NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Nubian

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
دلوقتي عندي مشكلة ياريت حد يكون عنده حل ليها انا عضوي بيقف دايما قدام بنت انا معجب بيها بس بيسببلي احراج لأنها صاحبتي وزميلتي ف الشغل ورغم اني بشوف بنات كتير بحكم شغلنا ف فندق سياحي مش بيقف لما اشوفهم ف ازاي اقدر اتجنب انه يقف كل م اشوفها او حتى اسمع صوتها ف التلفون ؟
ياريت حل عشان تعبت🙂

دلوقتي عندي مشكلة ياريت حد يكون عنده حل ليها انا عضوي بيقف دايما قدام بنت انا معجب بيها بس بيسببلي احراج لأنها صاحبتي وزميلتي ف الشغل ورغم اني بشوف بنات كتير بحكم شغلنا ف فندق سياحي مش بيقف لما اشوفهم ف ازاي اقدر اتجنب انه يقف كل م اشوفها او حتى اسمع صوتها ف التلفون ؟
ياريت حل عشان تعبت🙂
مفيش حل علشان انتا معجب بيها وعايزها فلازم تلقاه وقف مريت بنفس الموقف دا قبل كدا علشان كدا بقولك عادي بيحصل

انا معجب بيها اه بس مش عايزها كده فاهمني؟
هو انا بفكر اخطبها اصلا بس الحال يتضبط شوية
فاهمك و**** بس علشان انتا بتحبها فتحس كل اعضائك عيزاها فاهمني فعادي

فاهمك و**** بس علشان انتا بتحبها فتحس كل اعضائك عيزاها فاهمني فعادي
انا المشكلة مش عارف اتعامل معاها لانه بيفضحني وكل شوية ببقا عايز اخبيه وبقف بطريقة مايلة مثلا ولو دخلت عليا وانا قاعد مش بقوم عشان ميبانش وهكذا. المشكلة ان مكنتش بتحصل معايا وبعرف امتى مثلا اخليه يقف وامتى مينفعش بس دي اول مره مقدرش اتحكم فيه كده رغم ان حبيت قبل كده🤦🏽‍♂️

انا المشكلة مش عارف اتعامل معاها لانه بيفضحني وكل شوية ببقا عايز اخبيه وبقف بطريقة مايلة مثلا ولو دخلت عليا وانا قاعد مش بقوم عشان ميبانش وهكذا. المشكلة ان مكنتش بتحصل معايا وبعرف امتى مثلا اخليه يقف وامتى مينفعش بس دي اول مره مقدرش اتحكم فيه كده رغم ان حبيت قبل كده🤦🏽‍♂️
اصبر شويه وهتتعود ومش هيقف كتير زي دلوقتي

• عجبني
التفاعلات: Nubian
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍
ولو حد عنده برضه حل ياريت يقول✨

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%