NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكله اللي انا جربت من زمان مره واحده سوفت مع بنوتي من ساعتها عاوز اجرب انيك ونفس الوقت بقيت بخاف من الامراض وسرقه واللي بيحصل وانت عارفين بس انا بقيت بستمتع اما بتفرج ع صور او افلام سوالب واتخيل اني بنكهم مع اني عاوز اجرب الاحساس دا بس خايف مع ذلك بستمتع اووي انا اشوف جسمهم وخرمهم وزبري بيقف جدا وينزل منه شويه ماده لزقه هو كدا غلط عليا ولالا!؟

• عجبني
التفاعلات: Khaled6, زبي مولع فشخ, el-korsan و 2 آخرين
المذي عادي
بالنسبة لرغبتك البس كوندوم
اختار مين تقابل فالعلن قبل الخاص

• عجبني
التفاعلات: ahmed 32
اختار حد محترم، اتعرف عليه فترة الاول، لو شفت نفسك مرتاح و مطمن كمل و لو لا بلاها

• عجبني
التفاعلات: زبي مولع فشخ، ahmed 32 و الخارج عن قانون الجنس
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اختار حد محترم، اتعرف عليه فترة الاول، لو شفت نفسك مرتاح و مطمن كمل و لو لا بلاها
للاسف بقلق جدا من موضوع دا ومفيش حد مضمون

• عجبني
التفاعلات: زبي مولع فشخ
المذي عادي
بالنسبة لرغبتك البس كوندوم
اختار مين تقابل فالعلن قبل الخاص
اولا انا بشكرك ان علقت ع بوست دا علشان انا متابعك جدا.. فعلا عندك حق بس للاسف انا بضعف اقدام اي بنوتي حتي لو في الافلام وصور

• عجبني
التفاعلات: زبي مولع فشخ
للاسف بقلق جدا من موضوع دا ومفيش حد مضمون
طبيعي جدا، مش لوحدك بتحس كده، بس فالاخر حتلاقي حد ترتاحله، الموضوع بياخد وقت بس

• عجبني
وانا كمان بخاف اقابل بصراحه

مشكله اللي انا جربت من زمان مره واحده سوفت مع بنوتي من ساعتها عاوز اجرب انيك ونفس الوقت بقيت بخاف من الامراض وسرقه واللي بيحصل وانت عارفين بس انا بقيت بستمتع اما بتفرج ع صور او افلام سوالب واتخيل اني بنكهم مع اني عاوز اجرب الاحساس دا بس خايف مع ذلك بستمتع اووي انا اشوف جسمهم وخرمهم وزبري بيقف جدا وينزل منه شويه ماده لزقه هو كدا غلط عليا ولالا!؟
أنا كمان بالظبط زى ما بتقول

اختار حد تثق فيه جدا وفيه جيل للحاجات دي والكاندوم ولازم العلاقه مش علي طول كده
يوم تعارف واتفاق واليوم التاني تشتغل فيه
لازم الاتفاق علي كله حاجه في اولها

• حبيته
طبيعي جدا، مش لوحدك بتحس كده، بس فالاخر حتلاقي حد ترتاحله، الموضوع بياخد وقت بس
شكرا ع تعليق احاول

اختار حد تثق فيه جدا وفيه جيل للحاجات دي والكاندوم ولازم العلاقه مش علي طول كده
يوم تعارف واتفاق واليوم التاني تشتغل فيه
لازم الاتفاق علي كله حاجه في اولها
بالظبط اهم حاجه الامان وانا مش مستعجل

اولا انا بشكرك ان علقت ع بوست دا علشان انا متابعك جدا.. فعلا عندك حق بس للاسف انا بضعف اقدام اي بنوتي حتي لو في الافلام وصور
شكرا ليك صديقي
هي مش حكاية بنوتي
الصور و الافلام شيء و الواقع و التجربة شيء ثاني
مش حكاية ضعف او قوة. انت لو نفسك فعلاقة معينة و مرتاح فيها المهم انك تحمي نفسك و شريكك و يكون هناك امان و تفاهم
الحيرة على الاقدام على الفعل عن دونه (شخصيا اراها مجرد مهاترات) لا ارو القرق بين انك تقدم على الفعل بما انو عندك شهوة ما دانت في اهذا الاطار

• عجبني
انت فين وحشتني

• ماااشي
  • عجبني
التفاعلات: ahmed 32 و نزيه الخاطر
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%