NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ومرات بابا برود نفس طريقه

• عجبني
التفاعلات: midoo911
هو انتا ك شاب امك بتنام كدا بردو ولا الكلام ده عندي انا بس للتوضيح دي مش صوره امي ومش بصورها بس ده نفس الوضع واللبس الللي بتنام بيه ويمكن عريان عن كدا وبابا مش بينام معاها فس نفس الاوضه
يا حبيبي اه عادي وانت دورك انك تنيكها زي ابوك او عالاقل تصورها وتورينا ونجيب لبنا عليها 😘😘

مش شرط تكون شرموطه ومش شرط تكون محترمه علشان بتبان كده
محتاج اتواصل مع حضرتك لضروره جدا في الخاص

امك حلوة ولا اى كلام

امك بتعمل كده عشان نفسها ف دكر يفشخها قرب منها واهتم بيها و دلعها هتفتح رجلها ليك

مش لوحدك اللي امك بتنام كدة معظم الامهات بتنام كدة ...امهاتنا مش حاسين باللي بيعملوة فينا

هو انتا ك شاب امك بتنام كدا بردو ولا الكلام ده عندي انا بس للتوضيح دي مش صوره امي ومش بصورها بس ده نفس الوضع واللبس الللي بتنام بيه ويمكن عريان عن كدا وبابا مش بينام معاها فس نفس الاوضه
دي امي بقا فعلا

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: ابن منال الديوث, فحل عنيف للمتزوجة والديوث, midoo911 و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عادي ايه الغريبه في كده حقها تاخد راحتها في اوضتها زي ما انته بتاخد راحتك..

• عجبني
التفاعلات: midoo911
احا زبي وقف عليها

روح ارفعلها القميص ودخل زوبرك بين طيزها ونزل لبنك عليها

• عجبني
التفاعلات: khalilnou
لا مش لوحدك انا ماما كمان بتنام بنفس الوضع ده و بقميص قريب من ده و كمان بابا مش بينام معاها ف نفس الاوضه
الظاهر اننا مش لوحدنا😅
كلنا كدا يبن سوزي اللبوة

اه عادي جدا جدا جدا علي فكره وبتنام بالاندر السنتيانة عادي

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: midoo911 و zobry kbeer
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%