NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

من فتره بدا يبقا ليا ميول للرجاله بقيت بشوف نفسي بتناك بس و مع الوقت حبيت الموضوع بس الفتره الي فاتت انا بقيت بهيج بشكل مش طبيعي بقيت بلعب في طيزي علطول مش بضرب عشره بس ده انا بضرب عشره و ببعبص نفسي كمان حتى في الشغل بقيت بهيج اوي بدخل الحمام و بلعب في طيزي و لسه بشوف طيزي امبارح لقيتها وسعت تشوفها تقول ده بيتناك كل يوم
مع اني متناكتش من فتره بقا عندي احساس غريب كده عايز افرتك طيزي باي شكل لدرجه اني بقيت بدخل اي حاجه في طيزي (خيار-جزر-كوسه-بتنجان)و حجات كتير ده غير كميه البعابيص الي كنت بديها لنفسي
انا مش عارف اعمل ايه ؟!

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: تبادل هارد اوي, Ali Ali994, Jordn و 4 آخرين
من فتره بدا يبقا ليا ميول للرجاله بقيت بشوف نفسي بتناك بس و مع الوقت حبيت الموضوع بس الفتره الي فاتت انا بقيت بهيج بشكل مش طبيعي بقيت بلعب في طيزي علطول مش بضرب عشره بس ده انا بضرب عشره و ببعبص نفسي كمان حتى في الشغل بقيت بهيج اوي بدخل الحمام و بلعب في طيزي و لسه بشوف طيزي امبارح لقيتها وسعت تشوفها تقول ده بيتناك كل يوم
مع اني متناكتش من فتره بقا عندي احساس غريب كده عايز افرتك طيزي باي شكل لدرجه اني بقيت بدخل اي حاجه في طيزي (خيار-جزر-كوسه-بتنجان)و حجات كتير ده غير كميه البعابيص الي كنت بديها لنفسي
انا مش عارف اعمل ايه ؟!
اتبع ميولك وعيش نفسك

• عجبني
التفاعلات: @The GodFather@
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش فكره اعيش ازاي
الفكره هي كميه الهرمونات الي بتيجي مره وحده دي بتكون عماله مشكله ليا
لازم تعيش فيها وتحاول تلاقي حل فيها مع رفيق تمام

انا مش عارف اعمل ايه ؟!
استنر لان مش حتقدر توقف ولو وقفت يوم اسبوع شهر سنة بس حترجع وحترجع شهوتك اكثر بمليون مرة من قبل نصيحتي ما توقف وكل زب بتحس بدك ياه خليه يريحك من دون تفكير ودي نصيحة

• عجبني
التفاعلات: الزبير الأول
ممكن تكون في مرحلة انك عايز تستكتشف ميولك وتجرب حاجات جديدة
او زهق من الروتين
بس طالما الموضوع ده بيدخل دماغك كتير انصحك متتجاهلهوش عشان هتتعب بعدين

انت مجربتش حاجة من ديه لسة انا رايي بلاش احسن ده حاجة ظهرتلك فجاة ممكن من كلام سمعته او تجربة عايز تجربها والافكار بقت تهيجك علىطول

نفس مشكلتك ممكن نتكلم

انت مجربتش حاجة من ديه لسة انا رايي بلاش احسن ده حاجة ظهرتلك فجاة ممكن من كلام سمعته او تجربة عايز تجربها والافكار بقت تهيجك علىطول
كلامك ممكن يكون صح
بس لازم بردو يجرب و يشوف احساسه علي الاقل غشان يهدي جسمه شوية

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%