NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اكتب قصتي الجديدة القليلة بالجنس؟

• نعم، المهم القصة تكون حلوة

الأصوات: 15 100.0%
  • لا، بلاش تتغب نفسك ، عاوزين جنس اكثر

الأصوات: 0 0.0%

• مجموع المصوتين
    15
  • الاستطلاع مغلق .

الباحـــث

The Seeker
الكاتب المفضل
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
كاتب جولدستار
الموقع الالكتروني
www.buymeacoffee.com
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا بقااي مدة بجرب كتابة قصص لاول مرة.. بس شفت نفسي اني اقدر ابدع في الواقعي بس..
وهندي فكرة قصة جديدة.. رغم قلة الوقت.. ومتردد اكتبها..لان القصة مثل اغلبقصصي الي كتبتها.. مثل مايعرف متابعيني..الجنس فيها قليل
فالقصة اكتبها ويكون الجنس ضمنها كحدث في الحياة..لا العكس..
وانا انوي الآن ان اكتب قصة جديدة ستكون هي الاقل احداثا جنسية من بين كل ما كتبته سابقا..
فهل تشجعوني لكتابتها .. ام تنصحوني بألغاء الفكرة..
ارجو منكم المساعدة..

مع الشكر مقدما لكل من سيدلي بصوته

• عجبني
التفاعلات: عاشق الكس30, Aprilman, بنوتي اسمر و 2 آخرين
كل نوع وليه محبينه وانته هنا في منتدي جنسي فأنا اشوف ان عشان القصه تبقي حلوه للنا وهيا من غير جنس يبقا لازم تكون احداثها قويه وتشد القارئ لمتابعتها❤️

• عجبني
التفاعلات: الباحـــث و غريب عن العالم
انا بقااي مدة بجرب كتابة قصص لاول مرة.. بس شفت نفسي اني اقدر ابدع في الواقعي بس..
وهندي فكرة قصة جديدة.. رغم قلة الوقت.. ومتردد اكتبها..لان القصة مثل اغلبقصصي الي كتبتها.. مثل مايعرف متابعيني..الجنس فيها قليل
وانا انوي الآن ان اكتب قصة جديدة ستكون هي الاقل احداثا جنسية من بين كل ما كتبته سابقا..
ارجو منكم المساعدة..

جرب خش بيها المسابقة

• عجبني
التفاعلات: الباحـــث
المهم احداثها كالعادة تكون جامدة والجنس لما يكون موظف بيكون جميل

• عجبني
انت مبدع في كل القصص انا مستني اي حاجه انت تنزلها وبكون من اوائل الناس الي متبعااك عاااش جدا استمر

ارجو منكم المساعدة..

صديقي العزيز الباحث.. انت كاتب متميز ولك نكهه خاصه في قصصك الجميله.. انا من اشد المتابعين والمواظبين على قراءة كل قصه نشرتها في هذا المنتدى وصدقني وليست مبالغه كل الاعظاء تشيد بذلك.. يمكن لم اعلق ع قصصك كثيرا لكن تبقى انت في المقام الاول والكاتب الافضل والمبدع والمتميز والمتالق في كتاباتك.. اكتب مايجول به قلمك في سرد وحتى لو قل فيه الجنس فأن اناملك ساحره وتشد المتابعين لما تكتبه من درر.. شكرا لك من القلب

• حبيته
انت كتباتك مميزة والجنس حتي لو قليل بس متوظف صح بيكون له تأثير قوي زي اعمال الكاتب باتمان

• حبيته
ارجو منكم المساعدة..

كل شيء تكتبه جميل

• عجبني
ارجو منكم المساعدة..

انا عندي ليك فكره ليه ماتكتبش قصص جنسيه عن المصريين القداماء الفراعنه كان عندهم متعه في الجنس وممكن تلاقي قصه حقيقيه حصلت في ايامهم. اذا الفكره مش حلوه سامحني

• عجبني
كل نوع وليه محبينه وانته هنا في منتدي جنسي فأنا اشوف ان عشان القصه تبقي حلوه للنا وهيا من غير جنس يبقا لازم تكون احداثها قويه وتشد القارئ لمتابعتها❤️
اسعدني مرورك 🌹

• حبيته
التفاعلات: mena sharaby
جرب خش بيها المسابقة
شكرا لكلامك الحميل. المسابقات تحتاج التزام وانصباط بالوقت.. حاليا اصغب شيء عندي هو توفير الوقت..
وياريت تشرفني بالتصويت 🌹

المهم احداثها كالعادة تكون جامدة والجنس لما يكون موظف بيكون جميل
بالتأكيد..
قوة القصة يحددها جمهور القراء.. وانا الي علي اعمله واحاول ارضي الجميع..
انا اتفق معاك تماما.. لازم الحنسيتوظغ بشكل جميل في القصة ويعطيها متعتها

صديقي العزيز الباحث.. انت كاتب متميز ولك نكهه خاصه في قصصك الجميله.. انا من اشد المتابعين والمواظبين على قراءة كل قصه نشرتها في هذا المنتدى وصدقني وليست مبالغه كل الاعظاء تشيد بذلك.. يمكن لم اعلق ع قصصك كثيرا لكن تبقى انت في المقام الاول والكاتب الافضل والمبدع والمتميز والمتالق في كتاباتك.. اكتب مايجول به قلمك في سرد وحتى لو قل فيه الجنس فأن اناملك ساحره وتشد المتابعين لما تكتبه من درر.. شكرا لك من القلب
انا عاحز عن الرد لهذا الكلام الجميل المشجع و المفرح من ابن بلدي الاصيل.. الف الف شكر لاعجابك و كلامك الاكثر من رائع..
انا اتمنى ان اكون دائما عند حسن ظنك و ظن القراءالاعزاء..
فقط مشكلتي الحالية قلة وقت الفراغ..
ولكن هوسي و شغفي بالكتابة لا يزال موحود و حاضر بقوة

الف شكر مرة اخرى لكلامك الجميل 🌹

انت كتباتك مميزة والجنس حتي لو قليل بس متوظف صح بيكون له تأثير قوي زي اعمال الكاتب باتمان
شرفني مرورك و تعليقك الجميل. شهادة اعتز بها من حضرتك 🌹

• عجبني
التفاعلات: Mahmoud1399
انا عندي ليك فكره ليه ماتكتبش قصص جنسيه عن المصريين القداماء الفراعنه كان عندهم متعه في الجنس وممكن تلاقي قصه حقيقيه حصلت في ايامهم. اذا الفكره مش حلوه سامحني
اسعدني مرورك.. 🌹🌹🌹🌹🌹

• عجبني
التفاعلات: بنوتي اسمر
ممكن نحكي اكتر

فى قصص او رويات احداثها الى بتشد الى بيقرا اكتر من الجنس طلاما انت حابب الواقعى خليى فيها اثارة بحيث تشد القارء للاحداث قبل الجنس
معا خالص تحياتى للجميع

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%