NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أنا الشهر دا لحد امبارح طيزي اتناكت 9 مرات ومن 3 أزبار مختلفه وحجمهم كبير وحلوين وبتمتع جامد بلبنهم وهو نازل في خرقي من جوه بس فيه حجات بتحصل ليا لأول مره

1ـــ لما كنت بتناك ماكنتش بنزل غير لما العب ف زبري بس امبارح و أول امبارح جبتهم وانا بتناك من غير ما المس زبري خالص كان بينقط لوحدة كدا اول ماحسيت باللبن نازل في طيزي انا زبزي كان بينقط وكتير ؟..

2 ـــ من يومين تلاته بقيت بحس بخرقي بينبض اووي كل شوية أحيانا بصحي من احلي نومه وأنا خرقي مفتوح وبكون هايج اوووي وعايز أتناك وأعصابي بتتعب جامد ؟..

3 ـــ الأول كان كل اهتمامي اتناك وخلاص بس حاليا بقيت من أول مالزبر يدخل خرقي وأنا بستني اللحظة اللي يجيب لبنه فيها وينزلهم فيا من جوه بقيت كل متعتي لما بحس باللبن نازل كدا في خرقي ؟..

👈🏼حد عنده تفسير للي بيحصل او حد بيحصل معاه كدا بس من غير قلة أدب 👇🏼

• حبيته
التفاعلات: Alloll69
يسطا اللبن لما بينزل في طيزك في حجات زي ديدان كدا بتقعد تاكل اللبن دا ولما مبتلقيش لبن بتاكل في جدار طيزك والكلام دا علمي 100×100 فهتلاقي طيزك كدا بتاكلك او بتحس اناك عاوز تتناك عشان ينزل فيك شوي لبن ترتاح خلاص بقت هي دي متعتك

• عجبني
التفاعلات: ناضج اوى و تاامر الحنون
يسطا اللبن لما بينزل في طيزك في حجات زي ديدان كدا بتقعد تاكل اللبن دا ولما مبتلقيش لبن بتاكل في جدار طيزك والكلام دا علمي 100×100 فهتلاقي طيزك كدا بتاكلك او بتحس اناك عاوز تتناك عشان ينزل فيك شوي لبن ترتاح خلاص بقت هي دي متعتك
كتير قال ليا كدا

• عجبني
التفاعلات: ناضج اوى و Boda algamed
طب يسطي بعد كل المغامرات دي مش عايز تضيف حد تاني للمجموعه 😋

عايز اجرب

• عجبني
التفاعلات: تاامر الحنون
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
بصراحة قعدت فترة كدا من غير نيك وكنت قاصد كنت بشوف نفسي هقدر ابطل ولا لأ طلع فعلا الحوار كله مش فى النيك الفكرة فى اللبن انا اتاكدت انى مش هقدر ابطل اولا لانى مبسوط بنفسى جدا انى كدا ومش ندمان ثانيا انى بحب اللبن ودا اكتر حاجة مش هتخلينى ابطل😘

• حبيته
التفاعلات: نزيه الخاطر
وايه المشكلة اللبن كتير متحرمش نفسك منه

• عجبني
الموضوع ده لازم يكون عندك وعي وثقافه جنسيه انا اول مدخلت في الموضع ده عملت بحث مكثف عشان انا كنت خايف من الامراض وكده وصلت لقرار ان محدش ينكني من غير توبس انا متعتي في اني اتناك مش في اللبن حصل كذا مره من اكتر من حد هوه بينكني بيقطع التوبس او بيشيله وانا مش واخد بالي ومشغول اني مستمتع وكان بينزل اللبن في طيظي بس مكنتش بحس بفرق بس اول ماخد بالي كنت بدخل الحمام علطول وبغسل طيظي كويس جدا ولو مفيش توبس بطلب انو لما ينزلهم يجبهم في بقي امص زبه واشرب اللبن ودا مش مضر خالص ولو حصل ومنزل في طيظي ومحلقش يطلعو بسيبو واروح اغسل طيظي علطولووصل بيا الامر في مره اتناكت في شهر واحد اكتر من ٢٠ مره تقريبا اه خرمي اتفشخ وبقا مفتوح بس عادي دلوقتي عدي على اخر مره اتنكت فيها ١٥ شهر من زب كبير نزل فيا مرتين في نيكه وحده

• عجبني
التفاعلات: Good Jeo و تاامر الحنون
علمي ايه يسطااا بس
يسطا اللبن لما بينزل في طيزك في حجات زي ديدان كدا بتقعد تاكل اللبن دا ولما مبتلقيش لبن بتاكل في جدار طيزك والكلام دا علمي 100×100 فهتلاقي طيزك كدا بتاكلك او بتحس اناك عاوز تتناك عشان ينزل فيك شوي لبن ترتاح خلاص بقت هي دي متعتكعلمي

• عجبني
انت دقات قلبك بتحسها سريعه او بتزيد بعد الأكل؟

• عجبني
انت كده خول رسمي

أنا الشهر دا لحد امبارح طيزي اتناكت 9 مرات ومن 3 أزبار مختلفه وحجمهم كبير وحلوين وبتمتع جامد بلبنهم وهو نازل في خرقي من جوه بس فيه حجات بتحصل ليا لأول مره

1ـــ لما كنت بتناك ماكنتش بنزل غير لما العب ف زبري بس امبارح و أول امبارح جبتهم وانا بتناك من غير ما المس زبري خالص كان بينقط لوحدة كدا اول ماحسيت باللبن نازل في طيزي انا زبزي كان بينقط وكتير ؟..

2 ـــ من يومين تلاته بقيت بحس بخرقي بينبض اووي كل شوية أحيانا بصحي من احلي نومه وأنا خرقي مفتوح وبكون هايج اوووي وعايز أتناك وأعصابي بتتعب جامد ؟..

3 ـــ الأول كان كل اهتمامي اتناك وخلاص بس حاليا بقيت من أول مالزبر يدخل خرقي وأنا بستني اللحظة اللي يجيب لبنه فيها وينزلهم فيا من جوه بقيت كل متعتي لما بحس باللبن نازل كدا في خرقي ؟..

👈🏼حد عنده تفسير للي بيحصل او حد بيحصل معاه كدا بس من غير قلة أدب 👇🏼
عادي دي احاسيس لازم تجربها

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%