NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال هل معني كده اني هفضل اجيبهم بسرعة ع طول

pubg

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كنت بهزر مع صاحبي ف البيت عالسرير قمت بعبصته وهو كمان بعبصني وقلبناها زي مصارعة وكل واحد بيبعبص التاني ف طيزه وكنت بمسكه من زبه وبضانه احيانا لحد ما دخل صباعه جامد ف طيزي وفضل يلعب جامد وفجاة لقيت نفسي بجيبهم ف اقل من دقيقة من غير ما المس بتاعي والموضوع ده كان حصل قبل كده فهل ده معناه اني لو نمت مع واحدة هجيبهم بسرعة برضو ولاملهاش علاقة

• عجبني
  • ايه ده
  • حبيته
التفاعلات: Kokik, drsniper666, Jack25 و شخص آخر
المشكلة مش في كده
انت كده ممكن تتحول لخول وانك تكون عايز تتناك

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: pubg, تعبان ينجم, drsniper666 و شخص آخر
كنت بهزر مع صاحبي ف البيت عالسرير قمت بعبصته وهو كمان بعبصني وقلبناها زي مصارعة وكل واحد بيبعبص التاني ف طيزه وكنت بمسكه من زبه وبضانه احيانا لحد ما دخل صباعه جامد ف طيزي وفضل يلعب جامد وفجاة لقيت نفسي بجيبهم ف اقل من دقيقة من غير ما المس بتاعي والموضوع ده كان حصل قبل كده فهل ده معناه اني لو نمت مع واحدة هجيبهم بسرعة برضو ولاملهاش علاقة
متهزرش مع صاحبك تاني عشان حتقلب سالب ولا شكلك حبيت الموضوع ونويت

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: pubg و تعبان ينجم
ابعد عن الحوار دا ومتفكرش فيه

• عجبني
التفاعلات: pubg
المشكله ف انك تجيبهم بسرعه
المشكله انك تتعود ع كده وتتحول لسالب ياريت متهزرش مع صحبك بنفس الأسلوب والا انت هتتعود تنتاك بالطريق ديه وانت كده ع اول الطريق الحق نفسك

• أتفق
شكرا جدا لكل اللي رد عليا وهسمع كلامكم ومش هكرر ده تاني

• عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده
شكرا جدا لكل اللي رد عليا وهسمع كلامكم ومش هكرر ده تاني
ياريت بجد بس المشكله في الموضوع مش سرعه ولا غيره المشكلة ان احساسك بالهيجان لما عمل فيك كده وباين عليك لما نزلت من غير ماتلمسه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مبروك عليك الدياثه

• ايه ده
مبروك عليك الدياثه
انا مش شايف دياثة ف الموضوع خالص وفوق ده كله انا مش ديوث ولا بحب الدياثة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%