NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال هو ليــــه دايما بنات كتير نفسها فـي كدا .........؟

شريـف باشا

نسوانجى الاصلى
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
دايما في بنات كتير بصادفها أو بتكلمني هنا و فعلاً بنات مش ولاد ، و بيكونو بيتفرجو على أفلام سكس كتير
لكـــــــــــــن دايما و في الغالب يقولو ، أه بنتفرج على أفلام سكس كتير جداً بس إللي نفسي فيه بجد ، أشوف
بابا و ماما و هما مع بعض في العلاقة ، بجد ليه مأنتي بتتفرجي على السكس كلو إللي في النت بجميع أنواعة

ليه عاوزه تشوفي باباكي و مامتك .............؟ ياريت إللي يعرف يفيدنا و يشاركنا

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • أتفق
التفاعلات: عشق الأجسام, القطة الشقية, Moheb sex و شخص آخر
انا كـ ذ/فحلاوي ،، اول مرة اعرف ان ((بنات كتير)) تطلب الطلب دة ، لدرجة اني مش هقول اتصدمت لاني مبتصدمش ،، بس استغربت 🤷

• عجبني
التفاعلات: bad womenn و شريـف باشا
انا كـ ذ/فحلاوي ،، اول مرة اعرف ان ((بنات كتير)) تطلب الطلب دة ، لدرجة اني مش هقول اتصدمت لاني مبتصدمش ،، بس استغربت 🤷
لا صدقني و لما سألت واحده طب ليه ، قالتلي معرفش بس عاوزة اشوفهم و نفسي أشوفهم و هما
بيمارسو العلاقة ، بس مش عشان شئ جنسي أو شهوة لا عشان فضول اعرف بيعملوها ازاي

لا صدقني و لما سألت واحده طب ليه ، قالتلي معرفش بس عاوزة اشوفهم و نفسي أشوفهم و هما
بيمارسو العلاقة ، بس مش عشان شئ جنسي أو شهوة لا عشان فضول اعرف بيعملوها ازاي
جايز تكون شايفة نفسها الخراط عملها واتمدد جنبها ومات يعني مفيش زيها فـ فاكرة ان ابوها عشان يجيب هأهأهأ امها بطريقة غير باقي الكوكب مابيـ هأهأهأ مع حريمهم 😂😂😂

جايز تكون شايفة نفسها الخراط عملها واتمدد جنبها ومات يعني مفيش زيها فـ فاكرة ان ابوها عشان يجيب هأهأهأ امها بطريقة غير باقي الكوكب مابيـ هأهأهأ مع حريمهم 😂😂😂
لا مش كدا هو نوع من الفضول ممكن امها من النوع الاستايل اللي شايفا نفسها فعندها فضول
تعرف امها عامله ازاي في العلاقة مثلا و كدا ، الكلام كلو عن فضول و مش جنس ولا شهوة

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: فحلاوى
لا مش كدا هو نوع من الفضول ممكن امها من النوع الاستايل اللي شايفا نفسها فعندها فضول
تعرف امها عامله ازاي في العلاقة مثلا و كدا ، الكلام كلو عن فضول و مش جنس ولا شهوة
انا مؤمن جدا بنظرية " الفضول قتل القطة " 👌

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Roody93 و شريـف باشا
دايما في بنات كتير بصادفها أو بتكلمني هنا و فعلاً بنات مش ولاد ، و بيكونو بيتفرجو على أفلام سكس كتير
لكـــــــــــــن دايما و في الغالب يقولو ، أه بنتفرج على أفلام سكس كتير جداً بس إللي نفسي فيه بجد ، أشوف
بابا و ماما و هما مع بعض في العلاقة ، بجد ليه مأنتي بتتفرجي على السكس كلو إللي في النت بجميع أنواعة

البنات في اعمار تحت العشرين يكون عندهم الشهوة عالية جدا وليس في محيطهم غير الاب والام للمشاهدة علي الطبيعة والنت لا يغني عن المشاهدة عن قرب

• عجبني
التفاعلات: شريـف باشا
نيجي للأسئلة المهمة: بتصادفهم ازاي أو بتتعرف عليهم من هنا ازاي 😂

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex، ذيدان و شريـف باشا
نيجي للأسئلة المهمة: بتصادفهم ازاي أو بتتعرف عليهم من هنا ازاي 😂
بنتكلم هنا و هما إللي بيكلموني بجد و أنا صدقني عشان مابتكلمش معاهم في الجنس و كلامنا عادي
فهما بيدردشو معايا و بكل أدب بجد ، أنا مش عاوز أتكلم مع واحده في الجنس أنا هنا للهزار بس
أو لو فاضي شوية و صادفت بكلم واحدة نرغي هنا و خلاص

• عجبني
التفاعلات: samadams
البنات في اعمار تحت العشرين يكون عندهم الشهوة عالية جدا وليس في محيطهم غير الاب والام للمشاهدة علي الطبيعة والنت لا يغني عن المشاهدة عن قرب
ممكن كلام حضرتك برضو مهم و نظرية مرجحة برضو

• عجبني
التفاعلات: جميز افندي
السوشيال ميديا والانفتاح بوظت تفكير ناس كتير
بس لو جيت للحق هوا بيبقا فضول مش اكتر

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex، جميز افندي و شريـف باشا
السوشيال ميديا والانفتاح بوظت تفكير ناس كتير
بس لو جيت للحق هوا بيبقا فضول مش اكتر
هو فعلا فضول لان البنت مرتبطه ب مامتها و ممكن لما تفكر مع نفسها تقول هى ماما و بابا لما بيمارسو الجنس بيكونو أزاي و هل ماما بتتمتع ولا مجرد روتين ، هى دي ألاسألة إللي بتيجي في دماغ البنات ، مش شرط هى عاوزه تشوف ابوها عريان و امها عريانا و بيمارسو و هى تحس بألاثارة نحيتهم لا ، الموضوع كلو فضول 100 % ، ناس تانيا بتحول الكلام دا لشئ تاني تماماً

• عجبني
التفاعلات: جميز افندي و الليدى دجاجه

قابلت نفس العينه وملقتش اجابه 🤝🏻

• جامد

انا بنت وبقولك محصلش دا عبط وهبل 🫤

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: شريـف باشا و Moheb sex

حصلت معايا بنت وسخنت اول مجبت سيرة امها وطلعت نفسها تشوف امها بتتناك ويسلام لو معاها وعملنا سكس شات سوا فاجر

• جامد
هو فعلا فضول لان البنت مرتبطه ب مامتها و ممكن لما تفكر مع نفسها تقول هى ماما و بابا لما بيمارسو الجنس بيكونو أزاي و هل ماما بتتمتع ولا مجرد روتين ، هى دي ألاسألة إللي بتيجي في دماغ البنات ، مش شرط هى عاوزه تشوف ابوها عريان و امها عريانا و بيمارسو و هى تحس بألاثارة نحيتهم لا ، الموضوع كلو فضول 100 % ، ناس تانيا بتحول الكلام دا لشئ تاني تماماً
اتفق جدا

• عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

انا اقولك لا الولد بيشتهى امه والبنا بتشتهى والدها هو ده السبب عشان تبقي عارفه بس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%