NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال هل يوجد ما يسمي المحارم في مجتمعنا

• عجبني
التفاعلات: Lila ali
  • عجبني
@Lila ali مجوبتنش ع سوالي ؟

اكيد موجودة والاباحية عجلت في انتشارها رغم يبقى الامر محدود في شروط معينة كنت في احد الدول الغربية اذكر رجل يقيم علاقة مع زوجة خاله وأصبح الامر عند بعض مادام جنسا ويرضى الطرفين فما المشكلة إذا لم يكن حملا او سرا !!

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هل يوجد جنس محارم
و لو موجود كل واحد يحكي تجربته بصراحة
أنا اعرف واحد اخوه محبوس نام مع مراته وأمه قفشته

اعتقد الموضوع ده أكبر من اني اتخيله.... وعلي المستوى الشخصي مستحيل طبعا اقبله
زي ما قولتلك ساعات الظروف بتحكم بكده وف حد يتقبل وحد لا زي مثلا ف بنات بتحب الليزبين وناس تانيه لا وكل واحد حسب ميوله

• عجبني
ع فكره انا اهم حاجه عندي الامان واني احافظ على الكابل اللي معايا واخليهم دائمل ليهم احترامهم واهم حاجه عندي الاحترام ليهم ول الراجل الزوج

وعمري ما اقلل منه ما هحسسنسك ميولك حريتك وانا جاي احققلك حلمك وحريتك وابسطك وادلع انت والمدام وبكل حنيه الدنيا والاحتواء والاحترام والتقدير وعمري انك أقل من اي راجل العكس انت التوب وراجل بجد وانا جاي عشان نقضي ليله العمر واحلى ليله كلها رقص ودلع ونيك ومساج وحب وخبره ٥ سنين كابلز انا سينجل موجب بس عشت اجمل واحلى ليالي العمر مع كابل فلو حابب حد يحسسك برجولتك ويبسطك انت والمدام بدون مقابل يبقى انا واوعدك هتتبسطو اووي وف سريه وللمعلومات لو انت عايز تحرر مراتك ومش عارف انا هساعدك الالف الياء يلا مستني ايه اقرا الكلام بقلبك

ع فكره انا اهم حاجه عندي الامان واني احافظ على الكابل اللي معايا واخليهم دائمل ليهم احترامهم واهم حاجه عندي الاحترام ليهم ول الراجل الزوج

وعمري ما اقلل منه ما هحسسنسك ميولك حريتك وانا جاي احققلك حلمك وحريتك وابسطك وادلع انت والمدام وبكل حنيه الدنيا والاحتواء والاحترام والتقدير وعمري انك أقل من اي راجل العكس انت التوب وراجل بجد وانا جاي عشان نقضي ليله العمر واحلى ليله كلها رقص ودلع ونيك ومساج وحب وخبره ٥ سنين كابلز انا سينجل موجب بس عشت اجمل واحلى ليالي العمر مع كابل فلو حابب حد يحسسك برجولتك ويبسطك انت والمدام بدون مقابل يبقى انا واوعدك هتتبسطو اووي وف سريه وللمعلومات لو انت عايز تحرر مراتك ومش عارف انا هساعدك الالف الياء يلا مستني ايه اقرا الكلام بقلبك
❤️❤️

هل يوجد جنس محارم
وفيه صديق لي نام مع اخت مراته وبنتها مع بعض وهي الي جابت له بنتها وجوزها عارف كمان بس طبعا مع البت من ورا عشان ميفتحهاش

• عجبني
التفاعلات: Abo hassan
وفيه صديق لي نام مع اخت مراته وبنتها مع بعض وهي الي جابت له بنتها وجوزها عارف كمان بس طبعا مع البت من ورا عشان ميفتحهاش
ده ديوث

نعم يوجد وبتجربتي الشخصية مع أمي
علاقات المحارم كلها تبدا بالتخيلات وتتطور مع مرور الوقت مثلا علاقة المحارم بين الام والابن تبدأ من لما يكون الولد صغير والام ابنها يجب ان يكونو متحررين ثقافيا وفكريا ومل شي مثلا امي تطلقت من سنوات من لما كنت صغير الى الان مابنخجل من بعض وتغير ملابسها وكلوتها قدامي و تتحمم قدامي ونتغسل مع بعض و ننام مع بعض ونقعد عاريين قدام بعض حتى وصلنا لمرحلة النيك وتبعها ندم شديد و اكتئاب مع مرور الوقت عاودنا العلاقة الجنسية مرة ثانية وعدة مرات حتى تعودنا على هالشي فتعودنا على هالشي ولكن كل علاقة محارم سواءا كانت بين الام والابن او الاخت او زوجة الاب او الازواج او اي اشخاص من المحارم يجب ان لا تخرج الى اي شخص غريب او حتى قريب لانها غالبا تنتهي نهاية مأساوية ويتبعها اضرار نفسية اهم شي الكتمان والسرية التامة

• عجبني
التفاعلات: Abo hassan
هل يوجد جنس محارم
موجود وانتشر فى الدول العربية ومصر بشراهة
ومعايا فيديوهات مصرى وعربى كتير محارم حقيقى موجود ولكن بسرية

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%