NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لو واقعيه اكتبها

لو واقعيه اكتبها
لا هيا مش واقعيه محصلتش يعني ولاكن تقدر تقول ان هيا مكس كده يعني هكتبها من وجه نظري بالنسبه للعلاقات الجنسيه وبالنسبه للأبطال حاول تفهم عششان انا مش عارف أوضح بس انا قراءت قصص كتير جدا مكملتش معظمها بسبب انو بيبقا فيها ساديه ودي حاجه انا بكرها جدا ودي حاجه تخصني يعني عشان محدش يزعل مني وبيبقا فيها لفل دياثه عالي غير كده القصه مش ناوي اخليها محارم عشان دي كمان كانت بضيقني وتخليني مليش نفس اكمل القصه قراءت قصص لناس كتير زي لعادل المتميز اتمني يرجع ويكمل قصته اولاد الذوات وكمان لا واحد اسمه كنج حاطط صوره البرامير ليج واتمنى يكمل قصه شمال لا محال وكمان الساحر الجبار وكمان لاواحد اسمه مايكل وكانت قصه ترفع ضغط مش فاكر اسمها طبعا مكملتهاش عشان كانت طويله بتاع ٨ سلاسل وانا بزهق لاني اشوف اني اي قصه آخرها يبقا تلت سلاسل وكده حلو اويي واحد تاني اسمه قيصر قصه الحرب والجنس والغموض وكمان لاواحد تاني مش فاكر اسمو بس حاطط صوره لوفي وكان كاتب صاحب نفسيتقريبا بس كده الباقي بقا قصص متنوعه كده مش لحد معين فا لو كتبت قصه هتبقا مكس من كل الأفكار دي غير وجهه نظري انا الي مش هقدر اوضحها غير في القصه بس كده لو انت شايف انها ممكن تكون كويسه قلي وقلي ازاي اعمل قصه اصلا يعني الأجزاء والسلاسل وطريقه النشر وكده عشان مش فاهم حاجه غير اني اصلا عامل حساب جديد كنت بتابع كا زاءر بس فا مش فاهم حاجه تقريبا وكمان لو ينفع اني احذف القصه

ليه لا هما اللي بيكتبوا استنوا النصيحة
ابدا يمكن تكون بداية طريق جديد في حياتك

• عجبني
التفاعلات: T i to، DOCTOR AMR و mydoooo
ليه لا هما اللي بيكتبوا استنوا النصيحة
ابدا يمكن تكون بداية طريق جديد في حياتك
الاسم : ليدي دارك
الوظيفة : الداعم الاول للكتاب

• بيضحكني
التفاعلات: LADY MONA و T i to
  • بيضحكني
التفاعلات: BABA YAGA
  • بيضحكني
التفاعلات: LADY MONA
بفكر اكتب قصه تنصحوني اكتب ولا لا
أكتب قصة شبه قصة خطواتي نحو الرذيلة أو رغبات و دموع أو رغبات خفية أو فوتوخراف

ولاقصه من دول انا قراءتها بس هروح اقرءها وبالمناسبه انا كتبت قصه وعملت الجزاء الأول والجزاء التاني بكتبه دلوقت اسمها حياتي

• عجبني
التفاعلات: قاتل الأساطير
خطواتي نحو الرزيله دي الشخصيه مره انت عاوزني اقراء قصه الشخصيه الاساسيه مري يعني بدل ما اقراء واحد بينيك اقراء واحده بتتناك كبريائي ما يسمح

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: In the world
  • حبيته
التفاعلات: المنحرف¹

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%