NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

استشارة هل لو اتنكت هايبان في كشف الجيش

• عجبني
التفاعلات: Elbaron
محدش بيبص ع طيزك فالكشف الا لو قولت ان عندك حاجه فالمنطقه دى بتشتكى منها
بيفتحوها

• عجبني
العساكر هتفشخك متقلقش 🤣

• عجبني
  • عجبني
لا مش هايبان يبان امتى لو حد عجبك في الجيش وعملت علاقه معاه وتعرف الموضوع هاتتحاكم ومك وختك هايستلمه الشهاده بتعتك ده كلم ثقه انا كنت شغال في المحكمه العسكريه وعده عليه كتير زاي كده بس لو محدش عرف هاتعدي منها

• عجبني
نصيحه ليك لو لسه محدش ناكك بلاش تشمى فى الطريق ده لو جربت مره مش هتعرف ترجع طبيعى والجيش ده على حسب فيه اماكن فيه وفيه لاء

• عجبني
انا اسمي مينا ١٨ سنة نفسي اتناك قوي طيزي بس خايف علشان الشهادة الحمرا والجيش وكدا بس ممكن اعرف من الناس اللي دخلت الجيش الكلام دا حقيقي ولا ايه وهل هما فعلا بيشوفوا خرم طيزي اتنكت فيه ولا لا
لا مفيش كشف في الطيز

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا مينا متقلقش مش بتبان غير لما يكون الواحده هاري خرمه نيك

محدش بيركز ف الكلام ده بيبص بس على البواسير والشرخ الشرجي بس لو اتعرف هناك انك سالب هيزفوك زفه بنت متناكه لأنها حصله قدامي
واحد دخل الجيش عادي و اتشاف و ٢ ركبينه اتعمل وشو جزامه

فكك انت لو الدكتور عرف انك بتتناك هينيكك اصلا ويريحك

لو عليز تتناك ممكن انيكك انا

انا اسمي مينا ١٨ سنة نفسي اتناك قوي طيزي بس خايف علشان الشهادة الحمرا والجيش وكدا بس ممكن اعرف من الناس اللي دخلت الجيش الكلام دا حقيقي ولا ايه وهل هما فعلا بيشوفوا خرم طيزي اتنكت فيه ولا لا
كشف الجيش مفيهوش الكلام ده لكن أهم حاجة لما تدخل الحيش ماتتناكش جوه الكتيبة بتاعتك لأنك لو اتعرف عنك كده هي دي اللي بتاخد فيها الشهادة الحمرا

لو مقولتش انك عندك بواسير مش
بيدققوا

لا عادى متخافش الشهادة دى للي بيتمسك جوة بيتناك فهد بالك جدا وانت جوة غير كدة تمام

لا متخفش خالص مفيش حاجه هتحصل ولا حد هيعرف استمتع برحتك

بص يمعلم لو عندك تلجرام تعالي وانا هفهمك هما اصلا بيعرفوا انتا شاذ منين او اتنكت قبل كدا ولا لا منين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%