NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال هو لو بزازى لسه صغيره لسه وعوزه اطول حلماتى وامصها زى البنات الكبار اعمل اى مش طيلاهااا ومن غير هزار

لازم يتقفشوا ويترضعوا

ممكن اعرف مضاعفات السليكون؟
من باب الثقافة لا أكثر

له أضرار طبيه كتير فشخ اسأل جوجل

بالنسبة للسكس هتفقد الأساس مقابل الشكل
تقدر تقول الحلمه ممكن توجعها لكام شهر وبعديها ممكن تحس بيها أو لاء

هو لو بزازى لسه صغيره لسه وعوزه اطول حلماتى وامصها زى البنات الكبار اعمل اى مش طيلاهااا ومن غير هزار 😔
ممكن تلعبي بيهم كل يوم وتدلكيهم بريكك

هو لو بزازى لسه صغيره لسه وعوزه اطول حلماتى وامصها زى البنات الكبار اعمل اى مش طيلاهااا ومن غير هزار 😔
تعالى اعلمك المص

• بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
كله بقى مستعجل ليه
ما يتهدوا شويه
ما احنا عاوزين برضه ولا احنا شباب ملناش نفس ندوق لحمه 😂😂😂😂
يا عم هنتحبس كدا 😂😂😅

• بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123
  • عجبني
التفاعلات: Mo hassan و sarasalma577
عوزه طريقه اوصل للحلمه لسه حستنه يكبر نفسي اجرب 😔
خلي صحبتك تقفشلك فيهم وتلحسهم وترضع منهم وتشد الحلمة و مش تقلقي من كتر اللعب هيكبرو 🤤

• عجبني
  • عجبني
بعيدا عن الهزار هي مش الحلمه لاا هو الصدر نفس ممكن يكبر ولما ده يحصل هتعرفي تمصي الحلمه والصدر بيكبر ب تمارين معينه وتغذيه بردو وانا كوتش لو حابه اساعدك كلمني ف اي وقت

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Lucyluc
لسه حستنه 🙈
تستني ليه مهو صحبتك كلميها وخليها تجيلك واقفلي الاوضة وشغلي اغاني بصوت عالي واتعملو مع بعض

هو انا لسه حستنه 🙈
تسمعى كنى فكك من اى كلام كل واحد هيخترع كلام علشان بكلمك بس اللى اعرفو انها بتكبر من التقفيش فيها وبحثت على جوجل او اليوتيوب وعرفت طالما انتى عاوزاه ده وبس وشكرا

• بيضحكني
التفاعلات: BABA YAGA
  • بيضحكني
التفاعلات: .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
في ڤديوهات بتشرحلك مساچ بطريقه معينه بيكبر البز انا مجربها وصدري بقا كبير اما كبر الحلمات دي من كتر المص وطول ما انتي قاعده شدي حلماتك بايدك والعبي فيها

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Lucyluc
هو انتى كام سنه اصلا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%