NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال هو لو بزازى لسه صغيره لسه وعوزه اطول حلماتى وامصها زى البنات الكبار اعمل اى مش طيلاهااا ومن غير هزار

• عجبني
التفاعلات: Mo hassan و sarasalma577
طب ودلوقتي مش فيه طريقه
هقولك كلمة تفهميها صح يبقى سوالك مش برئى انتى عايزة حد يقولك كلام فى اثارة فقط روحى لدكتورة افضل لك واكرملك

انا لسه حستنه لما يكبرو ..انا عوزه طريقه اوصلهااا وامصها 🙈

• عجبني
هو لو بزازى لسه صغيره لسه وعوزه اطول حلماتى وامصها زى البنات الكبار اعمل اى مش طيلاهااا ومن غير هزار 😔
تعالي امصلك انا يقلبي وارضعهملك

هو لو بزازى لسه صغيره لسه وعوزه اطول حلماتى وامصها زى البنات الكبار اعمل اى مش طيلاهااا ومن غير هزار 😔
قفشي فيه كتير لحد مايكبر او اقفشلك انا وبعدين مصيها براحتك😂

• بيضحكني
التفاعلات: zozoamr
في تمارين بتساعد البزاز تكبر وشد وتبرز وفي أدوات بتشتريها لتكبير الثدي بس هو سؤال معلش انتي كم عمرك لانه إذا لسه قاصره ف لقدام بيكبروا لوحدهم

احيه هو انا حتى لما اتجوز مش هعرف 🙈
ما ع حسب حجم البز صوابعك العشره مش زي بعضها برضو بس متشديش في بزك اووي هيتقطع😂

27 سنه و اتجوزت و اتطلقت و لسه بحلم باليوم اللى امسك فيه الحلمه فى بوقى
العيب فى الاستخدام هههههههههههه

لسا ثغننه دا احلا كلام ده بس اللى اعرفو بيكبرو من كتر التقفيش فيهم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
27 سنه و اتجوزت و اتطلقت و لسه بحلم باليوم اللى امسك فيه الحلمه فى بوقى
نهار ازرق دا كلو متخافيش هيجى قريب الفرج 😂😂

لازم الي يمصلك بزازك يعرف يعمللهم تمارين شد وسحب

سهله جدا حاولي بس بكذا وضع وانتي هتعرفي ماهو اكيد بزازك ع الاقل قد التفاحه ف هتيجي متقلقيش وبعدين احساس ان حد يمصهالك اجمد بكتير ما انتي تعمليها لنفسك🙂

تعالى اكبرهملك 😂

سهله جدا حاولي بس بكذا وضع وانتي هتعرفي ماهو اكيد بزازك ع الاقل قد التفاحه ف هتيجي متقلقيش وبعدين احساس ان حد يمصهالك اجمد بكتير ما انتي تعمليها لنفسك🙂
ازاى كذا وضع 🥰

• عجبني
عادى بمسكو وارفعو

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%