NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مريم سالب

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
11 يوليو 2023
المشاركات
26
مستوى التفاعل
65
نقاط
61
الجنس
Transgender
الدولة
مصر
توجه جنسي
انجذب للذكور
انا محمود او زي ما بقيت دلوقتي مريم انا قصتي بتبدتي لما كان عندي 16 سنه 2019 ابويا و امي ماتو و انا كنت وحيدهم و متدلع طبعا زعلت شهرين و مكنتش لاقي مكان اسكن فيه لحد ما واحد ست اسمها اسماء جات عيشتني معاها و من يومها حياتي اتغيرت
انا من صغري ميولي اني بنت مش ولد و زوبري صغير اوي و فخادي كبيره و بزازي كبار بس رفيع
و جسمي سكسي لما روحت أقعد مع اسماء ابتدت للميول دي تظهر كتير و هي كانت عارفه ده و عشان جسمها كان شبهي شويه كنت بسرق اندرات من عندها و بلبسهم فا في يوم كنت لابس اندر من بتوعها الفتله و ماشي بشورت و حاجه وقعت ف الارض نزلت اجبها و الشورت كان مش معدول فا بين الاندر لقتها ضربتني عل طيزي و قالتلي اي الحلوة دي انا طبعا وشي احمر قولتلها اي قالتلي علفكرا انا عارفه انك بتحب تبقا بنت و انك بتسرق اندراتي و علفكرا لو عايز فعلا تبقا بنت انا اساعدك قولتها بجد قالتلي اه و هخليك احلى بنت ف مصر يا قمر انتي و ابتدت تكلمني بصيغه المؤنث قالتلي قوم البس و خليك ب الاندر ده طالما بيريحك هوديك نشتري شويه هدوم نزلنا و لبست هدوم بناتي من عندها عشان و بروكه و حطتي ميكب و نزلنا اشترينا فساتين و براهات و اندرات و هدوم كتير اوي بيت و خروج و قمصان نوم و لما رجعنا من يومها ابتديت البس الهدوم دي و هي من ساعتها كانت بتعاملني ب صيغه المؤنث ونا كنت فرحانه اوي لحد ما في يوم لقتها بتكلم حد ف التليفون انا استغربت روحت لقيت ان ابنها نازل مصر و هو عنده ٢١ سنه و بعضلات و كده و سكسي فشخ و دكر اوي و هينزل بعد شهرين ونص انا طبعا ما صدقت قعدت اظبط جسمي و شكلي و طريقتي و اسماء كانت بتساعدني طبعا لحد اليوم الي جيه فيه ونا خلاص بزازي كبرت و طيازي كمان و شكلي اتغير بقيت بنت رسمي و احمد ابنها نزل مصر رجع من المطار دخل نام عا طول صحيت تاني يوم لقيته بيتمشى عريان ف الشقه ب البوكسر بس ونا كنت لابسه قميص نوم و اندر و بزازي سايحه شوفته قولتلو صباح الخيرر بمياعه راح بص عل فخادي و قال صباح القمر ونا سحت خلاص بقيت هموت و ينكني دخل أوضته و روحت عملته الفطار و حطيتهولو عل السرير بنفس القميص بعدين خرجت لبست هدوم و فطرت و روحت ل اسماء لقتها صاحيه قالتلي شاكل الواد عجبك قولتلها الصراحه اه قالتلي بصي انا كده كده اختي تعبانه و هروح ابات عندها اسبوعين و هسبلكم البيت فاضي تعملوا الي انت عايزينه و فعلا ساعتين و مشيت ونا بقيت هلاص بقا هموت و اكلمه ف لقيته قاعد ف الصاله قولتله عايز حاجه ي احمد ب صوت واطي و مايع كده قالي كوبايه عصير دخلت عملت العصير و ونا بقدمهولو روحت قاصد اني اوقعه عل هدومه رو اقع انا كمان عليه و فعلا وقعته و وقعت عل حجره بظبط قولته اسفه اسفه و دخلت جبتله هدوم و لقيته قلع هدومه معدا البوكسر و بتاعه خلاص هيقطع البوكسر من كبروا اديته الهدوم و مسحت الي كان عل صدرة و بوقه و قصدت اني اوقع المنديل عل بتاعه عشان المسه و اول ما عملت كده لقيته راح دخل اوضته و قفل الباب بالمفتاح استغربت لبست قميص نوم مفتوح و استنيته يخرج عشان اخرج ف نفس الوقت و فعلا بس لقيته هينزل يتمشى شويه روحت قولتله بس انا بخاف اقعد لوحدي ممكن اجي معاك قالي تعالى ماشي دخلت لبست و نزلنا و اكلنا ف مطعم غالي كده و اتكلمنا كتير و حبيته اكتر و وروحنا و لقيته حضني من ضهري كده روحت زاقه طيزي عل زوبره لقيته بيبوسني من خدي و بيقولي اقلعي روحت قالعه و نزلت عل زوبره مص عشر دقايق بعدين طلعت قعد عل حجره و قعدنا نبوس بعض و يقفش ف بزازي ساعه كامله بعدين راح مدخله فيا قولتله براحه راح مدخله كلوا رحت قولت اههه بصوت عالي قالي بس يشرموطي قعد ينيك ونا اتأوه لحد ما شلالات لبن نزلت ف طيزي و نمنا ف حضن بعض صحينا لقيته بيقولي البسي احلى حاجه عندك دخلت لبست فستان احمر و نزلنا راح جابلي عقد و خاتم و قالي من انهارده انتي مراتي و هسفرك معايا امريكا و نعيش هناك و فعلا بعد ما اجازته خلصت سافرت معاه امريكا و عشنا حياتنا هناك و بعدين
 
  • عجبني
  • جامد
  • حبيته
التفاعلات: بنوتي ملبن, Jockijaqop, King'S Man و 10 آخرين
كملها تجننن
 
انا محمود او زي ما بقيت دلوقتي مريم انا قصتي بتبدتي لما كان عندي 16 سنه 2019 ابويا و امي ماتو و انا كنت وحيدهم و متدلع طبعا زعلت شهرين و مكنتش لاقي مكان اسكن فيه لحد ما واحد ست اسمها اسماء جات عيشتني معاها و من يومها حياتي اتغيرت
انا من صغري ميولي اني بنت مش ولد و زوبري صغير اوي و فخادي كبيره و بزازي كبار بس رفيع
و جسمي سكسي لما روحت أقعد مع اسماء ابتدت للميول دي تظهر كتير و هي كانت عارفه ده و عشان جسمها كان شبهي شويه كنت بسرق اندرات من عندها و بلبسهم فا في يوم كنت لابس اندر من بتوعها الفتله و ماشي بشورت و حاجه وقعت ف الارض نزلت اجبها و الشورت كان مش معدول فا بين الاندر لقتها ضربتني عل طيزي و قالتلي اي الحلوة دي انا طبعا وشي احمر قولتلها اي قالتلي علفكرا انا عارفه انك بتحب تبقا بنت و انك بتسرق اندراتي و علفكرا لو عايز فعلا تبقا بنت انا اساعدك قولتها بجد قالتلي اه و هخليك احلى بنت ف مصر يا قمر انتي و ابتدت تكلمني بصيغه المؤنث قالتلي قوم البس و خليك ب الاندر ده طالما بيريحك هوديك نشتري شويه هدوم نزلنا و لبست هدوم بناتي من عندها عشان و بروكه و حطتي ميكب و نزلنا اشترينا فساتين و براهات و اندرات و هدوم كتير اوي بيت و خروج و قمصان نوم و لما رجعنا من يومها ابتديت البس الهدوم دي و هي من ساعتها كانت بتعاملني ب صيغه المؤنث ونا كنت فرحانه اوي لحد ما في يوم لقتها بتكلم حد ف التليفون انا استغربت روحت لقيت ان ابنها نازل مصر و هو عنده ٢١ سنه و بعضلات و كده و سكسي فشخ و دكر اوي و هينزل بعد شهرين ونص انا طبعا ما صدقت قعدت اظبط جسمي و شكلي و طريقتي و اسماء كانت بتساعدني طبعا لحد اليوم الي جيه فيه ونا خلاص بزازي كبرت و طيازي كمان و شكلي اتغير بقيت بنت رسمي و احمد ابنها نزل مصر رجع من المطار دخل نام عا طول صحيت تاني يوم لقيته بيتمشى عريان ف الشقه ب البوكسر بس ونا كنت لابسه قميص نوم و اندر و بزازي سايحه شوفته قولتلو صباح الخيرر بمياعه راح بص عل فخادي و قال صباح القمر ونا سحت خلاص بقيت هموت و ينكني دخل أوضته و روحت عملته الفطار و حطيتهولو عل السرير بنفس القميص بعدين خرجت لبست هدوم و فطرت و روحت ل اسماء لقتها صاحيه قالتلي شاكل الواد عجبك قولتلها الصراحه اه قالتلي بصي انا كده كده اختي تعبانه و هروح ابات عندها اسبوعين و هسبلكم البيت فاضي تعملوا الي انت عايزينه و فعلا ساعتين و مشيت ونا بقيت هلاص بقا هموت و اكلمه ف لقيته قاعد ف الصاله قولتله عايز حاجه ي احمد ب صوت واطي و مايع كده قالي كوبايه عصير دخلت عملت العصير و ونا بقدمهولو روحت قاصد اني اوقعه عل هدومه رو اقع انا كمان عليه و فعلا وقعته و وقعت عل حجره بظبط قولته اسفه اسفه و دخلت جبتله هدوم و لقيته قلع هدومه معدا البوكسر و بتاعه خلاص هيقطع البوكسر من كبروا اديته الهدوم و مسحت الي كان عل صدرة و بوقه و قصدت اني اوقع المنديل عل بتاعه عشان المسه و اول ما عملت كده لقيته راح دخل اوضته و قفل الباب بالمفتاح استغربت لبست قميص نوم مفتوح و استنيته يخرج عشان اخرج ف نفس الوقت و فعلا بس لقيته هينزل يتمشى شويه روحت قولتله بس انا بخاف اقعد لوحدي ممكن اجي معاك قالي تعالى ماشي دخلت لبست و نزلنا و اكلنا ف مطعم غالي كده و اتكلمنا كتير و حبيته اكتر و وروحنا و لقيته حضني من ضهري كده روحت زاقه طيزي عل زوبره لقيته بيبوسني من خدي و بيقولي اقلعي روحت قالعه و نزلت عل زوبره مص عشر دقايق بعدين طلعت قعد عل حجره و قعدنا نبوس بعض و يقفش ف بزازي ساعه كامله بعدين راح مدخله فيا قولتله براحه راح مدخله كلوا رحت قولت اههه بصوت عالي قالي بس يشرموطي قعد ينيك ونا اتأوه لحد ما شلالات لبن نزلت ف طيزي و نمنا ف حضن بعض صحينا لقيته بيقولي البسي احلى حاجه عندك دخلت لبست فستان احمر و نزلنا راح جابلي عقد و خاتم و قالي من انهارده انتي مراتي و هسفرك معايا امريكا و نعيش هناك و فعلا بعد ما اجازته خلصت سافرت معاه امريكا و عشنا حياتنا هناك و بعدين
فين يا جماعه الاولاد البنوتي ولا هما موجودين في القصص بس
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
فين التكملة
 
مش بحبهم ، بس فعلا عيشت القصه كأنها بنت السرد حلو قوي ، عجبتني بجد بس مش بكون طايقه الولاد البنات دول هههههه
 
انا محمود او زي ما بقيت دلوقتي مريم انا قصتي بتبدتي لما كان عندي 16 سنه 2019 ابويا و امي ماتو و انا كنت وحيدهم و متدلع طبعا زعلت شهرين و مكنتش لاقي مكان اسكن فيه لحد ما واحد ست اسمها اسماء جات عيشتني معاها و من يومها حياتي اتغيرت
انا من صغري ميولي اني بنت مش ولد و زوبري صغير اوي و فخادي كبيره و بزازي كبار بس رفيع
و جسمي سكسي لما روحت أقعد مع اسماء ابتدت للميول دي تظهر كتير و هي كانت عارفه ده و عشان جسمها كان شبهي شويه كنت بسرق اندرات من عندها و بلبسهم فا في يوم كنت لابس اندر من بتوعها الفتله و ماشي بشورت و حاجه وقعت ف الارض نزلت اجبها و الشورت كان مش معدول فا بين الاندر لقتها ضربتني عل طيزي و قالتلي اي الحلوة دي انا طبعا وشي احمر قولتلها اي قالتلي علفكرا انا عارفه انك بتحب تبقا بنت و انك بتسرق اندراتي و علفكرا لو عايز فعلا تبقا بنت انا اساعدك قولتها بجد قالتلي اه و هخليك احلى بنت ف مصر يا قمر انتي و ابتدت تكلمني بصيغه المؤنث قالتلي قوم البس و خليك ب الاندر ده طالما بيريحك هوديك نشتري شويه هدوم نزلنا و لبست هدوم بناتي من عندها عشان و بروكه و حطتي ميكب و نزلنا اشترينا فساتين و براهات و اندرات و هدوم كتير اوي بيت و خروج و قمصان نوم و لما رجعنا من يومها ابتديت البس الهدوم دي و هي من ساعتها كانت بتعاملني ب صيغه المؤنث ونا كنت فرحانه اوي لحد ما في يوم لقتها بتكلم حد ف التليفون انا استغربت روحت لقيت ان ابنها نازل مصر و هو عنده ٢١ سنه و بعضلات و كده و سكسي فشخ و دكر اوي و هينزل بعد شهرين ونص انا طبعا ما صدقت قعدت اظبط جسمي و شكلي و طريقتي و اسماء كانت بتساعدني طبعا لحد اليوم الي جيه فيه ونا خلاص بزازي كبرت و طيازي كمان و شكلي اتغير بقيت بنت رسمي و احمد ابنها نزل مصر رجع من المطار دخل نام عا طول صحيت تاني يوم لقيته بيتمشى عريان ف الشقه ب البوكسر بس ونا كنت لابسه قميص نوم و اندر و بزازي سايحه شوفته قولتلو صباح الخيرر بمياعه راح بص عل فخادي و قال صباح القمر ونا سحت خلاص بقيت هموت و ينكني دخل أوضته و روحت عملته الفطار و حطيتهولو عل السرير بنفس القميص بعدين خرجت لبست هدوم و فطرت و روحت ل اسماء لقتها صاحيه قالتلي شاكل الواد عجبك قولتلها الصراحه اه قالتلي بصي انا كده كده اختي تعبانه و هروح ابات عندها اسبوعين و هسبلكم البيت فاضي تعملوا الي انت عايزينه و فعلا ساعتين و مشيت ونا بقيت هلاص بقا هموت و اكلمه ف لقيته قاعد ف الصاله قولتله عايز حاجه ي احمد ب صوت واطي و مايع كده قالي كوبايه عصير دخلت عملت العصير و ونا بقدمهولو روحت قاصد اني اوقعه عل هدومه رو اقع انا كمان عليه و فعلا وقعته و وقعت عل حجره بظبط قولته اسفه اسفه و دخلت جبتله هدوم و لقيته قلع هدومه معدا البوكسر و بتاعه خلاص هيقطع البوكسر من كبروا اديته الهدوم و مسحت الي كان عل صدرة و بوقه و قصدت اني اوقع المنديل عل بتاعه عشان المسه و اول ما عملت كده لقيته راح دخل اوضته و قفل الباب بالمفتاح استغربت لبست قميص نوم مفتوح و استنيته يخرج عشان اخرج ف نفس الوقت و فعلا بس لقيته هينزل يتمشى شويه روحت قولتله بس انا بخاف اقعد لوحدي ممكن اجي معاك قالي تعالى ماشي دخلت لبست و نزلنا و اكلنا ف مطعم غالي كده و اتكلمنا كتير و حبيته اكتر و وروحنا و لقيته حضني من ضهري كده روحت زاقه طيزي عل زوبره لقيته بيبوسني من خدي و بيقولي اقلعي روحت قالعه و نزلت عل زوبره مص عشر دقايق بعدين طلعت قعد عل حجره و قعدنا نبوس بعض و يقفش ف بزازي ساعه كامله بعدين راح مدخله فيا قولتله براحه راح مدخله كلوا رحت قولت اههه بصوت عالي قالي بس يشرموطي قعد ينيك ونا اتأوه لحد ما شلالات لبن نزلت ف طيزي و نمنا ف حضن بعض صحينا لقيته بيقولي البسي احلى حاجه عندك دخلت لبست فستان احمر و نزلنا راح جابلي عقد و خاتم و قالي من انهارده انتي مراتي و هسفرك معايا امريكا و نعيش هناك و فعلا بعد ما اجازته خلصت سافرت معاه امريكا و عشنا حياتنا هناك و بعدين
الاقي من دي فين
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%