NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مش عارفة ليه بكون عادى خالص وفجأة هيجان الدنيا يجيلي ومحنة بشكل مش طبيعي نيمت العيال وقفلت الباب واهو كالعادة بدعكه ياكش يهدا شوية
وأنا

مش عارفة ليه بكون عادى خالص وفجأة هيجان الدنيا يجيلي ومحنة بشكل مش طبيعي نيمت العيال وقفلت الباب واهو كالعادة بدعكه ياكش يهدا شوية
كسك ملبون و بيتشرمط اصوله دة علشان ترتاحى و تستكفى قبل الزوبر عايز يتلحس حواليه مكان حز سبعة الاندر براااحة و يتلف باللسان حوليه دواير شوية و بعد كدة برااحة عند طرفه من فوق و نازل واحدة واحدة على زنبور كسك و يتحط بين الشفايف يتقفل عليه و يتمص و كل شفة من كسك تتاخد بين صوباعين تتفرك مع اللحس و المص لحد ما تجبيهم بعد كدة تقعدى على الزوبر و هو واقف بس مفرود من غير ما يدخل و تفركى كسك عليه رايحة جاية و تتلسوعى على طيزك و تتمسكى منها كدة تروحى و تيجى لحد ما تجبيهم تانى و بعد كدة تمصى الزبر نص ساعة و شوية بوضع 69 بعد كدة يدخل ف اعماق كسك يصفى باقى الشهوة الجبارة اللى هتطلع بنهم

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: مدام سلمى
شوية تلج بقي وهديه

انا هائج هنا وانتي هايجة عندك وحاجه اخر عذاب

بعتلك خاص عايزك

مدام سلمى،ممكن أساعدك؟
بس خليني أكلمك وانتي بتفركي كسك
هتشوفي عجايب وغرايب وهيرتاح كسك
خاااااااااااااااااااالص

يعنى ينفع انتى بتدعكى لوحدك وانا بدعك لوحدى كده

الفراغ اغلب الوقت بيبقي من اسباب ان الواحد يبقي هورني

ياعم انتي علطول كده متهدا شويه ياعم في ناس هنا بردو تعبانه 😂😂

تعالي ندعك لبعض 😉😂😂

@مدام سلمى
خلاص يجماعه علشان مدام سلمي ذعلت مننا جقك علينا يا مدام سلمي احنا كنا بنهزر معاكي شويه محدش قصده يدايقك انتي بس علشان جديده مش واخده علي جو الاوة اللي في المنتدي انا كده برضه اول مدخلت كنت بخش وقت مكون هايج بس دلوقتي لا بقيت عادي بفتح فاي وقت والكل هنا صحاب واخوات ومش شرط كلو سكس في ضحك وهزار ومسابقات فيعني متزعليش محدش من اللي هزر قصده يدايقك فحقك علينا

علاجك عد زوبري تعالي هيريحك عالاخر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اوووف يروحي انا تعبان اوي وزبي واقف يرضيكي كده مش هتريحيه 🥹

ادعكي بضمير عشان الهدوم تنضف 😂

منين حضرتك عايشة فى السيركت مود بتاعتك وفى نفس الوقت ماسكة فون وبتردي على ناس هاو كام وجايبة تركيز منين
الاحترافيه و الاتقان فى العمل يخاليها تقدر تعمل اى حاجه التعب وحش برضه 😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%