NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يالهوي هو فيه كدا بجد بصراحه نفسي اتناك كدا بزبر كبير يفشخ خرقي ويمتع طيزي وينزل فيا لبنه كله رحححححح

• عجبني
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: zazazozo, Mnak, Yousef jooo و 21 آخرين
عايز اخلف من امك الكلبة واخلي ليك اخ بس هو هيكوون اشرف منك عشان هو من خلاصة زبي مش زيك يا رخيصي ولازم تخدم اخوك وتخدم زبي واخلي اختك تجيب ليا فلووس عشان منفسيش اشتغل بس انيك اهين واشتم بس مممم

عايز اخلف من امك الكلبة واخلي ليك اخ بس هو هيكوون اشرف منك عشان هو من خلاصة زبي مش زيك يا رخيصي ولازم تخدم اخوك وتخدم زبي واخلي اختك تجيب ليا فلووس عشان منفسيش اشتغل بس انيك اهين واشتم بس مممم
اااااه انت دكري وراجلي وتاج راسي أوامرك يامولاي

اااااه انت دكري وراجلي وتاج راسي أوامرك يامولاي
خخخخ تفووو عليك وعلى عبوديتك يا منيووك طراااخ طراااخ انا رايح اخذ شاور تاال انت وامك واختك الحسوو جسمي وشربو المياه اللب بتنزل من جسمي يا حيواناتات حاطط سلسلة على رقبة اختك عشان هي احب كلبة ليا منكوو كلكوو 😒

خخخخ تفووو عليك وعلى عبوديتك يا منيووك طراااخ طراااخ انا رايح اخذ شاور تاال انت وامك واختك الحسوو جسمي وشربو المياه اللب بتنزل من جسمي يا حيواناتات حاطط سلسلة على رقبة اختك عشان هي احب كلبة ليا منكوو كلكوو 😒
حاضر سيدي اوامرك

للاسف زوبري ابيض

يجنن اححححح

• عجبني
التفاعلات: تاامر الحنون
تعالي انيكك بنفس الوضعيه دي واجيب لبني كله فيك الكيك بتاعي Hacker77

بحب الرجالة دى اوى بحس بفخر كدا وانا تحته

• عجبني
التفاعلات: تاامر الحنون
تعالي وهات مراتك ونتمتع كلنا

خرم طيزي ولع اوووووووووووووووف اححححححح نفسي ف نفس الزب ونفس الراجل الاسود يفشخني كدا
تعالى خاص وانا كيفك يامتناكه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نفسى يحصل فيا كده

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%