NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصيرة هيجانى اوصلنى لحماتى ومرات عمى

for funy

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا أسمى أحمد ٢٧ سنه طولى ١٧٠ ووزنى ٦٩
خطيبتى اسمها شهد ١٩ سنه طولها حوالى ١٥٥ ووزنها ٥٥
بيضاء عود فرنساوي اصلى بزاز متوسطه وجسم مشدود
كنت ايام الجامعه احب فتاه اسمها ايمان ولكن عندما تخرجت وقبل دخول للجيش تكلمت مع أهلى بخصوص هذا الموضوع ولكنهم رفضو بحجه انى ما زلت صغير ولا يوجد دخل ثابت لى وبعد دخولى الجيش اكتشفت انها اتخطبت فحزنت كثيرا ودخلت فى حاله اكتئاب شديده استمرت حتى بعد خروجى من الجيش بثلاث سنوات
طوال هذه الفتره لم ادخل فى علاقه قط بالرغم من أن أهلى كانو يجلبون لى من معارفهم بنات لاخطبهم ولكنى كنت دائما احتج باى شئ
كان لى بنت عمى اسمها شهد ١٩ سنه ولكنى لا أراها سوى انها مثلها كمثل اختى ولكن نظرتى لها تغيرت بعدما رأيتها بالاندر والبرا عندما كانت فى بيتنا تغير ملابسها
رأيت بياض ناصعا رأيت حورا ساطعا إذ انها أتت إلينا لمساعدة امى فى المنزل وانا كنت بالخارج ولا أعلم انها فى الغرفه تغير ملابسها
اول ما دخلت وفتحت الباب وإذ بى أرى ملاكا على الأرض جسم ممشوق لا يوجد به دهون ولا ترهلات كلوت عليه رسومات قلوب طيز مدورة وجلد مشدود بزاز مثل البرتقال مشدوده وغير متدليه عندما رأتني فزعت وادارت رأسها لى ومن هول المفاجأة قفزت قفزه لأعلى فقفز البرتقال من غصنه فرأيت حلمه سوداء نافره وبزاز بيضاء مثمره
فتسمرنا مكاننا للحظه وما كانت بلحظه
وكما قال اينشتين فى نظريته النسبيه ان الزمان متغير وليس ثابت فقط اثبتت هذه النظرية فى هذه اللحظه
فنظرت لى ثم قالت "احمد اقفل البااااااا" وقبل ان تكملها إذ بها تغلق الباب برجلها الجميله اليافعه لأرى تقاسيم وتقاطيع منبت كسها الشبابى
لم تفارقنى هذه اللحظه بعدما خرجت لتقوم بمهام المنزل
ومن هنا لم تعد شهد اختى الصغيره بل هى فى نظرى لبوه كبيره
تقدم لها شاب لخطبتها ولكن أهلى كلهم كانو يريدون منى ان اخطبها انا عمى "ابوها" وأبى وامى
وبينها نحن نأكل اذ قال ابى لى "بت عمك جايلها عريس انت اى رأيك انا قالولى قولتهم اسنتو اشوف الواد لو عاوزها يبقى ود عمها أولى لو مش عاوزها يبقى تشوفو نصيبها "
هنا سكت قليلا وتذكرت الموقف بزمن النظريه النسبيه وراجعت جميع المقاسات والهزات والارتجاجات فجال فكرى وانتصب قضيبي وسأل لعابى فنظرت له ثم قولت
"انا فكرت فيها بس لسه ماخدتش قرار لحد دلوقتي "
قال لى
"يعنى ارد عليهم اقولهم ايه "
"قولهم ادينى ٣ ايام استخير وافكر ف الموضوع "
اخذ التفكير عقلي وصرت افكر في كل لحظه من اللحظات السابقه فذهبت الى غرفتي وخلعت ملابسي ونزعت لباسي ودهنت الزيت في قضيبي وتخيلت البرتقال في اغصانه والاغصان في احضاني الطيز تلمس جسمي البزاز بين يدى
الشفايف على شفايفى
فتحركت يدى على قضيبي وتسارع الهواء فى انفاسى
فتخيلتها تحتى اشرب رحيقها بفمى واطرق ثغرها برمحى واقطف ثمارها بيدى فاذ بها ترتجف نفس الرجفه وتشهق نفس الشهقه فما ايقظنى من تخيلى الا تبلل أضلعي بماءى
فذهبت إلى ابى وقلت له "موافق "
عاوز رأيكم اكمل القصه ولا لا
شكرأ ليكم

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Siko Jimy, Dababa, foolh_old_man2010@yaho و 11 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: shaddd و for funy
كملللل يسطا

• عجبني
التفاعلات: shaddd و for funy
ياريت لو مش هتكملها تعرفنا ياريت تكملها

• عجبني
التفاعلات: for funy
ياريت لو مش هتكملها تعرفنا ياريت تكملها
دى اول قصه ليا وعاوز تفاعل ورأي حضراتكم ف طريقه السرد واحداث القصه اكيد دا هيشجعنى انى اكمل

• عجبني
التفاعلات: foolh_old_man2010@yaho
عاوز اعمل الجزء التانى اكتبه هنا ف التعليقات ولا فين
حلوة كمل
و اكتب الجزء الثاني هنا في التعليقات و المشرف هيعمل دمج

• عجبني
التفاعلات: hiko2020
  • عجبني
التفاعلات: for funy
دى اول قصه ليا وعاوز تفاعل ورأي حضراتكم ف طريقه السرد واحداث القصه اكيد دا هيشجعنى انى اكمل
ياعم انت لسه ماحكتش حاجه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%