NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عض اية يا عم هي مصاحبة الكلب ريكس ولا إية😂
لا مش كلهم ..و العنف مش بيكون بالشكل دا ممكن كف خفيف على وشها و على طيزها تزود السرعة في النيك لفترة ..شد شعر بسيط في وضع الدوجي ..اكتر من كدا بيكون سادية
و دا وجهة نظري أنا

• أتفق
  • بيضحكني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx، wardd و ابو اسكندر السندباد
عض اية يا عم هي مصاحبة الكلب ريكس ولا إية😂
لا مش كلهم ..و العنف مش بيكون بالشكل دا ممكن كف خفيف على وشها و على طيزها تزود السرعة في النيك لفترة ..شد شعر بسيط في وضع الدوجي ..اكتر من كدا بيكون سادية
و دا وجهة نظري أنا
كلامك صح .. بس في بيحبو كدة بس مش سادية و عنف شديد

• عجبني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة و sexypump
  • عجبني
التفاعلات: Abo hassan و ابو اسكندر السندباد
خلاص تمام بما ان اغلب التعليقات لأ يبقى انا طلعت سادى

شكرا ليكم جميعا 🤗🤗🤗

انا عندي احساس ان الستات المتسلطه والي كلمتهم بتمشي في البيت علي جوزها وعيالها هما دول الي بيحبه العنف مش عارف تفكيري ده صح ولا غلط

• عجبني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
انا عندي احساس ان الستات المتسلطه والي كلمتهم بتمشي في البيت علي جوزها وعيالها هما دول الي بيحبه العنف مش عارف تفكيري ده صح ولا غلط
كل شئ وارد

• أتفق
التفاعلات: ALbrens
بص يا صاحبي...
فى العادي الجنس ده رومانسية الست فى احتياج لراجل يحتويها و يوريها إنه قوي و الراجل محتاج حتة طرية صدرها حنين تفصله من الدنيا القاسية ، و علشان الست تحس إن الراجل فعلاً قوي لازم يثبتلها ده و كل ست و درجة تحملها
ست تكتفى إنه يكون هو المسيطر و راكب فوقها و ماسكها
ست عايز تقفيش جامد و قرص
ست عايزة سكع خفيف على طيزها
ست عايزة شد خفيف من الشعر...و هكذا
لكن اللى بنشوفه فى أفلام السكس من ضرب بالحزام و أحياناً الكرباج و ساعات كهربا دى أسمها مازوخية و دى حالات استثنائية
علشان كده أوعى تفكر تجرب مع ست حاجة زي كده إلا لو هي طلبت منك كده بشكل مباشر و مش علشان ساحت معاك تبقى عايزة كده و مخبية

• أتفق
  • عجبني
بص يا صاحبي...
فى العادي الجنس ده رومانسية الست فى احتياج لراجل يحتويها و يوريها إنه قوي و الراجل محتاج حتة طرية صدرها حنين تفصله من الدنيا القاسية ، و علشان الست تحس إن الراجل فعلاً قوي لازم يثبتلها ده و كل ست و درجة تحملها
ست تكتفى إنه يكون هو المسيطر و راكب فوقها و ماسكها
ست عايز تقفيش جامد و قرص
ست عايزة سكع خفيف على طيزها
ست عايزة شد خفيف من الشعر...و هكذا
لكن اللى بنشوفه فى أفلام السكس من ضرب بالحزام و أحياناً الكرباج و ساعات كهربا دى أسمها مازوخية و دى حالات استثنائية
علشان كده أوعى تفكر تجرب مع ست حاجة زي كده إلا لو هي طلبت منك كده بشكل مباشر و مش علشان ساحت معاك تبقى عايزة كده و مخبية
متفق معاك انا اقصد الكلام الى فوق

متفق معاك انا اقصد الكلام الى فوق
أيوة طبعاً التسكيع على الطيز و إنك زي ما بيقولوا عندنا فى الصعيد تبرك عليها و تمسك أيدها و تقيد حركتها و تعبط فيها ده أ ب جنس غير كده يبقى جنس شيوخ ، لكن الضرب على الوش ٩٠٪ من الستات بتعتبره إهانة حتى لو على سبيل الهيجان فى الجنس ، شد الشعر ستات كتير بتحس بألم شديد بيغطى على الهياج الجنس فبترفضه ، ستات تاني مش بتحب الجر و بتحسه تقييد أشبه بالاغتصاب فكل ست و دماغها

• أتفق
هو فعلا الستات اغلبها بيحب العنف و شد الشعر و الضرب و العض و انك تجرها على السرير و لا مش كله بيحب كدة
بص
لازم تكون بتعرف تعمل كل حاجه فب السرير ك راجل
حتى لو مش حتعملوا
لان القاعدة الاولي في السكس

هي التجديد
و لا راجل ولا ست بيعرف ايه الي حيبسطوا فيه الا لما يجربوا الي بيمنعنا من تحربه الحاجات الغير طبيعه هي علمنا انها غلط و حتغير فينا و تشوهنا مع الوقت حتى لو اغوتنا

• أتفق
أيوة طبعاً التسكيع على الطيز و إنك زي ما بيقولوا عندنا فى الصعيد تبرك عليها و تمسك أيدها و تقيد حركتها و تعبط فيها ده أ ب جنس غير كده يبقى جنس شيوخ ، لكن الضرب على الوش ٩٠٪ من الستات بتعتبره إهانة حتى لو على سبيل الهيجان فى الجنس ، شد الشعر ستات كتير بتحس بألم شديد بيغطى على الهياج الجنس فبترفضه ، ستات تاني مش بتحب الجر و بتحسه تقييد أشبه بالاغتصاب فكل ست و دماغها
معلومات حلوة يا معلم تسلم

• حبيته
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
بص
لازم تكون بتعرف تعمل كل حاجه فب السرير ك راجل
حتى لو مش حتعملوا
لان القاعدة الاولي في السكس

هي التجديد
و لا راجل ولا ست بيعرف ايه الي حيبسطوا فيه الا لما يجربوا الي بيمنعنا من تحربه الحاجات الغير طبيعه هي علمنا انها غلط و حتغير فينا و تشوهنا مع الوقت حتى لو اغوتنا
متفق معاك يا صديقى كلامك سليم

• عجبني
التفاعلات: Life Arch
  • بيضحكني
التفاعلات: الدكتور النسوانجي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%