NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

juba4

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
بالنسبالك الحب عباره عن اي او اي هو معني الحب

الحب امان حرية انك تكون على طبيعتك و احتواء و سكينة و ارتياح و شوق و عاطفة و شوية دراما خفيفة في بدايته و تطور مع الحبيب و مراحل فالحياة و عشرة

• عجبني
التفاعلات: Toni
الحب امان حرية انك تكون على طبيعتك و احتواء و سكينة و ارتياح و شوق و عاطفة و شوية دراما خفيفة في بدايته و تطور مع الحبيب و مراحل فالحياة و عشرة
اي ي عم كل ده انت كان فاضل تقول وعبد الحليم حافظ😂
بس عندك حق❤

اي ي عم كل ده انت كان فاضل تقول وعبد الحليم حافظ😂
بس عندك حق❤
ماله ما هو الحب عبد الحليم و فريد و شادية و ازنافور
احلى شيء هو ان تحب وًتتحب و تعيش الحب بكل مراحله و تطوراته

ماله ما هو الحب عبد الحليم و فريد و شادية و ازنافور
احلى شيء هو ان تحب وًتتحب و تعيش الحب بكل مراحله و تطوراته
**** يوفقك بس اظن مع واحد زي مش هيعرف يحب

**** يوفقك بس اظن مع واحد زي مش هيعرف يحب
هو الحب مش محتاج معرفة
لما تحب.. و تتحب مش حتبقى عارف حاجة تانية 🤣ده احساس حيخليك فعلا سعيد و مش شايف غير الجانب المشرق
ناس كتير بتمزح بين الحب و الرغبة.. هم ممكن يكونو مع بعض لكن كتير بيغلطوا انه جنس حصل فبقى الحب بيدوب
ابدا
شوف هو ايظا طريقة حياه: اهتمام و مراعاة شعور.. و احترام و خوف على مشاعر الي معايا و عشرة.
انت لما تشوف اتنين محترمين بعض و خايفين على بعض هذا هو الحب.. مش عبط المراهقين… و لو انه فاولو بيكون فيه عبط كتير ههه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو الحب مش محتاج معرفة
لما تحب.. و تتحب مش حتبقى عارف حاجة تانية 🤣ده احساس حيخليك فعلا سعيد و مش شايف غير الجانب المشرق
ناس كتير بتمزح بين الحب و الرغبة.. هم ممكن يكونو مع بعض لكن كتير بيغلطوا انه جنس حصل فبقى الحب بيدوب
ابدا
شوف هو ايظا طريقة حياه: اهتمام و مراعاة شعور.. و احترام و خوف على مشاعر الي معايا و عشرة.
انت لما تشوف اتنين محترمين بعض و خايفين على بعض هذا هو الحب.. مش عبط المراهقين… و لو انه فاولو بيكون فيه عبط كتير ههه
انا بتكلم ان عندي مشكله ف النقطه انا دخلت ف علاقات كتير جنسيه وغير جنسيه ومش هكدب ف ناس حبوني وكانو بيخافو عليا وبالرغم اني عارف ده محبتش حد برضو

هو الحب مش محتاج معرفة
ابدا
سيبك انت من كل ده المهم انت عامل اي

مش عارفه
انا اعتقد انا فقدت القدره على الحب او التعاطف باى شكل من الاشكال بس بقيت بعرف امثل كويس اوى

• أتفق
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: فارس اكرم و I'm loving sex
مش عارفه
انا اعتقد انا فقدت القدره على الحب او التعاطف باى شكل من الاشكال بس بقيت بعرف امثل كويس اوى
للأسف ديه أسوأ حاجه

بخير
شغل عامللي هم كتير… لازم الاقي حاجة تانية
اهم انك بخير طول م انت بخير هتعرف تجيب شغل واتنين وتلاته
وربنا يوفقك ويصلح حالك🤲

الحب احتواء اهتمام احترام وتقدير صراحه طمأنينة

مش عارفه
تعالي جنب اخوكي تعالي😂 احنا منعش مع الناس دي احنا نضرب كوبيتين قهوه ومنطلعش بقا ع دكتور نفسي نطلع العباسيه مباشر😂

بالنسبالي حاجه ملهاش وجود دي من اخترع البشر

• عجبني
التفاعلات: Any name
  • حبيته
التفاعلات: E_H 20
وانا اتفق مع هذا الرأي
القصص والأفلام كبرت موضوع الحب واعطته اكبر من حجمه بكثير

وانا اتفق مع هذا الرأي
القصص والأفلام كبرت موضوع الحب واعطته اكبر من حجمه بكثير
يعم هي ولا كبرت الموضوع ولا حاجه مهما بيطلعوهم خاينين ف الاخر
هو مفيش الا مهند والمسلسات التركيه هما الي عملين قلق😂

• بيضحكني