NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

القيصرH

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
هل يوجد في مجتمعنا العربي المتحررين الحقيقيين ام هي قصص وروايات من وحي الخيال وهل يوجد من متحررين حقيقيين انتظر الاجابات

• عجبني
التفاعلات: فهد ولد نجود المربربه و امير محمد
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هل يوجد في مجتمعنا العربي المتحررين الحقيقيين ام هي قصص وروايات من وحي الخيال وهل يوجد من متحررين حقيقيين انتظر الاجابات
اتوقع مفيش

• عجبني
التفاعلات: القيصرH
نعم يوجد كثير من المتحررين الحقيقيين ولكن لا يمكنهم ممارسة التحرر علانية كما فى اوربا

• عجبني
التفاعلات: الاسمر الجديد87
نعم يوجد كثير من المتحررين الحقيقيين ولكن لا يمكنهم ممارسة التحرر علانية كما فى اوربا
لم نسمع ولا نار أحد منهم غير فى القصص

كان فيه اعلانات لهم على الفيس بوك ومواقع التواصل الاجتماعى واخبار القبض عليهم من بوليس الاداب كانت عدة مرات فى اخبار الحوادث بالجرائد

اكيد فيه بس احنا ساعات بنعمل حاجز بنا وبينهم
مش عاوزين نسمع الكلام ده

دول بقا مفيش اكتر منهم😹

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun
موجودين لاكن مش كتير

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun و khalilnou
معلش بس يعني ايه متحرر

• عجبني
التفاعلات: القيصرH و khalilnou
موجود طبعا بس بسريه تامه مش علنى

اعتقد مفيش

• عجبني
التفاعلات: القيصرH
موجود طبعا بس بسريه تامه مش علنى
نفسي اشوف حد نفسي في سريه تامه ما فيش مشكله بس نشوف حد ونعرفه

• عجبني
التفاعلات: for funy
نفسي اشوف حد نفسي في سريه تامه ما فيش مشكله بس نشوف حد ونعرفه
دور هتلاقى بس الغلب بيحب التبادل
بيدور على متحرر زيه علشان يطمن ويضمن انه مس هيتفضح

في وانا جربته

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%