NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,844
مستوى التفاعل
11,823
نقاط
18,760
هيجان علي جيراني
الجزء (1)

طبعا دي اول مشاركة هنا في الموقع انا اسمي (ماكو) وطبعا ده مش اسمي الحقيقي
اول مشاركه بموضوع هيجان علي جيراني.
انا من القاهره عين شمس بالتحديد كان عندي جيران ست ليها ولدين وبنتين
بالنسبة للست هي قصيره عندها في حدود 45 سنة بزازها كبيرة طيزها كبيرة ومرفوعه
اما بالنسبه للبنتين فا واحده عندها 24 سنه والتانيه 26 سنه بس كانوا قمر بزاز متوسطة
وطياز متوسطه لكن متقسمه.
كانوا الولدين دول صحابي بيخشوا عندي البيت وانا اخش عندهم البيت بس انا كنت اكبر منهم.
في يوم من الأيام وهما عندي في البيت واحد منهم قال عاوز يتفرج على سكس قولتله ماشي
فا اتفرجنا وكلنا كنا هايجنين احنا التلاته فا قولتلهم طلعوا ازباركوا فا قالوا ماشي هما الاتنين ازبارهم
كانوا صغيرين مع العلم انهم كانوا عندهم 18 و 19 سنه فا لما شافوا زبي اتخضوا كان طوله 18 سنتي
وتخين وليه شكل كيرفي فا ضحكت عليهم تريقه بما اني زبي كبير . كملنا بقيت اليوم بس كنت واخد
بالي من واحد منهم الي سنه صغير عمال يبص لبتاعي اوي ومركز جدا فا سيبته .
واتكررت القعده دي ، في يوم راجع من الجامعه ومخنوق قولت اما اخبط علي جيراني والعب معاهم
كوره عالبلاي ستيشن فا فتحلي جاري الي سنه صغير فا قالي خش وسألته انت لوحدك قالي اه طبعا
اتضايقت لان انا بحب اشوف اخواته الملبن ومكنتش بفكر في امه اوي الا لما حصل موقف معين هقوله بعدين
فا فتحنا اللعب وقعدنا نلعب كام ماتش وكنت عمال اكسبه بسبب انه كان مركز علي بنطلوني علي زبي يعني
فا خد بالي قولتله مالك انت مركز هنا ليه وبشاور علي زبي قالي اصله شكله حلو وكبير قولتله وانت
مالك بالموضوع ده. سألته انت يلا اوعي تكون شاذ ولا حاجه قالي يعني قولتله يعني ايه يعني
قالي بحب النيك واتناك قولتله اهااااا وضحكت وانت عاوز ايه دلوقتي. قالي خلينه اشوفه قولتله بس انا مش
شاذ قالي مفيش حد يقدر يقول طده عليك بس ريحني قولتله طيب وانا لسه هقلع قالي تعالي في اوضه النوم
دخلنا الاوضه نزلت البنطلون وهو راح جاري منزلي البوكسر ومسك زبي قولتله براحه يلا في ايه هتشككني فيك
مسمعنيش وعمال يبص لزبي وهو مبتسم قولتله خلاص لسه مخلصتش كلامي ولاقيت زبي جوه بقه وهاتك يا مص
وانا عمال اشتمه الصراحه ما صدقت الواد الخول بيمص بحلاوه وانا هيجت وسبته لحد ما لبني نزل كله في بقه انا نزلن
كميات غير طبيعية.
قالي ريحني زي ما ريحتك ولاقيته لافف ونزلت البنطلون والبوكسر بتاعه وموريني طيزه وعمال يحكها علي زبي وانا كنت
هيجان قولتله مش هتستحمل قالي لا جرب بس وانت هتنبسط ما فهمتش قولتله هات كريم قالي مش بستخدمه
مش بتسدخمه ؟ بجرب ادخل زبي لاقيت نصه دخل عادي والواد تحتيا يبفرفر لان زبي كبير بس الي استغربته
زبي لما دخل قولتله انا مش اول واحد صح ؟ قالي ياااه دي طيزي دي صديقة الطلبة روحت ضاحك وكملت نيك وهو
بيفرفر زبي دخل كله راح موصت روحت شتمته وقولتله متصوتش تاني يا كس امك راح ضاحك وكان مبسوط
بالشتيمه كملت نيك وهو بيتموحن زي الشراميط روحت شايل زبي من طيزه ولفيته وخليته يمص بتاعي عشان
انزل اللبن بتاعي في بوقه ويشربه وبعد ما نزلت قالي ليه منزلتش في طيزي قولتله عشان الدوده قالي ما عادي
قولتله هما الناس الي بينيكوك بينزلوا اللبن في طيزك قالي اه قولتله ماشي خلاص وضحكنا.
واتكررت لقاءاتي معاه ( تنويه بس انا مش شاذ بس لاقيت حد يريحني وامتعه بس لا اكتر ولا اقل )
وفي يوم من الأيام وانا معاه حصل مصيبه مكناش عاملين حسابها فاجاه لاقيت اخته دخلت البيت علينا
واحنا ساعتها في الصاله.......
لو عاوز تعرف الباقي ادعموني عشان اكمل بقيت القصة

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــ
الجزء(2)

بعد ما شوفته نهاية الجزء الاول والمصيبة الي حصلت لما اخته دخلت علينا .
قبل اما اكمل هحكي بس حاجه صغيره عن العيلة دي هما اب وام واربع اولاد ولدين وبنتين
الاب بينزل من الساعه 8 صبح الشغل ويرجع الساعه 1 الفجر والام بتنزل الساعة 7 وترجع علي العصر
ام الولدين فا واحد منهم ثانويه والتاني في الجامعه و البنتين الاتنين خلصوا جامعه وشغالين .
الناس دول جيرانا من زمان جدا وعارفين بعض كلنا والبنتين عارفهم كويس وطبعا مش هقدر اقول اسمهم
البنتين انا ما وصفتهمش كويس جدا الجزء الاول اول واحده دي بيضه بياض انما ايه قمر ابيض من اللبن
جسمها حلو وبزازها متوسطين الحجم انما طيزها مظبوطه علي جسمها لا هي كبيره ولا صغيرة مظبوطه دي الصغيرة
الكبيره متفرقش عنها الا انها وشها ولونها قمحي وده شئ جميل جدا عليها .
اسف علي الكلام ده بس لازم تعرفوا العيله دي عامله ازاي .....
نكمل القصة: طبعا لما اخته شافتنا وهي الاخت الكبيرة قعدت تصوت وتهلهل وتقولنا هفضحكوا وبتشتمنا
روحت ماسكها من ايديها وحاطت ايدي علي بوقها ودخلتها اوضه النوم بتاعتها هي واختها
جيه اخوها بيعيط تحت رجليها ويقولها بلاش تفتضحيني يا اختي وهي بتعيط وايه الي انت بتعمله
ده بعد ما اعتبرناك جزء من عيلتنا والكلام ده كان متوجه ليا قولتلها اخوكي هو الي أصر وعلي فكره
مش انا اول واحد اعمل كده معاه دول ناس كتيره وقولتلها يلا افضحي اخوكي وعرفيه انه صديق الطلبه
طبعا انا ناسي حاجه تانيه انا واقف أدامها بلبوظ وزبي واقف وافتكرت كده لما لاقيتها بصالي .... لا وبتبص
علي زبي روحت جريت علي الصاله ولبست هدومي .
هديت هي شويه وقعدت تتكلم معانا بعد اما عرفت ان اخوها خول وبيتناك من رجاله كتيره وان انا عارف كده
فا لازم تستر علي اخوها . واحنا بنتكلم قالت لاخوها اطلع برا عاوزه تتكلم معايا قالها حاضر
قالتلي ينفع الي انت عملته ده ؟ قولتلها مش بايدي اخوكي هو لعب بيا قالتلي هو انت عيل صغير
يتلعب بيه ما انت شحط كبير اهو وفي جامعه لا وطلعت بتاع عيال ؟ قولتلها ابدا ده هو يس عشان الصراحه
اخوكي طلع خبره راحت بدأت تعيط تاني وتقول وانا اعمل ايه دلوقتي روحت الصراحه استغليت الموقف
وحضنتها قولتلها انا عارف ان احنا غلطانين بس انا تعبان وشاب عندي 22 سنه وفي هندسه وعمري ما
لمست بنت راحت بصتلي باستغراب وقايلالي ازاي ؟ قولتلها اه عمري ما لمست بنت قالتلي مش مصدقه
قولتلها اكدب عليكي يعني بصفة ايه ؟ ما انا لو لمست بنت عمري ما كنت هلمس اخوكي !
قالتلي مستحيل طبعا انا عارف هي كانت بتتكلم عن زبي بس هي مكسوفه قولتلها مستحيل ليه بقي
قالتلي خلاص بقي ودورت وشها الناحيه التانيه وبعد ما فضلنا ساكتين شويه لاقيتها بتسالني انت نزلت جوه
قولتلها جوه فين فين يعني ؟ ( عامل غبي :d ) قالتلي جواه ما انت عارف فين بقي قولتلها اهاااا
لا بتقرف وبتقولي بتتقرف تنزل جوه ومبتتقرفش انك بتعمل معاه كده ؟ قولتلها علي فكره انا من النوع
الي بحب الرجاله وانا قولتلك كده قبل كده !!! قالتلي طيب والي قبليك قولتلها اه للاسف راحت لاطمه
علي وشها قولتلها خلاص ياستي بقي . قالتلي وايه العمل ما هو كده لازم حد يريحه يا اما الدوده دي
هتجيب اجله ..... قولتلها دوري بقي علي حد يستره لاقيتها فجاه بتقولي طب ما انت موجود قولتلها
نعم !! يعني انتي هتسيبينا نعمل كده وانتي عارفه قالتلي انت اكتر واحد اقدر اطمنله ودي اخويا ولازم
اخاف عليه قولتلها طيب طب مش هتقولي لاي حد من عيلتك ؟ قالتلي لا وقالتلي اقدر اقولكوا لو
حد جاي من البيت تاني اخواتي ابويا وامي لو جايين البيت وانتوا لوحدكوا قولتلها اه اريال يعني ؟
راحت ضاحكه قولتلها فكي بقي وبعدين يعني حرام الضحكه الحلوه دي تستخبي ( الصراحه انا ما صدقت
تبقي دي جنبي وبنيك اخوها وما انيكهاش هي كمان يعني حرام ! ) فا كنت بفكر ادور علي اي حاجه اجيب
معاها الكلام . ندهت علي اخوها وقالتله الاتفاق وهو انبسط جدا وباسها وحضنها وشويه احاسيس اخوات
كده لاقيته بيقولي يلا بقي لاقيت انا واخته بنقوله دلوقتي !!! قالي ايه مش قادر عرفت ان الدوده مضايقاه
وهو هيجان لاقيت اخته بتقولي اتفضل خلصه خلينا ننجز قولتلها الي تشوفيه دخلت اوضته وكيفته
وانا بنيكه شوفت اخته بتبص علينا لان الباب مكنش مقفول عالاخر وانا في الوقت ده هيجت اكتر وفشخته
ونزلت لبن في طيزه يرضع دسته ***** بحالها !
خلصت يوميها وخدت رقمها عشان نظبط الدنيا مع بعض وانبسطت لما خدت رقمها ...
واتكررت القعدات مع اخوها والصراحه زهقت انا عاوز انيك نسوان وفي يوم وانا معاه لاقيت اخته بتتصل
وهو كان بيمصلي ساعتها قالتلي انا جايه قولتلها ماشي واحنا المفروض نخش الاوضه اخوها قام وقالي في
حاجه قولتله لا كمل وكنت قاصد اخليها تشوف اخوها وهو بيمصلي جت اخته اخوها اتخض وقام
وانا فضلت قاعد عالكنبه وهي شافت زبي اتخضت قالتلي مش قولتلك ان انا جايه مش تخشوا الاوضه
قولتلها فيها ايه يعني انتي اول مره تشوفينا يعني ( لان احنا كل مره وانا بنيك اخوها في الاوضه كانت بتبص علينا )
قالتلي ايه قولتلها انا عارف انك بتبصي علينا وبتركزي قوي كمان لاقيتها اتلبخت في الكلام وبتبص الناحيه
التانيه وعامله فيها مكسوفه روحت ماسكها ومن غير تفكير روحت بايسها وزانقها في الحيطه وبقفش
في بزازها وهي بتحاول تتهرب مني وانا مش هسيبها يعني مش هسيبها روحت بحسس علي طيزها
ويا خرابي عالجمال روحت سيبتها ولاقيتها بتقول بكل محن ايه الي انت عملته ده قولتلها في ايه يعني ولاقيتها بتبص
علي اخوها قولتلها مش هيلحقك مني انهارده ده خول ركزي معايا روحت بايسها تاني وقفشتلها راحت سايحه مني لانها
اصلا هيجانه علي زبي روحت شايلها ودخلتها اوضت نومها واخوها ورايا نزلتها عالسرير ونمت عليها بوس وتقفيش وقلعتلها التيشرت الي كانت لابساه ( اه هي مش محجبه ) وفضلت ابوسها واقفش لها وساحت مني خالص بقي ! روحت مقومها
قلعتلها البرا والبنطلون وفضلت بالاندر بس ولافيتها وشوفت طيز يا خرااااابي نزلت فضلت ابوس في طيزها
واقفش فيهم ونزلتلها الاندر وشوف كسها ويا لهوي انا من كتر هيجاني كنت قربت انزل قعدت عالسرير ونزلتها
هي تمص زبري طبعا كانت قرفانه في الاول ولكن لما دخلته في بقها وفضلت تمص ما كانت عايزه تسيبه وانا ماسك شعرها
وهي بتمصلي روحت مقومها وقولتلها دوري روحت منيمها هي ونزلت الحس لها كسها ويا خرابي علي طعمه
قشطه بالعسل وهي طبعت مستحملتش راحت منزله عسلها روحت شاربه وحطيب منه علي ايدي وخليتها تشربه
قالتلي اوعي تتهور وتفتحني قولتلها ابدا انا هفتحك بس من ورا قالتلي ورا فين قولتلها ورااااا مش عارفه ورا !
راحت ضاحكه ولفتها علي بطنها وحطيت مخده من تحتها عشان طيزها روحت قايل لاخوها روح يا خول هاتلي كريم عشان
اختك متتعبش وهو بيجيب الكريم انا كنت بحاول اوسعه بصوابعي وهي من تحتيها بتفرفر اخوها جاب الكريم ودهنت زبي وفتحت
طيزها وبدات ادخل بشويه وانا نايم عليها وببوس رقبتها بدات ادخل واحده واحده وهي بتقولي براحه وبدات ادخل وهي بتتموحن تحتي
روحت مدخل نصه بعد فتره طويله وبدات اطلع وانزل عشان هي تتعود علي زبي وبحرك نفسي فوقيها وهي مبسوطه وبعد كده روحت مدخله كله بس برده علي براحه مش بعنف عشان هي متتعبش وفضلت شغال بدات براحه وبعد شويه سرعت نفسي وهي تحتيا بتتحرك زي
الحيه وبعد شويه من نيكها قوتلها هنزل قالتلي هاته في بقي اشربه روحت مطلع زبي من طيزها وانا بطلعه هي عملت ااهههههه كاني
خدت روحها معايا وخدت زبي تمصه وروحت منزل لبني كله في بقها وشربته كمان ! ( طبعا كنت مستغرب هنا الي انا اعرفه ان البنت في اول
مره بتتقرف من شرب اللبن الا لما تتعود عالنيك بس هي ازاي طلبت مني كده ؟ )
بعد اما نزلت ريحنا شويه ودخلنا احنا التلاته نستحمي وطبعا كان في بوس وتقفيش انا وهي واخوها نسيته خاااالص
خلاص وصلت للجمال كله .... وبعد اما طلعنا سالتها بقي السؤال الي انا كنت بفكر فيه هو انتي ازاي طلبتي تشربي لبني ؟
قالتلي مفيش بنت في سني متفرجتش علي سكس و معرفتش ايه هو من كل احواله واكيد اي بنت في سني نفسها في زب زي زبك يريحها
وانها طلبت كده بس عشان تعرف طعمه وسالتها ايه بقي رايك قالتلي رااااجل مش زي الخول ده وبتشاور علي اخوها ...
دي كانت نهايه الجزء التاني واوعدكوا ان فيه اجزاء تانيه..
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــ
الجزء(3)

وصلنا في اخر جزء ان انا كنت بنيك الاخت الكبيرة وضربت طنااااش خالص للواد خالص طبعا انا مسبتهاش اتكررت
لقاءاتنا مع بعض كتير وهي حبتني جدا وانا حبيت فيها هيجانها عليا كنت بعمل كل حاجه وكنا ساعات لما بنبقي
هيجانين نطلع السطح وبقينا قدام الناس صحاب جدا وكنا بنخرج مع بعض ودخلنا سينما مع بعض واليوم ده
كان من احلي ايام حياتي دخلنا الفيلم وقعدنا ورا والفيلم اشتغل ولحد دلوقتي انا مش فاكر اي لقطه في
الفيلم لان من ساعت ما بدا وخلص كنا شغالين نيك ونزلت لبني 3 مرات يوميها ....
روحنا يوميها ودخلت البيت ونمت بعد ما استحميت وكنت مبسوط نيييك احنا مكناش قايلين لاهالينا ان احنا
رايحين سينما صحيت الصبح علي مكالمه منها بتقولي الحقني ولازم نتقابل طلعت السطح ولاقيتها بتقولي
صاحبت امها شافتنا واحنا في السينما قولتلها شافت ايه بالظبط قالتلي كل الي اعرفه ان امي قالتلي هو انتوا
دخلتوا سينما اصل صاحبتي شافتكوا فا قولتلها اه روحت سالها امك مكنش باين عليها حاجه قالتلي لا
قولتلها خلاص ايه المشكله صحاب ودخلنا سينما قالتلي اصل صاحبتها دي بتكرهني وانا بكرهها قولتلها طيب في ايه
المشكله بردوا يعني ما شفتناش واحنا بنعمل حاجة يعني ؟ قالتلي أما نشوف طبعا ما نزلناش الا لما اديتها واحد
وكانت بتقولي انتي مبتستريحش خالص كده ولا بتتعب قولتلها لا لانها الصراحه حلوه نيك
عدت الايام وانا عندها في البيت وشغال نيك في طيزها الي بقت زي النفق كنت حاسس بحاجه في الاوضه حركه مش
طبيعيه قولت يمكن تهيئات وخلصنا ومشيت .... تاني يوم وكنت متفق معاها ان انا اجيلها تاني بس كنا ناويين نخرج
خبطت الباب فتحتلي وكان شكلها مخضوصه متضايقه لاقيت حد بيندهلي وبيقولي اتفضل دخلت لاقيت امها واخوها الخول
وهو فعلا خول وهتعرفوا ليه دلوقتي.....
دخلت لاقيت امها وبتقولي اتفضل وكنت حاسس انه عاوزه تتضربني بالنار اكتشفت مصيبة سوده
وقت ما كنت بنيكها اليوم الي قبليه كان اخوها الخول بيصورنا وراح وراها لامه وكل ده عشان انا بطلت انيكه واتقمص
راحت امها ضرباني بالقلم علي وشي وقالتلي كده بالحرف الواحد ما انا فعلا ام شرموطه عشان دخلت واحد زيك
متناك عندي البيت عشان تنيك بنتي !!!
قولتلها وابنك ود الي حاسيته ان الواد مقالهاش حاجه عن موضوع ان انا نيكته قالتلي ايه انت ازاي تتكلم
عن ابني الشريف كده قولتلها رد واحد وسيبتها ومشيت ابنك ده في دوه في طيزه بيتناك يوميا من كل شكل وشكل
وروحي اكشفي عليه وهو الي بدا معايا وبنتك قفشتنا والصراحه انا بعمل كد مع بنتك عشان حبيتها لكن الواد ده
خول وبيتناك من ناس كتير ولو انا غلط روحي افضحيني وافضحي بنتك وابنك كمان بس قبل كده هكون فاضح ابنك لان انا
مصوره وانا بنيكه وهو بيتناك كمان ( وده محصلش عشان بس اقلب الطرابيزه عليهم ) روحت شادد ايد بنتها وقولتلها انا بحب
البت دي .... وسيبتهم ومشيت ...
سيبتهم كام يوم وعدي اسبوع والتاني وانا مش عارف اتلم علي حبيتي بكلمتين واتاخد منها الموبايل بس الي كان مطمني انها
مجتش اتكلمت مع ابويا او امي ... وفي يوم وانا راجع من الجامعه لافيت بابهم اتفتح وامهم بتقولي خش وكانت لوحدها
قالتلي اقعد واتكلمنا كلمتين حلوين قالتلي اول حاجه انا اتاكدت من حوار ابني وطلع صح وهو حكالي وبنتي حكيتلي علي كل حاجه
بردوا ... قولتلها تمام قالتلي انا اكيد مش هفضح ولادي ولا انت صح ؟ قولتلها لو فضحتهم هفضح نفسي معاهم .
قالتلي ماشي . طب وايه الكلام دلوقتي يعني هنعمل ايه قولتلها مش عارف انا كل الي عاوزه بنتك انا بحبها وعاوزها لاقيتها بتقولي
طب مش كنت تستني قولتلها مقدرتش قالتلي مقدرتش !! قولتلها بصي وقبل اما اكمل كلامي قالتلي وانتوا في السينما عملتوا حاجه ؟
قولتلها اه قالتلي عملتوا ايه يعني ؟ قولتلها مش هقدر اقول قدامك وانا بتكلم معاها بدات اركز في لبسها واركز فيها هي شخصيا
لاقيت نفسي بقول من غير ما اقصد وَحش قالتلي نعم قولتلها بنتك وَحش قالتلي ازاي قولتلها بنتك مفيهاش غلطه بتعمل كل حاجه
من (a - z) قالتلي اهاااا وانا بتكلم معاه لاقيت نفسي ببص علي بزازها الصراحه كان عندها مدفيعه مش بزين كنت عاوز ادخل
اخد غطس واطلع روحت عاضض علي شفايفي قالتلي مالك ؟ قولتلها حرام عليكي تحرميني عن بنتك قالتلي نعم !!! وانا المفروض
اسيبهالك تنيكها كده !! وانا اتخضيت من انها بتتكلم عادي قولت قشطه قولتها علي فكره بنتك ما اتفتحش انا بدخل من ورا بس
قالتلي عرفت ما انا قولتلك ان انا قعدت اتكلم معاها وقالتلك ايه عني بقي ؟ قالتلي عاوز ايه يعني قالت الي قالته يعني
بدات احس ان فيه تجاوب منها وان انا اقدر اجيبها تحتيا عشان اقدر ادخل في الكس بقي
فضلنا نتكلم وانا مركز علي بزازها وهي بتتكلم لاقيتها بتقولي ركز علي وشي ها قولتلها مش قادر قالتلي مش قادر ليه
قولتلها دول تعبوا صح قالتلي مين دول دول روحت قافش بزازها قولتلها دول وانا قافشهم عرفت انها مش لابسه سنتيانه
لاقيتها بتشتمني وبتقولي ابعد عني يا خول روحت قارص حلمتها وروحت مسكت شفايفها وفضلت ابوسها وعمل تزقني انا كنت بس اطول منها فا كنت عارف اسيطر عليها نزلت ايد من علي بزها وروحت لاعب في كسها من فوق وهي عمال تقاومني وبعد كام دقيقه بدات تسيح وهي الي بتقفش فيا روحت مقلعها الجلابيه بتاعتها وكانت فعلا مش لابسه سنتيانه ولابسه اندر لونه احمر خيط خيط بمعني الكلمه روحت مدخل وشي في بزازها وقعدت العب في بزازها ييجي بتاع ربع ساعه ومش عاوز اسيبهم بعد اما ساحت مني خالص روحت قالع انا البنطلون وهدومي كلها
روحت مطلعلها زبي لاقيتها شهقت وقالت ده حقيقي لانها اول ما شافت الكيرف الي في زبي اتخضت لان بنتها حكت لها كل حاجه
وهما ساعتها كانوا سمنه علي عسل والي عرفته ان الست دي مش بتتناك من جوزها بسبب ظروف شغل جوزها وانا قولتله في الجزء الثاني
مسكت زبي وقدت تلعب فيه وبدات تتدخل زبي في بقها وعمل تمص وتلعب في بيضاني الصراحه كانت احسن من بنتها وانا سايبها خالص ومريح علي الكنبة فضلت تمص تمص روحت جانلي فكره كان نفسي اعملها من زمان قومتها ودخلت زبي ما بين بزازها بنيك بزازها فضلت كده لحد ما نزلت لبني مقدرتش عالحلاوه لان ده الطبيعي انا مش باخد حاجات تخليني اطول وده غلط اصلا لانك وانت هيجان لازم تريح زبك وتنزل لبنك .
نكمل قولتلها دوري بقي روحنا الاول دخلنا اوضتها ونامت هي عالسرير روحت مقلعلها الاندر ومشكت كسها انفضه لحس وادخل صوابعي نزلت هي بتاع تلت مرات من ساعت ما بدأنا خالص روحت قايم وجبت زبي علي كسها وفضلت اضربه وهي تقولي يلا اقولها يلا ايه قالتلي ريحني قولتلها اعمل ايه يعني لاقيتها مسكتني ومكست ودني بتعضها وبتقولي نييييكنيييييي ريحنيييييي روحت راميها ودخلت زبي في كسها صوتت صويته احسن من بتاعت احمد موسي الشارع كله سمعها وفضلت انيك وانيك وانيك وهي تتأوه وتقولي ايوه ريحني انا لبوه قولتلها
عارف وفضلت علي الحال ده لحد ما كنت هنزل طلعت زبي وحطيته تاني بين بزازها وفضلت اطلع وانزل وهي كل ما زبي يقرب من بوقها تمصه لحد ما نزلت ونزلت اكتر من المره الاولانيه نمت جنبها عالسرير ولبني علي جسمها كله قومنا دخلنا نستحمي واحنا جوه بقي هيجت وفضلت اغسلها واغسل بزازها وشوفت طيزها روحت شاخر قولت مش هسيبها قالتلي هتعمل ايه قولتلها هنيك طيزك وده الي حصل فعلا طيزها كااانت حلوه نيك ونيكتها في طيزها ونزلت لبني علي طيزها وخلصنا الاستحمام وطلعنا لاقينا بنتها لاقيتها بتقولنا صباحيه مباركه يا عرايس اتاكدت ان هما مدبرين الموضوع ده اصلا وضحكت وكملت حياتي بنيكهم وبردوا مش بنيك اخوهم الخول ......
تحياتي ليكوا..
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 
  • عجبني
التفاعلات: الدكتور هايج
يستهال خول و معرص إتنين ف واحد
 
  • بيضحكني
التفاعلات: ساحر الانظار
يستاعل
هيجان علي جيراني
الجزء (1)

طبعا دي اول مشاركة هنا في الموقع انا اسمي (ماكو) وطبعا ده مش اسمي الحقيقي
اول مشاركه بموضوع هيجان علي جيراني.
انا من القاهره عين شمس بالتحديد كان عندي جيران ست ليها ولدين وبنتين
بالنسبة للست هي قصيره عندها في حدود 45 سنة بزازها كبيرة طيزها كبيرة ومرفوعه
اما بالنسبه للبنتين فا واحده عندها 24 سنه والتانيه 26 سنه بس كانوا قمر بزاز متوسطة
وطياز متوسطه لكن متقسمه.
كانوا الولدين دول صحابي بيخشوا عندي البيت وانا اخش عندهم البيت بس انا كنت اكبر منهم.
في يوم من الأيام وهما عندي في البيت واحد منهم قال عاوز يتفرج على سكس قولتله ماشي
فا اتفرجنا وكلنا كنا هايجنين احنا التلاته فا قولتلهم طلعوا ازباركوا فا قالوا ماشي هما الاتنين ازبارهم
كانوا صغيرين مع العلم انهم كانوا عندهم 18 و 19 سنه فا لما شافوا زبي اتخضوا كان طوله 18 سنتي
وتخين وليه شكل كيرفي فا ضحكت عليهم تريقه بما اني زبي كبير . كملنا بقيت اليوم بس كنت واخد
بالي من واحد منهم الي سنه صغير عمال يبص لبتاعي اوي ومركز جدا فا سيبته .
واتكررت القعده دي ، في يوم راجع من الجامعه ومخنوق قولت اما اخبط علي جيراني والعب معاهم
كوره عالبلاي ستيشن فا فتحلي جاري الي سنه صغير فا قالي خش وسألته انت لوحدك قالي اه طبعا
اتضايقت لان انا بحب اشوف اخواته الملبن ومكنتش بفكر في امه اوي الا لما حصل موقف معين هقوله بعدين
فا فتحنا اللعب وقعدنا نلعب كام ماتش وكنت عمال اكسبه بسبب انه كان مركز علي بنطلوني علي زبي يعني
فا خد بالي قولتله مالك انت مركز هنا ليه وبشاور علي زبي قالي اصله شكله حلو وكبير قولتله وانت
مالك بالموضوع ده. سألته انت يلا اوعي تكون شاذ ولا حاجه قالي يعني قولتله يعني ايه يعني
قالي بحب النيك واتناك قولتله اهااااا وضحكت وانت عاوز ايه دلوقتي. قالي خلينه اشوفه قولتله بس انا مش
شاذ قالي مفيش حد يقدر يقول طده عليك بس ريحني قولتله طيب وانا لسه هقلع قالي تعالي في اوضه النوم
دخلنا الاوضه نزلت البنطلون وهو راح جاري منزلي البوكسر ومسك زبي قولتله براحه يلا في ايه هتشككني فيك
مسمعنيش وعمال يبص لزبي وهو مبتسم قولتله خلاص لسه مخلصتش كلامي ولاقيت زبي جوه بقه وهاتك يا مص
وانا عمال اشتمه الصراحه ما صدقت الواد الخول بيمص بحلاوه وانا هيجت وسبته لحد ما لبني نزل كله في بقه انا نزلن
كميات غير طبيعية.
قالي ريحني زي ما ريحتك ولاقيته لافف ونزلت البنطلون والبوكسر بتاعه وموريني طيزه وعمال يحكها علي زبي وانا كنت
هيجان قولتله مش هتستحمل قالي لا جرب بس وانت هتنبسط ما فهمتش قولتله هات كريم قالي مش بستخدمه
مش بتسدخمه ؟ بجرب ادخل زبي لاقيت نصه دخل عادي والواد تحتيا يبفرفر لان زبي كبير بس الي استغربته
زبي لما دخل قولتله انا مش اول واحد صح ؟ قالي ياااه دي طيزي دي صديقة الطلبة روحت ضاحك وكملت نيك وهو
بيفرفر زبي دخل كله راح موصت روحت شتمته وقولتله متصوتش تاني يا كس امك راح ضاحك وكان مبسوط
بالشتيمه كملت نيك وهو بيتموحن زي الشراميط روحت شايل زبي من طيزه ولفيته وخليته يمص بتاعي عشان
انزل اللبن بتاعي في بوقه ويشربه وبعد ما نزلت قالي ليه منزلتش في طيزي قولتله عشان الدوده قالي ما عادي
قولتله هما الناس الي بينيكوك بينزلوا اللبن في طيزك قالي اه قولتله ماشي خلاص وضحكنا.
واتكررت لقاءاتي معاه ( تنويه بس انا مش شاذ بس لاقيت حد يريحني وامتعه بس لا اكتر ولا اقل )
وفي يوم من الأيام وانا معاه حصل مصيبه مكناش عاملين حسابها فاجاه لاقيت اخته دخلت البيت علينا
واحنا ساعتها في الصاله.......
لو عاوز تعرف الباقي ادعموني عشان اكمل بقيت القصة

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــ
الجزء(2)

بعد ما شوفته نهاية الجزء الاول والمصيبة الي حصلت لما اخته دخلت علينا .
قبل اما اكمل هحكي بس حاجه صغيره عن العيلة دي هما اب وام واربع اولاد ولدين وبنتين
الاب بينزل من الساعه 8 صبح الشغل ويرجع الساعه 1 الفجر والام بتنزل الساعة 7 وترجع علي العصر
ام الولدين فا واحد منهم ثانويه والتاني في الجامعه و البنتين الاتنين خلصوا جامعه وشغالين .
الناس دول جيرانا من زمان جدا وعارفين بعض كلنا والبنتين عارفهم كويس وطبعا مش هقدر اقول اسمهم
البنتين انا ما وصفتهمش كويس جدا الجزء الاول اول واحده دي بيضه بياض انما ايه قمر ابيض من اللبن
جسمها حلو وبزازها متوسطين الحجم انما طيزها مظبوطه علي جسمها لا هي كبيره ولا صغيرة مظبوطه دي الصغيرة
الكبيره متفرقش عنها الا انها وشها ولونها قمحي وده شئ جميل جدا عليها .
اسف علي الكلام ده بس لازم تعرفوا العيله دي عامله ازاي .....
نكمل القصة: طبعا لما اخته شافتنا وهي الاخت الكبيرة قعدت تصوت وتهلهل وتقولنا هفضحكوا وبتشتمنا
روحت ماسكها من ايديها وحاطت ايدي علي بوقها ودخلتها اوضه النوم بتاعتها هي واختها
جيه اخوها بيعيط تحت رجليها ويقولها بلاش تفتضحيني يا اختي وهي بتعيط وايه الي انت بتعمله
ده بعد ما اعتبرناك جزء من عيلتنا والكلام ده كان متوجه ليا قولتلها اخوكي هو الي أصر وعلي فكره
مش انا اول واحد اعمل كده معاه دول ناس كتيره وقولتلها يلا افضحي اخوكي وعرفيه انه صديق الطلبه
طبعا انا ناسي حاجه تانيه انا واقف أدامها بلبوظ وزبي واقف وافتكرت كده لما لاقيتها بصالي .... لا وبتبص
علي زبي روحت جريت علي الصاله ولبست هدومي .
هديت هي شويه وقعدت تتكلم معانا بعد اما عرفت ان اخوها خول وبيتناك من رجاله كتيره وان انا عارف كده
فا لازم تستر علي اخوها . واحنا بنتكلم قالت لاخوها اطلع برا عاوزه تتكلم معايا قالها حاضر
قالتلي ينفع الي انت عملته ده ؟ قولتلها مش بايدي اخوكي هو لعب بيا قالتلي هو انت عيل صغير
يتلعب بيه ما انت شحط كبير اهو وفي جامعه لا وطلعت بتاع عيال ؟ قولتلها ابدا ده هو يس عشان الصراحه
اخوكي طلع خبره راحت بدأت تعيط تاني وتقول وانا اعمل ايه دلوقتي روحت الصراحه استغليت الموقف
وحضنتها قولتلها انا عارف ان احنا غلطانين بس انا تعبان وشاب عندي 22 سنه وفي هندسه وعمري ما
لمست بنت راحت بصتلي باستغراب وقايلالي ازاي ؟ قولتلها اه عمري ما لمست بنت قالتلي مش مصدقه
قولتلها اكدب عليكي يعني بصفة ايه ؟ ما انا لو لمست بنت عمري ما كنت هلمس اخوكي !
قالتلي مستحيل طبعا انا عارف هي كانت بتتكلم عن زبي بس هي مكسوفه قولتلها مستحيل ليه بقي
قالتلي خلاص بقي ودورت وشها الناحيه التانيه وبعد ما فضلنا ساكتين شويه لاقيتها بتسالني انت نزلت جوه
قولتلها جوه فين فين يعني ؟ ( عامل غبي :d ) قالتلي جواه ما انت عارف فين بقي قولتلها اهاااا
لا بتقرف وبتقولي بتتقرف تنزل جوه ومبتتقرفش انك بتعمل معاه كده ؟ قولتلها علي فكره انا من النوع
الي بحب الرجاله وانا قولتلك كده قبل كده !!! قالتلي طيب والي قبليك قولتلها اه للاسف راحت لاطمه
علي وشها قولتلها خلاص ياستي بقي . قالتلي وايه العمل ما هو كده لازم حد يريحه يا اما الدوده دي
هتجيب اجله ..... قولتلها دوري بقي علي حد يستره لاقيتها فجاه بتقولي طب ما انت موجود قولتلها
نعم !! يعني انتي هتسيبينا نعمل كده وانتي عارفه قالتلي انت اكتر واحد اقدر اطمنله ودي اخويا ولازم
اخاف عليه قولتلها طيب طب مش هتقولي لاي حد من عيلتك ؟ قالتلي لا وقالتلي اقدر اقولكوا لو
حد جاي من البيت تاني اخواتي ابويا وامي لو جايين البيت وانتوا لوحدكوا قولتلها اه اريال يعني ؟
راحت ضاحكه قولتلها فكي بقي وبعدين يعني حرام الضحكه الحلوه دي تستخبي ( الصراحه انا ما صدقت
تبقي دي جنبي وبنيك اخوها وما انيكهاش هي كمان يعني حرام ! ) فا كنت بفكر ادور علي اي حاجه اجيب
معاها الكلام . ندهت علي اخوها وقالتله الاتفاق وهو انبسط جدا وباسها وحضنها وشويه احاسيس اخوات
كده لاقيته بيقولي يلا بقي لاقيت انا واخته بنقوله دلوقتي !!! قالي ايه مش قادر عرفت ان الدوده مضايقاه
وهو هيجان لاقيت اخته بتقولي اتفضل خلصه خلينا ننجز قولتلها الي تشوفيه دخلت اوضته وكيفته
وانا بنيكه شوفت اخته بتبص علينا لان الباب مكنش مقفول عالاخر وانا في الوقت ده هيجت اكتر وفشخته
ونزلت لبن في طيزه يرضع دسته ***** بحالها !
خلصت يوميها وخدت رقمها عشان نظبط الدنيا مع بعض وانبسطت لما خدت رقمها ...
واتكررت القعدات مع اخوها والصراحه زهقت انا عاوز انيك نسوان وفي يوم وانا معاه لاقيت اخته بتتصل
وهو كان بيمصلي ساعتها قالتلي انا جايه قولتلها ماشي واحنا المفروض نخش الاوضه اخوها قام وقالي في
حاجه قولتله لا كمل وكنت قاصد اخليها تشوف اخوها وهو بيمصلي جت اخته اخوها اتخض وقام
وانا فضلت قاعد عالكنبه وهي شافت زبي اتخضت قالتلي مش قولتلك ان انا جايه مش تخشوا الاوضه
قولتلها فيها ايه يعني انتي اول مره تشوفينا يعني ( لان احنا كل مره وانا بنيك اخوها في الاوضه كانت بتبص علينا )
قالتلي ايه قولتلها انا عارف انك بتبصي علينا وبتركزي قوي كمان لاقيتها اتلبخت في الكلام وبتبص الناحيه
التانيه وعامله فيها مكسوفه روحت ماسكها ومن غير تفكير روحت بايسها وزانقها في الحيطه وبقفش
في بزازها وهي بتحاول تتهرب مني وانا مش هسيبها يعني مش هسيبها روحت بحسس علي طيزها
ويا خرابي عالجمال روحت سيبتها ولاقيتها بتقول بكل محن ايه الي انت عملته ده قولتلها في ايه يعني ولاقيتها بتبص
علي اخوها قولتلها مش هيلحقك مني انهارده ده خول ركزي معايا روحت بايسها تاني وقفشتلها راحت سايحه مني لانها
اصلا هيجانه علي زبي روحت شايلها ودخلتها اوضت نومها واخوها ورايا نزلتها عالسرير ونمت عليها بوس وتقفيش وقلعتلها التيشرت الي كانت لابساه ( اه هي مش محجبه ) وفضلت ابوسها واقفش لها وساحت مني خالص بقي ! روحت مقومها
قلعتلها البرا والبنطلون وفضلت بالاندر بس ولافيتها وشوفت طيز يا خرااااابي نزلت فضلت ابوس في طيزها
واقفش فيهم ونزلتلها الاندر وشوف كسها ويا لهوي انا من كتر هيجاني كنت قربت انزل قعدت عالسرير ونزلتها
هي تمص زبري طبعا كانت قرفانه في الاول ولكن لما دخلته في بقها وفضلت تمص ما كانت عايزه تسيبه وانا ماسك شعرها
وهي بتمصلي روحت مقومها وقولتلها دوري روحت منيمها هي ونزلت الحس لها كسها ويا خرابي علي طعمه
قشطه بالعسل وهي طبعت مستحملتش راحت منزله عسلها روحت شاربه وحطيب منه علي ايدي وخليتها تشربه
قالتلي اوعي تتهور وتفتحني قولتلها ابدا انا هفتحك بس من ورا قالتلي ورا فين قولتلها ورااااا مش عارفه ورا !
راحت ضاحكه ولفتها علي بطنها وحطيت مخده من تحتها عشان طيزها روحت قايل لاخوها روح يا خول هاتلي كريم عشان
اختك متتعبش وهو بيجيب الكريم انا كنت بحاول اوسعه بصوابعي وهي من تحتيها بتفرفر اخوها جاب الكريم ودهنت زبي وفتحت
طيزها وبدات ادخل بشويه وانا نايم عليها وببوس رقبتها بدات ادخل واحده واحده وهي بتقولي براحه وبدات ادخل وهي بتتموحن تحتي
روحت مدخل نصه بعد فتره طويله وبدات اطلع وانزل عشان هي تتعود علي زبي وبحرك نفسي فوقيها وهي مبسوطه وبعد كده روحت مدخله كله بس برده علي براحه مش بعنف عشان هي متتعبش وفضلت شغال بدات براحه وبعد شويه سرعت نفسي وهي تحتيا بتتحرك زي
الحيه وبعد شويه من نيكها قوتلها هنزل قالتلي هاته في بقي اشربه روحت مطلع زبي من طيزها وانا بطلعه هي عملت ااهههههه كاني
خدت روحها معايا وخدت زبي تمصه وروحت منزل لبني كله في بقها وشربته كمان ! ( طبعا كنت مستغرب هنا الي انا اعرفه ان البنت في اول
مره بتتقرف من شرب اللبن الا لما تتعود عالنيك بس هي ازاي طلبت مني كده ؟ )
بعد اما نزلت ريحنا شويه ودخلنا احنا التلاته نستحمي وطبعا كان في بوس وتقفيش انا وهي واخوها نسيته خاااالص
خلاص وصلت للجمال كله .... وبعد اما طلعنا سالتها بقي السؤال الي انا كنت بفكر فيه هو انتي ازاي طلبتي تشربي لبني ؟
قالتلي مفيش بنت في سني متفرجتش علي سكس و معرفتش ايه هو من كل احواله واكيد اي بنت في سني نفسها في زب زي زبك يريحها
وانها طلبت كده بس عشان تعرف طعمه وسالتها ايه بقي رايك قالتلي رااااجل مش زي الخول ده وبتشاور علي اخوها ...
دي كانت نهايه الجزء التاني واوعدكوا ان فيه اجزاء تانيه..
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــ
الجزء(3)

وصلنا في اخر جزء ان انا كنت بنيك الاخت الكبيرة وضربت طنااااش خالص للواد خالص طبعا انا مسبتهاش اتكررت
لقاءاتنا مع بعض كتير وهي حبتني جدا وانا حبيت فيها هيجانها عليا كنت بعمل كل حاجه وكنا ساعات لما بنبقي
هيجانين نطلع السطح وبقينا قدام الناس صحاب جدا وكنا بنخرج مع بعض ودخلنا سينما مع بعض واليوم ده
كان من احلي ايام حياتي دخلنا الفيلم وقعدنا ورا والفيلم اشتغل ولحد دلوقتي انا مش فاكر اي لقطه في
الفيلم لان من ساعت ما بدا وخلص كنا شغالين نيك ونزلت لبني 3 مرات يوميها ....
روحنا يوميها ودخلت البيت ونمت بعد ما استحميت وكنت مبسوط نيييك احنا مكناش قايلين لاهالينا ان احنا
رايحين سينما صحيت الصبح علي مكالمه منها بتقولي الحقني ولازم نتقابل طلعت السطح ولاقيتها بتقولي
صاحبت امها شافتنا واحنا في السينما قولتلها شافت ايه بالظبط قالتلي كل الي اعرفه ان امي قالتلي هو انتوا
دخلتوا سينما اصل صاحبتي شافتكوا فا قولتلها اه روحت سالها امك مكنش باين عليها حاجه قالتلي لا
قولتلها خلاص ايه المشكله صحاب ودخلنا سينما قالتلي اصل صاحبتها دي بتكرهني وانا بكرهها قولتلها طيب في ايه
المشكله بردوا يعني ما شفتناش واحنا بنعمل حاجة يعني ؟ قالتلي أما نشوف طبعا ما نزلناش الا لما اديتها واحد
وكانت بتقولي انتي مبتستريحش خالص كده ولا بتتعب قولتلها لا لانها الصراحه حلوه نيك
عدت الايام وانا عندها في البيت وشغال نيك في طيزها الي بقت زي النفق كنت حاسس بحاجه في الاوضه حركه مش
طبيعيه قولت يمكن تهيئات وخلصنا ومشيت .... تاني يوم وكنت متفق معاها ان انا اجيلها تاني بس كنا ناويين نخرج
خبطت الباب فتحتلي وكان شكلها مخضوصه متضايقه لاقيت حد بيندهلي وبيقولي اتفضل دخلت لاقيت امها واخوها الخول
وهو فعلا خول وهتعرفوا ليه دلوقتي.....
دخلت لاقيت امها وبتقولي اتفضل وكنت حاسس انه عاوزه تتضربني بالنار اكتشفت مصيبة سوده
وقت ما كنت بنيكها اليوم الي قبليه كان اخوها الخول بيصورنا وراح وراها لامه وكل ده عشان انا بطلت انيكه واتقمص
راحت امها ضرباني بالقلم علي وشي وقالتلي كده بالحرف الواحد ما انا فعلا ام شرموطه عشان دخلت واحد زيك
متناك عندي البيت عشان تنيك بنتي !!!
قولتلها وابنك ود الي حاسيته ان الواد مقالهاش حاجه عن موضوع ان انا نيكته قالتلي ايه انت ازاي تتكلم
عن ابني الشريف كده قولتلها رد واحد وسيبتها ومشيت ابنك ده في دوه في طيزه بيتناك يوميا من كل شكل وشكل
وروحي اكشفي عليه وهو الي بدا معايا وبنتك قفشتنا والصراحه انا بعمل كد مع بنتك عشان حبيتها لكن الواد ده
خول وبيتناك من ناس كتير ولو انا غلط روحي افضحيني وافضحي بنتك وابنك كمان بس قبل كده هكون فاضح ابنك لان انا
مصوره وانا بنيكه وهو بيتناك كمان ( وده محصلش عشان بس اقلب الطرابيزه عليهم ) روحت شادد ايد بنتها وقولتلها انا بحب
البت دي .... وسيبتهم ومشيت ...
سيبتهم كام يوم وعدي اسبوع والتاني وانا مش عارف اتلم علي حبيتي بكلمتين واتاخد منها الموبايل بس الي كان مطمني انها
مجتش اتكلمت مع ابويا او امي ... وفي يوم وانا راجع من الجامعه لافيت بابهم اتفتح وامهم بتقولي خش وكانت لوحدها
قالتلي اقعد واتكلمنا كلمتين حلوين قالتلي اول حاجه انا اتاكدت من حوار ابني وطلع صح وهو حكالي وبنتي حكيتلي علي كل حاجه
بردوا ... قولتلها تمام قالتلي انا اكيد مش هفضح ولادي ولا انت صح ؟ قولتلها لو فضحتهم هفضح نفسي معاهم .
قالتلي ماشي . طب وايه الكلام دلوقتي يعني هنعمل ايه قولتلها مش عارف انا كل الي عاوزه بنتك انا بحبها وعاوزها لاقيتها بتقولي
طب مش كنت تستني قولتلها مقدرتش قالتلي مقدرتش !! قولتلها بصي وقبل اما اكمل كلامي قالتلي وانتوا في السينما عملتوا حاجه ؟
قولتلها اه قالتلي عملتوا ايه يعني ؟ قولتلها مش هقدر اقول قدامك وانا بتكلم معاها بدات اركز في لبسها واركز فيها هي شخصيا
لاقيت نفسي بقول من غير ما اقصد وَحش قالتلي نعم قولتلها بنتك وَحش قالتلي ازاي قولتلها بنتك مفيهاش غلطه بتعمل كل حاجه
من (a - z) قالتلي اهاااا وانا بتكلم معاه لاقيت نفسي ببص علي بزازها الصراحه كان عندها مدفيعه مش بزين كنت عاوز ادخل
اخد غطس واطلع روحت عاضض علي شفايفي قالتلي مالك ؟ قولتلها حرام عليكي تحرميني عن بنتك قالتلي نعم !!! وانا المفروض
اسيبهالك تنيكها كده !! وانا اتخضيت من انها بتتكلم عادي قولت قشطه قولتها علي فكره بنتك ما اتفتحش انا بدخل من ورا بس
قالتلي عرفت ما انا قولتلك ان انا قعدت اتكلم معاها وقالتلك ايه عني بقي ؟ قالتلي عاوز ايه يعني قالت الي قالته يعني
بدات احس ان فيه تجاوب منها وان انا اقدر اجيبها تحتيا عشان اقدر ادخل في الكس بقي
فضلنا نتكلم وانا مركز علي بزازها وهي بتتكلم لاقيتها بتقولي ركز علي وشي ها قولتلها مش قادر قالتلي مش قادر ليه
قولتلها دول تعبوا صح قالتلي مين دول دول روحت قافش بزازها قولتلها دول وانا قافشهم عرفت انها مش لابسه سنتيانه
لاقيتها بتشتمني وبتقولي ابعد عني يا خول روحت قارص حلمتها وروحت مسكت شفايفها وفضلت ابوسها وعمل تزقني انا كنت بس اطول منها فا كنت عارف اسيطر عليها نزلت ايد من علي بزها وروحت لاعب في كسها من فوق وهي عمال تقاومني وبعد كام دقيقه بدات تسيح وهي الي بتقفش فيا روحت مقلعها الجلابيه بتاعتها وكانت فعلا مش لابسه سنتيانه ولابسه اندر لونه احمر خيط خيط بمعني الكلمه روحت مدخل وشي في بزازها وقعدت العب في بزازها ييجي بتاع ربع ساعه ومش عاوز اسيبهم بعد اما ساحت مني خالص روحت قالع انا البنطلون وهدومي كلها
روحت مطلعلها زبي لاقيتها شهقت وقالت ده حقيقي لانها اول ما شافت الكيرف الي في زبي اتخضت لان بنتها حكت لها كل حاجه
وهما ساعتها كانوا سمنه علي عسل والي عرفته ان الست دي مش بتتناك من جوزها بسبب ظروف شغل جوزها وانا قولتله في الجزء الثاني
مسكت زبي وقدت تلعب فيه وبدات تتدخل زبي في بقها وعمل تمص وتلعب في بيضاني الصراحه كانت احسن من بنتها وانا سايبها خالص ومريح علي الكنبة فضلت تمص تمص روحت جانلي فكره كان نفسي اعملها من زمان قومتها ودخلت زبي ما بين بزازها بنيك بزازها فضلت كده لحد ما نزلت لبني مقدرتش عالحلاوه لان ده الطبيعي انا مش باخد حاجات تخليني اطول وده غلط اصلا لانك وانت هيجان لازم تريح زبك وتنزل لبنك .
نكمل قولتلها دوري بقي روحنا الاول دخلنا اوضتها ونامت هي عالسرير روحت مقلعلها الاندر ومشكت كسها انفضه لحس وادخل صوابعي نزلت هي بتاع تلت مرات من ساعت ما بدأنا خالص روحت قايم وجبت زبي علي كسها وفضلت اضربه وهي تقولي يلا اقولها يلا ايه قالتلي ريحني قولتلها اعمل ايه يعني لاقيتها مسكتني ومكست ودني بتعضها وبتقولي نييييكنيييييي ريحنيييييي روحت راميها ودخلت زبي في كسها صوتت صويته احسن من بتاعت احمد موسي الشارع كله سمعها وفضلت انيك وانيك وانيك وهي تتأوه وتقولي ايوه ريحني انا لبوه قولتلها
عارف وفضلت علي الحال ده لحد ما كنت هنزل طلعت زبي وحطيته تاني بين بزازها وفضلت اطلع وانزل وهي كل ما زبي يقرب من بوقها تمصه لحد ما نزلت ونزلت اكتر من المره الاولانيه نمت جنبها عالسرير ولبني علي جسمها كله قومنا دخلنا نستحمي واحنا جوه بقي هيجت وفضلت اغسلها واغسل بزازها وشوفت طيزها روحت شاخر قولت مش هسيبها قالتلي هتعمل ايه قولتلها هنيك طيزك وده الي حصل فعلا طيزها كااانت حلوه نيك ونيكتها في طيزها ونزلت لبني علي طيزها وخلصنا الاستحمام وطلعنا لاقينا بنتها لاقيتها بتقولنا صباحيه مباركه يا عرايس اتاكدت ان هما مدبرين الموضوع ده اصلا وضحكت وكملت حياتي بنيكهم وبردوا مش بنيك اخوهم الخول ......
تحياتي ليكوا..
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%