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هيجت ع امي

A

Anonymous (4c45)

ضيف
انهارده حصل معايا موقف اول مره اهيج ع امي كانت موطيه بتجيب حاجه من درج التلاجه وكنت واقف وراها بشرب رجعت بطيزها مره واحده وقامت زبي ف نفس فقلتها بصيتلي وماقالتش حاجه مكنش قصدي اصلا بس طيزها ملبن اوي

• عجبني
التفاعلات: موجب نار, فحل حريمك ياعرص, ماجد الجامد فشخ و شخص آخر
تعالى عرفني عليها و احكيلي شو اكتر حاجة بتهيج فيها

انهارده حصل معايا موقف اول مره اهيج ع امي كانت موطيه بتجيب حاجه من درج التلاجه وكنت واقف وراها بشرب رجعت بطيزها مره واحده وقامت زبي ف نفس فقلتها بصيتلي وماقالتش حاجه مكنش قصدي اصلا بس طيزها ملبن اوي
امك شرموطة كبيرة حاول تتأقلم

عادى يسطا تهيج على امك جرب معاها وهتتبسط مش هتندم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هي كم سنة؟

مش لوحدك

• عجبني
التفاعلات: مجهول المصدر
  • عجبني
التفاعلات: مجهول المصدر
يعم كبر دماغك احا هو اي حاجه انا هيحيع انا مش عارف اي يبني دي امك يخربيتك الوليه خبطتك من غير قصد بس انت من كتر ما بتسمع سكس محارم وقصص كمان مخك هيألك أن في حاجه بس هو ولا حاجه يا اهبل انت فكككك من الهبل اللي بتقوله دا 🤦

• عجبني
التفاعلات: DarkHorse و مجهول المصدر
يعم كبر دماغك احا هو اي حاجه انا هيحيع انا مش عارف اي يبني دي امك يخربيتك الوليه خبطتك من غير قصد بس انت من كتر ما بتسمع سكس محارم وقصص كمان مخك هيألك أن في حاجه بس هو ولا حاجه يا اهبل انت فكككك من الهبل اللي بتقوله دا 🤦
انا اصلا مش بفكر فيها ولا حاجه بس الموقف انا ف ساعتها هيجت بس مش اكتر

انا اصلا مش بفكر فيها ولا حاجه بس الموقف انا ف ساعتها هيجت بس مش اكتر
دا في حد زاته غلط بس كويس انك مش بتفكر انسي بقا طيب ولا متحطش في دماغم اشغلهاةباي حاجه

• بيضحكني
التفاعلات: jazmine

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%