NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

marmar667884

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
مفيش اصعب من هيجان الصبح حاجه زهقت منها بصحا من النوم كسي غرقان عسل وبيبقى هايج على اخرو كنت عايزه حاجه تهدى الهيجان إلى عندى ده

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • بيضحكني
التفاعلات: يذيد, Single october, الليدى دجاجه و 20 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا بختك .
اه لو تستطيعي ان تمرري العدوى التي عندك الى مراتي.

• ايه ده
  • عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: دكر مصري بالأردن, عاشق الطيز الجامده, السفير عدنان و شخص آخر
مفيش اصعب من هيجان الصبح حاجه زهقت منها بصحا من النوم كسي غرقان عسل وبيبقى هايج على اخرو كنت عايزه حاجه تهدى الهيجان إلى عندى ده
دا حلاوتك وحلاوه اني انيكك الصبح احلي صباح

علشان انتى عسل

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: دكر مصري بالأردن, الصقر_الجارح, صعيدي راقي و 5 آخرين
ياويلي منك
لو جنبي ف سريري تصحي تلاقيني باكل كسك اكل واريح شهوتك

خلي
جنبك خياره اول ما تصحي استخدميها 🤣🤣🤣

• بيضحكني
التفاعلات: صعيدي راقي و الجنتل العنتيل
لو متجوزه فده المفروض حاجه فاجرة

هو كدا كان في احلام واحتلام نتيجه مؤثرات ما شفتيه او في عقلك الباطن ووصلت لترطيب بس مش الراحه كانثي ..
الي يهديه يا تهدي نفسك قبل النوم تماما خاضه لو كنت بتفكري او شفت حاجه مهيجه وعملت احتقان دون افراغ
او هدي نفسك اول ما تصحي بسرعه بالايد او ماء بارد
او قللي افكار وفرج واشغلي عقلك خاصه قبل النوم باشياء اخري حتي لو فيلم خيال علمي او رعب
طب لن نقول ادويه لانه مش مستهله ولا مطلوبه

هو كدا كان في احلام واحتلام نتيجه مؤثرات ما شفتيه او في عقلك الباطن ووصلت لترطيب بس مش الراحه كانثي ..
الي يهديه يا تهدي نفسك قبل النوم تماما خاضه لو كنت بتفكري او شفت حاجه مهيجه وعملت احتقان دون افراغ
او هدي نفسك اول ما تصحي بسرعه بالايد او ماء بارد
او قللي افكار وفرج واشغلي عقلك خاصه قبل النوم باشياء اخري حتي لو فيلم خيال علمي او رعب
طب لن نقول ادويه لانه مش مستهله ولا مطلوبه
يا جدع سبهم د حاجه لووووز

مش عارف ليه من ساعه م صحيت النهارده و انا هورني فشخخخ بدون سبب

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
وشو عملتي بالاخير ماخبرتنا😌😌😌

انا بصحي من النوم كل يوم الاقي زبي واقف ي أما بعمل

واحد بليل ي أما بقلبها سكس فون واضيق الحدود

بجيب فيلم واجبهم ف دة العادي و اللي انت فيه دة

حاجة طبيعية

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%