NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا نفسي امسكك وانتي تعبانه كدا 🤤

مساء الفل يا لومي انا عندي ٣٨ و هبرتي مش بكاله و لعشق الهيال و عندي افكار و احلام تجنن لو تحبي تتأكدي و تحربي انا حابب ياريت نتواصل و مش هتندمي انك اتعاملتي معايه ولا على شخصيتي ولا على المتعه اللي هنعيشها مع بعض و في منتهى الامان لاني ماعنديش استعداد افضح نفسي انا كمان

مهما تكبر الواحده فجواها انوثه محتاجه اهتمام وحنان ورعايه محتاجه احتواء من راجل بجد راجل يقدرها ويحترمها ويهتم بيها ويسمعها ويحسسها بالامان ويحطها فى عيونه ويحسسها بانوثتها ويخاف عليها
حد يكون ثقه بجد بكل حب واحترام وسريه متبادله .. بس مش أي راجل بيفهم كدا ولا أي واحده كمان بتفهم كدا .🌹
كيك salah990v

مش عارفة ليه بكون عادى خالص وفجأة هيجان الدنيا يجيلي ومحنة بشكل مش طبيعي نيمت العيال وقفلت الباب واهو كالعادة بدعكه ياكش يهدا شوية
طب و مبتدخليش حاجه تهديه ليه ما موجود

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حبيبتي دا حال اي ست بعد الجواز ياتتجوزي ياتمسكي نفسك يختي 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
الا بقا ممكن تشتري واحدج صناعي 😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
حبيبتي دا حال اي ست بعد الجواز ياتتجوزي ياتمسكي نفسك يختي 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
الا بقا ممكن تشتري واحدج صناعي 😂😂😂😂
او تشتري راجل 😂😂😂😂

مش عارفة ليه بكون عادى خالص وفجأة هيجان الدنيا يجيلي ومحنة بشكل مش طبيعي نيمت العيال وقفلت الباب واهو كالعادة بدعكه ياكش يهدا شوية
هرمونات الانوثه طاغيه

حقك يا محرومه

ألف سلامة

طب ما تيجي اجبهملك بلساني وانا رابط ايدك عشان متلمسيهوش وامشي لساني ع فلقته كدة

كنت عايزك استفسر منك حاجه يا مدام سلمي

تعالي اهديلك امه

تعالي برايفت نهديه مع بعض

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%