NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال هوا انا ليه بحب الولاد كده

انا سنى ٣٢ سنه مجربتش قبل كده غير سوفت بس بحس بميل كبيره اوى للولاد خصوصا الأصغر منى بحب اشوفهم يحضنونى العب احس باديهم على جسمى مع العلم انى شويه جسمى ناعم ومليان صدر وكده يعنى ومش قادر انسى الاحساس ده
حد عنده فكره انا ليه بحس بكده

• عجبني
  • جامد
  • حبيته
التفاعلات: فحل حريمك ياعرص, زير التلاتين, Jordn و 5 آخرين
انا سنى ٣٢ سنه مجربتش قبل كده غير سوفت بس بحس بميل كبيره اوى للولاد خصوصا الأصغر منى بحب اشوفهم يحضنونى العب احس باديهم على جسمى مع العلم انى شويه جسمى ناعم ومليان صدر وكده يعنى ومش قادر انسى الاحساس ده
طالما جربت سوفت يبقى كدة شوفت جوىء من المتعة

• عجبني
التفاعلات: ahmedboth، ديوث ممحون و Kokik
طالما انت جربت وشفت لاحساس وارتاحيت بشعور ابقى واستمر وجرب اكثر

• عجبني
التفاعلات: ahmedboth، مازن عبد الرحمن و ديوث ممحون
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ده شعور طبيعي مدام جربت الاحساس ده الغريزه الانثويه اللي جوانا بيكون ليها دور كبير

• عجبني
التفاعلات: ahmedboth و الجنتل حوده
عادي انا موجب ودايما بمارس مع كبار قي السن مش بمارس مع شباب نهائى كل الي مارست معه ٣٥ فيما فوق

• عجبني
التفاعلات: ahmedboth
نفس احساسك احب الاولاد احضنهم وبس من غير نيك التحساس دا وعمري ٤٣ سنة بيزيد وما بعرف كيف اتخلص منه حاولت مئات المرات اغير احساسب وفشلت اول ما انفرد بولد بضعف وبيغيب تفكير عندي

• عجبني
التفاعلات: ahmedboth و الجنتل حوده
في كتير زيك كده

• عجبني
نفس احساسك احب الاولاد احضنهم وبس من غير نيك التحساس دا وعمري ٤٣ سنة بيزيد وما بعرف كيف اتخلص منه حاولت مئات المرات اغير احساسب وفشلت اول ما انفرد بولد بضعف وبيغيب تفكير عندي
خديه بحنان الام وشبعي غرايزش منه ما فيش عندك اي مشكله ياما حريم مثلك كثير وملتزمات واللي يشوفهن يقول هؤلاء لا يعملن شيء بس نيتهم الداخليه تختلف وانصحك مش بعيد غرائزك قدر ما تستطيعين ولو حتى عمرك 50 او 60 او 70 او 100 سنه الفرصه الحين تجيلك اغنميها

• عجبني
ده شعور طبيعي مدام جربت الاحساس ده الغريزه الانثويه اللي جوانا بيكون ليها دور كبير
حرام علي بتشيلي ليش خبره بتعبوش جربي واحد في العشرينات تلاقي عنده طاقه 100% ولو قد عمرك كبير ما عنده اي مشكله الولد الشباب العشريني افضل لك من الثلاثيني الثلاثيني عنده خبره بس العشريني تربيه على يدك صح بيكون عاطل من العمل بس مع طاقه قويه جدا وجربي الفرق ما بين الثلاثيني او الاربعيني او العشريني فرق شاسع في الطاقه الا اذا كنت حق ماده فهذا الامر يختلف جدا انت ما بتشبعي غرايزك بتشبعي شنطتك بالفلوس واي امراه تدور انسان كبير ما بتدور الراحه الجنسيه بتدور راحت فلوسه

انت في احلى عمر عيشي حياتك بطولها وعرضها كيف ما كانت تكون شبعي غرايزك وملذاتك لا تحرمي نفسك نهائيا خذي العيال الصغار وتلدذي ومسحيهم في صدرك تحسي بمتعه كبيره خلاصه الكلام عيشي حياتك لا تحرمي نفسك من شيء حبيبتي

تعال تجرب سوا

• عجبني
عادي انت بتحب الاولاد وطبيعي

• عجبني
التفاعلات: Ealamesso
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%