NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش هو في ناس جادة تبادل زوجات في القاهرة تحت ال ٣٠ سنة؟

انا وحبيبتي بندور على زوجين فالقاهرة ويكونوا اصغر من ٣٠ سنة تفتكروا هنلاقي ولا مفيش حد جاد وكله عاوز خيالات بس او معندوش الجرأة يقول لمراته؟
كلمني خاص

بصراحه انا شاب عندي 22 سنه من الأقصر بدور ع حد زيك كده بس مش عايز مجرد كلام علشان علاقه وخلاص انا بدور ع صداقه بصدق يعني واتمنى اننا نتعرف لو مش هزعجك يعني ولا هدايق حضرتك

بصراحه انا شاب عندي 22 سنه من الأقصر بدور ع حد زيك كده بس مش عايز مجرد كلام علشان علاقه وخلاص انا بدور ع صداقه بصدق يعني واتمنى اننا نتعرف لو مش هزعجك يعني ولا هدايق حضرتك
لا شكرا

جاد بس مش تبادل موجب بس

انا وحبيبتي بندور على زوجين فالقاهرة ويكونوا اصغر من ٣٠ سنة تفتكروا هنلاقي ولا مفيش حد جاد وكله عاوز خيالات بس او معندوش الجرأة يقول لمراته؟
اصفر من ٣٠ غالبا لسه ما تزوج او تزوج وبعده مراهق بيغير عليها من اي شيء
فيك تلاقي بس في مستوي راقي هيكلفك كتير تتعرف عليهم - تبي نصيحه روح دبر حالك وتزوج

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احنا couple من القاهرة و كتير دورنا برده و كله تحوير او شخصيات كدابة احنا ٢٩ و ٢٨

• عجبني
التفاعلات: ميدو السفير و Zebymangaxo
احنا زوجين متحررين من القاهرة ٢٩ و ٢٨
اللي نفس العمر و متحرر فعلا مش كلام وخلاص
ده الكيك holablack666

• عجبني
التفاعلات: ميدو السفير و Zebymangaxo
احنا كابلز بس كام تو كام kik zeb1782

• عجبني
التفاعلات: Zebymangaxo
الصراحة انا 35 سنة و سنجل بدور على زوجين زى حضرتك كدة
نتعرف و نكون اصدقاء و بينا علاقة تدوم و مش لازم السكس يكون على طول يعنى .... دى حاجة كدة ليها وقتها لما نكون كلنا عاوزين ده و لينا مزاج نعمل ده

كلمني

• عجبني
التفاعلات: Zebymangaxo

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%