NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا سالب بقالي سنه ونص و من حوالي شهرين بقا عندي حاجه غريبه هو اني علطول ف البيت بلبس براهات و هدوم حريمي بما اني عايش لوحدي و و بقيت بجيب فوط صحيه و البسها خمس ايام ف الاسبوع زي البنات بظبط و كمان بقت بتريحني اوي بذات بعد النيك هل ده عادي و دي مرحله من مراحل تحولي ولا فيه اي بظبط

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: el-korsan, مازن بنوتى لست, Remo و شخص آخر
تعالي خاص او كيك هساعدك في تحولك

انا سالب بقالي سنه ونص و من حوالي شهرين بقا عندي حاجه غريبه هو اني علطول ف البيت بلبس براهات و هدوم حريمي بما اني عايش لوحدي و و بقيت بجيب فوط صحيه و البسها خمس ايام ف الاسبوع زي البنات بظبط و كمان بقت بتريحني اوي بذات بعد النيك هل ده عادي و دي مرحله من مراحل تحولي ولا فيه اي بظبط
عادي ياقمر طول وانت مبسوط بكدة عادي فيها ايه

عادي ياقمر طول وانت مبسوط بكدة عادي فيها ايه
ايوة بس كنت مستغربه اني بقيت حياتي كده و خلاص نسيت زمان لما كنت ولد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مفيش خطر ولا تحول جسمى ولا حاجة اطمئن
انت بقيت خول وسالب حلو ولذيذ و شخصيتك بقيت شخصية. نتاية لبوة قوى و انت الخطر الوحيد عليك انك محتاج وبسرعة حب حقيقى و زوج راجل يحتويك بجد و تنام فى حضنه كثير و يشبعك نيك بإخلاص و ممكن يجيب خمسة أصحابه ينيكك

مفيش خطر ولا تحول جسمى ولا حاجة اطمئن
انت بقيت خول وسالب حلو ولذيذ و شخصيتك بقيت شخصية. نتاية لبوة قوى و انت الخطر الوحيد عليك انك محتاج وبسرعة حب حقيقى و زوج راجل يحتويك بجد و تنام فى حضنه كثير و يشبعك نيك بإخلاص و ممكن يجيب خمسة أصحابه ينيكك
لا انا عايزه واحد بس الي يكيفني و ابقا مراته

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Ahmed_g و سامية سالب
لا انا عايزه واحد بس الي يكيفني و ابقا مراته
لو كلامك بجد فعلا و مخلص وصادق احب اتجوزك و اعيش معاك فعلا لكن محتاج اعرف سنك و وظيفتك و مهنتك و عائلتك و والديك و انت منين
فعلا جواز جواز حقيقى فيه إخلاص وتفاهم و تحرر كامل و ثقافة جنسية
ممكن تعطينى عنك فكرة صحيحة و صورة واقعية
ده جواز موس لعب عيال

عادى جدا يا حبيبتى استمعتى بحياتك وانوثتك

كل الحكاية انك كده بتحسي بأنوثتك أكتر، عادي يعني

ممكن نتكلم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%